losert.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:06 schreef Drug het volgende:
[..]
shit ziet er kapot lekker uit maar ik ben stoned en heb munchies dus pretty much alles wat vet en suiker bevat maakt me nu wel geil
de mens is zo'n arrogante diersoortquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o, betreed mijn grond dan maar eens
bam mijn hoofd erafquote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doodstrafwaardig, rip stimo in qatar
omdat je een in kraakpanden chillende drugsgebruiker bentquote:
is gwn gezellig okéquote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat je een in kraakpanden chillende drugsgebruiker bent
accepteer je lot gwn :s
nou danquote:
nee jij?quote:
daar zijn de meningen over verdeeld. als jij kijkt naar de oude geschriften zie je juist dat arrogantie een zonde is, een kwaad ontstaan toen het Licht der Lichten zich wat terugtrok en in die leemte zich de duisternis vestigde.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
arrogantie is ook bedacht door de mens
jaloers makendequote:
martinvrijlandquote:
en een pauw is ook arrogante bitchquote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
nee jij?
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld. als jij kijkt naar de oude geschriften zie je juist dat arrogantie een zonde is, een kwaad ontstaan toen het Licht der Lichten zich wat terugtrok en in die leemte zich de duisternis vestigde.
[..]
jaloers makende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |