jaquote:Op zondag 12 juni 2016 22:21 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik dat soort sites kom? je bedoelt die conspiracy shit toch?
wat voorquote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
gvd heeft ie weer een nieuwe gitaar gekocht
De OP is toch aan iedereen gerichtquote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou dit dan over jou gaan? ;s
wrm noemde je niet hplc ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
allebei een neus, 2 oren, 2 ogen, een mond, zomaar een paar dingetjes
wat bedoel je?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef Lieutenant het volgende:
Is de terrorist een sunna of een moslim?
Khobquote:
Ja dat wel, maar wel redelijk veel kansenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
word een beetje flauw van die 1-0s
Dacht ik al wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
sorry, typfout. Echt awesome bedoelde ik.
Vieze kanker dikke lelijke autist. Wajong is niet bedoeld om jezelf vol te vreten totdat je 120 kilo weegt, honderden euro's aan gitaren te besteden, roadtrips naar het buitenland te maken of doelloos rond te rijden en honderden euro's aan brandstof verspillen.quote:
ik bedoel, met je formulering plaats je soennieten buiten islam. is dat je bedoeling?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
De Orlando terrorist, is dat een soenniet of een moslim?
Dit kan over de helft van deze sc gaan, lekker duidelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vieze kanker dikke lelijke autist. Wajong is niet bedoeld om jezelf vol te vreten totdat je 120 kilo weegt, honderden euro's aan gitaren te besteden, roadtrips naar het buitenland te maken of doelloos rond te rijden en honderden euro's aan brandstof verspillen.
Fuck off gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |