Meisje is nu nog aan het bijkomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
is wel echt beetje psycho om chick bang te gaan maken met je auto
koran draagt op de soennah te volgen, maar jij bent koraniet begrijp ik?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:49 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Soennah is geen Islamtische bron maar een soennietische.
en vooral bij braddiequote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
is wel echt beetje psycho om chick bang te gaan maken met je auto
wat een kutwijfquote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef Oberkullie het volgende:
De eerste paar keer afspreken puur als zijnde beetje neuken was natuurlijk
Vandaag een normale date gehad, terrasje gepakt, wandeling gemaakt door een bos in Eext.
We staan op de parkeerplaats bij dat bos, stappen uit.. Begon daar al, hoe doet ze de deur van de auto dicht? Met de hak van haar schoen, niet zachtjes? Maar ze schopte er half tegen aan
Ik zeg, Julia... Had je dat niet beter gewoon met je hand kunnen doen? Zegt ze.. Nee, het is toch maar een oude auto, wat maakt dat deukje of krasje nou uit
Heb je met Braddie gedate?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:52 schreef Oberkullie het volgende:
We rijden op een zanderig weggetje en op een gegeven moment, nadat we al 2 keer hadden geneukt besloot ze weer tussen m`n benen te graaien (Echt nog geen 5 minuten later, dus ik had nog helemaal geen zin) ik rij een kilometer of 50 dus vraag of ze zou willen ophouden want vind het niet zo veilig. Prima, ze stopt... 10 seconde later gaat ze weer doorIk zeg, Julia... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden? Ze stopt weer... halve minuut later doet ze d`r hand IN m`n broek, op dat moment zei ik, luister je wel? nee is nee, en toen trok ik aan m`n stuur en liet ik de achterkant kort uitbreken en toen was het O MIJN GOD WE GAAN TOCH NIET DOOD HE?! En hield ze op terwijl ze helemaal wit was uitgeslagen. En zei ik dat dit wat mij betreft de laatste keer was dat we afspraken, heb d`r thuis afgezet, en ben naar huis toe gescheurd.
maakt me niet uit hoe ze eten allemaal het land uit!!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
geen idee wat soennah is, soenitisch is, koraniet is en het interesseert me ook niet
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoor t braddie zo zeggen: julia had je dat niet beter met je hand kunnen doen
dit ja, ben geen fan van wilders maar wat hij zegt klopt welquote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maakt me niet uit hoe ze eten allemaal het land uit!!
Bron? Niet per se.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:55 schreef Drug het volgende:
[..]
koran draagt op de soennah te volgen, maar jij bent koraniet begrijp ik?
Onzin! Waar haal je dit vandaan?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:55 schreef Drug het volgende:
[..]
koran draagt op de soennah te volgen, maar jij bent koraniet begrijp ik?
(deeplink)quote:Op zondag 12 juni 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit ja, ben geen fan van wilders maar wat hij zegt klopt wel
haha die chick met d'r ban op geenstijlquote:
ken je deze ookquote:Op zondag 12 juni 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
kijk die politie hier allemaal
als ze achter marokkanen aanmoeten zie je ze niet
heb nog nooit chille marokkaan gezien ookquote:Op zondag 12 juni 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
kijk die politie hier allemaal
als ze achter marokkanen aanmoeten zie je ze niet
vraag je moeder zij welquote:Op zondag 12 juni 2016 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb nog nooit chille marokkaan gezien ook
jaquote:
gast op 3:38 blijft mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |