rtquote:
ja die 2d platformachtige game toch, kon je in touwen klimmen en shit, was hardcore shitquote:Op zondag 12 juni 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vroeger had je zo'n aladdin spel, helemaal kapotgespeeld
ik haat dat nummer met een vurige passiequote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
iedereen van de wereld en de wereld van iedereen
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die 2d platformachtige game toch, kon je in touwen klimmen en shit, was hardcore shit
weet eigenlijk niet eens wat voor nummer het isquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik haat dat nummer met een vurige passie
ja je kon ook terug in de tijd gaan vet tof was datquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die 2d platformachtige game toch, kon je in touwen klimmen en shit, was hardcore shit
ik ete nu chipsquote:Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk aan je dieet is bomvol calorieën zo'n stukje foodgasm
die eerste zin alleen alquote:Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet eens wat voor nummer het is
shit ziet er kapot lekker uit maar ik ben stoned en heb munchies dus pretty much alles wat vet en suiker bevat maakt me nu wel geilquote:
confronterend voor je he?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die eerste zin alleen al
'dit is voor de misfits' [...]
ugh, misfits. wat een naar woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |