Dat ja... waarom daar een filmpje over maken?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je kijken hoe iemand snaren verwisselt
is al kksaai aidswerkje om zelf te doen
snap ook niet dat sommigen serieus kijken of hij al iets nieuws heeft geuploadquote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je kijken hoe iemand snaren verwisselt
is al kksaai aidswerkje om zelf te doen
nee ik ook nietquote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ook niet dat sommigen serieus kijken of hij al iets nieuws heeft geupload
vast lekkerder dan kaaschipsquote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo dit lijkt me kk goor zeg.
wrm ben je altijd op zoek naar smerige rare niche junkfoodsnoepjes?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
aquote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam het tegen op Facebookquote:Op zondag 12 juni 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm ben je altijd op zoek naar smerige rare niche junkfoodsnoepjes?
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is om de woede gaten in de muur te bedekken.
btr dan z'n moeder zelfquote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Hij slaat zijn moeders schuurtje naar gort als we op FOK! vervelend doen.
Heb je al tijgernootjes gekochtquote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schijt doorgaans in m'n broek van Twingos, vooral als ze een bepaalde kleur hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:54 schreef deadprez het volgende:
is wel echt beetje psycho om chick bang te gaan maken met je auto
snel.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
als je een chick twee keer neukt en ze is nog steeds zo thirsty vraag ik me af hoe het is gegaan
quote:
Say: "Obey Allah, and obey the Messenger: but if ye turn away, he is only responsible for the duty placed on him and ye for that placed on you. If ye obey him, ye shall be on right guidance. The Messenger's duty is only to preach the clear (Message). 24:54quote:
eyquote:
Nee praat alleen over fruit met jou, de rest ga je dood aan of eet je niet omdat vegan ;squote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je mij ook wat aanraden?
snap ikquote:
ben net ff drinken gaan pakken ;squote:
nee hoor valt wel meequote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee praat alleen over fruit met jou, de rest ga je dood aan of eet je niet omdat vegan ;s
cheers mi manquote:
hoi rozevlaquote:
Yoquote:Op zondag 12 juni 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een saaie binnenkomer zeg
Geen van beide.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat heb je vanavond gegeten: pinda's of winegums?
quote:
Ey hzawquote:
Vind dat niet zo lekker :squote:Op zondag 12 juni 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor valt wel mee
zou gewoon pindakaas eten als je aanraadt ;$
Haasquote:
Prima, een tijd niet zo prettig gevoeldquote:
Willoofjequote:
dat is zooo droog op brood, maar vond als kleine hzaw wel lekker jaquote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat niet zo lekker :s
Speculoos vind ik wel lekker
Vertel?quote:
Goed verhaalquote:Op zondag 12 juni 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
och jongens ik heb zo veel leuke dingen bestelt in de sale van h&m. Wie nogmeer?
Ik ga zo op zalando kijken, ik zoek bepaalde adidasjes. ze zijn nogal apart en nude roze ish. Maar kan ze niet vinden, kutleven. En nog een leren a lijn rokje maar das ook moeilijk. guess had nog maatje 32 ja daar pas ik met 1 dij in.
gutte gut.
groetjes
schoenen van adidas?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
och jongens ik heb zo veel leuke dingen bestelt in de sale van h&m. Wie nogmeer?
Ik ga zo op zalando kijken, ik zoek bepaalde adidasjes. ze zijn nogal apart en nude roze ish. Maar kan ze niet vinden, kutleven. En nog een leren a lijn rokje maar das ook moeilijk. guess had nog maatje 32 ja daar pas ik met 1 dij in.
gutte gut.
groetjes
Bestel via Adidas zelf danquote:Op zondag 12 juni 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
gutte gut.
groetjes
hihi. Lief.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:17 schreef Drug het volgende:
[..]
[..]
Say: "Obey Allah, and obey the Messenger: but if ye turn away, he is only responsible for the duty placed on him and ye for that placed on you. If ye obey him, ye shall be on right guidance. The Messenger's duty is only to preach the clear (Message). 24:54
Okéquote:
Is lekker met melkquote:Op zondag 12 juni 2016 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is zooo droog op brood, maar vond als kleine hzaw wel lekker ja
oh bahquote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat niet zo lekker :s
Speculoos vind ik wel lekker
Pas je ze welquote:Op zondag 12 juni 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
gutte gut.
groetjes
Rijstemelkquote:Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is lekker met melk
Of sojamelk
Amandelmelk
Heb je al de whisky met whisky klaarstaan?quote:
;$quote:Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Hzaw, ik hou van jou
Zo boeiend is het ook weer niet, men dacht dat door afwezigheid dat ik aan mevrouw Remqo zat.... die bestaat helemaal nietquote:
Ik kon ze daar ook niet vinden, maar dat kan ook komen doordat ik mobiel zit en die site gaar deed en ik door mn slechte hangry zin opgaf.quote:
huh en daarom heb je je nog nooit zo prettig gevoeld? :squote:Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook weer niet, men dacht dat door afwezigheid dat ik aan mevrouw Remqo zat.... die bestaat helemaal niet
Misschien is hij eindelijk uit die kast gesprongenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh en daarom heb je je nog nooit zo prettig gevoeld? :s
Geen dank, hoe is het met jou?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat klinkt dramatisch, bedankt voor het vragen hoe het met mij ging
oeh ja wie weetquote:Op zondag 12 juni 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien is hij eindelijk uit die kast gesprongen
Maar je wil niet zeggen wat wel, dus ik wil weten wat dan wel. Een meneer Remqo?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook weer niet, men dacht dat door afwezigheid dat ik aan mevrouw Remqo zat.... die bestaat helemaal niet
Goedquote:Op zondag 12 juni 2016 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen dank, hoe is het met jou?
Maar ik ga weer want ik ga series kijken
Wij allemaal toch :squote:
ja van die kekke cute adidasjes die die meisjes op instagram allemaal aan doen icm met yogapants en crop topje.quote:
Dat zal nu niet gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil met jou juist de kast in duiken
nou ja, iets serieuzer nu, hij had toch wat persoonlijke problemen ofzo, daardoor ook gestopt met moderatorschap.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar je wil niet zeggen wat wel, dus ik wil weten wat dan wel. Een meneer Remqo?
wil wel helpen zoeken maar moet je met iets meer info komen dan ditquote:Op zondag 12 juni 2016 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ja van die kekke cute adidasjes die die meisjes op instagram allemaal aan doen icm met yogapants en crop topje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |