Lekker salmonella :squote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zouden keertje appeltaart maken, maar we hebben beslag gemaakt en dat opgegeten![]()
gvdquote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zouden keertje appeltaart maken, maar we hebben beslag gemaakt en dat opgegeten![]()
hahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eigen land? land kan niet eigen zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe dat lekker in je eigen land
rtquote:
ja die 2d platformachtige game toch, kon je in touwen klimmen en shit, was hardcore shitquote:Op zondag 12 juni 2016 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vroeger had je zo'n aladdin spel, helemaal kapotgespeeld
ik haat dat nummer met een vurige passiequote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
rt
iedereen van de wereld en de wereld van iedereen
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die 2d platformachtige game toch, kon je in touwen klimmen en shit, was hardcore shit
weet eigenlijk niet eens wat voor nummer het isquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik haat dat nummer met een vurige passie
ja je kon ook terug in de tijd gaan vet tof was datquote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die 2d platformachtige game toch, kon je in touwen klimmen en shit, was hardcore shit
ik ete nu chipsquote:Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk aan je dieet is bomvol calorieën zo'n stukje foodgasm
die eerste zin alleen alquote:Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet eens wat voor nummer het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |