Ja nu snappen we wel dat jij er ook bent manletquote:
Ik ben toch gvd mobiel, kreeg steeds foutmeldingquote:
Dan moet je dus niet huntenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja nu snappen we wel dat jij er ook bent manlet
[..]
Ik ben toch gvd mobiel, kreeg steeds foutmelding
Dat zal 'm lerenquote:Op zondag 12 juni 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga je niet nog een keer groeten als je me negeert
Wie?quote:Op zondag 12 juni 2016 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daniel Romano heeft een nummer over onze verstandhouding geschreven
Ik kom er niet goed van af
dan ga ik je dm'enquote:Op zondag 12 juni 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
En dan heb ik het over een user, eerste letter is M gevolgd door de letters ortaxx
goedquote:Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
hoi mortaxx
hoe is het?
ik heb net kwark op met bevroren blauwe bessen en toen werd het ijs en dat was erg lekker
Blauwe bessen zijn duurquote:Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
hoi mortaxx
hoe is het?
ik heb net kwark op met bevroren blauwe bessen en toen werd het ijs en dat was erg lekker
Uit de diepvries niet zo tochquote:
Gadverdammequote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef supersof het volgende:
Omg
Ik heb vandaag nog een pak melk gekocht wat moet ik er mee doen
Ik wil het niet meer
heb je hem afgekeken?quote:
Uhuquote:
Ik wil nu geen koeienmelk meer drinkenquote:
Ik drink sowieso al geen melkquote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil nu geen koeienmelk meer drinken
Ik had ook schimmel op mijn brood vanmiddag.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Schimmel op m'n brood bah
Ik ben dol op melk
Croissantje met brie uit de oven.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ook schimmel op mijn brood vanmiddag.
Brie
Hey Fokkie, hoe gaat solliciteren?quote:
Hoor morgen of ik aangenomen ben bij Ziggo baantjequote:
Dankjequote:
zou wel beter zijn tochquote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje![]()
Denk het wel hoor. Maar ja, altijd even afwachten
Sobersoquote:
nou neequote:Op zondag 12 juni 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
En anders moet ik hier maar aan meedoen voor monies
Ze gaan het ook in het echt uitbrengen. Volgens mij gaat dit wel een populair ding worden.quote:
halloquote:
Ja hoor, primaquote:
bedankt hansquote:Op zondag 12 juni 2016 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heeft ie geluk dak weg ben anders werd ie mn collega
O leuk.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoor morgen of ik aangenomen ben bij Ziggo baantje
En anders heb ik alsnog werk bij jouw baantjeZe mailde terug dat ze werk hadden maar dat ik eerst dit wel kon afwachten. Dus dat is opzcih wel prima.
Al hoop ik natuurlijk wel gewoon dat ik voor het eerste aangenomen word
hoop het nietquote:Op zondag 12 juni 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gaan het ook in het echt uitbrengen. Volgens mij gaat dit wel een populair ding worden.
Leukere versie van vloggen
Edimax accespoint beng bengquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoop het niet
vind het nu al beschamend als ik zo'n sukkel met een camera voor zn kop zie lopen
Ze vallen allemaal een beetje tegen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Stabiel stabiel Polen beetje matig vandaag
Polen wint gewoonquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vallen allemaal een beetje tegen.
Spanje, Belgie en Italie nog te gaan maar die zullen ook wel tegenvallen dan.
Zal me niks verbazen als een flink aantal toplanden er al uitliggen of 3de worden
Denk het nietquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
O leuk.Je kan het er misschien nog wel bij doen. Of is dat geen optie?
Ik ook, maar dit spreekt me wel aan moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoop het niet
vind het nu al beschamend als ik zo'n sukkel met een camera voor zn kop zie lopen
denk ook gewoon een watcher dan hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit spreekt me wel aan moet ik zeggen.
Al weet ik niet of ik zelf een player zou zijneerder een watcher.
Nou ja, het mooie is dat je dat zelf kan indelen. En 30 uur is nog niet fulltime, dus zou je het een beetje erbij kunnen doen. Als je daar duidelijk afspraken over maakt is het misschien wel mogelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het niet
Moet 4 julie dan beginnen met een full-time training van 2 weken. En daarna minimaal 30 uur per week werken denk ik. Plus reizen (het is in Amersfoort)
Ik weet niet hoeveel uur je er minimaal aan besteed elke week?
Ja precies. Wel fijn dat je daar nog op terug kan vallen inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het mooie is dat je dat zelf kan indelen. En 30 uur is nog niet fulltime, dus zou je het een beetje erbij kunnen doen. Als je daar duidelijk afspraken over maakt is het misschien wel mogelijk.Maar goed, je kunt dat altijd nog bekijken als je daar eenmaal werkt. Als je dan zoiets hebt van: "hé, ik heb tijd over", kun je nog extra centjes verdienen.
Goed hoor. Heb een nieuw bureau en nieuwe stoel. Standaard voor m'n laptop. Werkt al een stuk beter.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies. Wel fijn dat je daar nog op terug kan vallen inderdaad.
Hoe is het met jou?
Fixer fixer grapjequote:Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies. Wel fijn dat je daar nog op terug kan vallen inderdaad.
Hoe is het met jou?
Nice. Wat voor pc heb je gekpcht?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor. Heb een nieuw bureau en nieuwe stoel. Standaard voor m'n laptop. Werkt al een stuk beter.En deze week misschien mijn nieuwe pc.
Lol ik ben al 1,5 jaar verloofd hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 00:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Fixer fixer grapjehoe is het met de vrouwtjes btw
Jajaquote:
zonde manquote:Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja
Nog even sparen voor de grote dag
Alleen naar het gemeentehuis is ook zo karig hequote:
lekker op maandagmiddag ofzo, is het nog gratis ookquote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen naar het gemeentehuis is ook zo karig he
gngnquote:
Als je dan gaat trouwen mooet het wel beetje speciaal jaquote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
lekker op maandagmiddag ofzo, is het nog gratis ook
Een gemiddelde bruiloft kost al bijna 10.000 zonde zonde manquote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen naar het gemeentehuis is ook zo karig he
Nee man nog steedsquote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij die chick nog waar ik ooit pics van kreeg of ben je weer vreemd gegaan?
Ja, anders heeft het trouwen verder ook niet veel zinquote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dan gaat trouwen mooet het wel beetje speciaal ja
Ik ga ook nooit vreemd..quote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij die chick nog waar ik ooit pics van kreeg of ben je weer vreemd gegaan?
Nee nog steeds niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en is die faggot uit jullie vriendengroep al uit de kast?
Ja klopt. En jij heet Karel Ankerjong toch in het echt?quote:
nee dat is iemand anders denk ikquote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. En jij heet Karel Ankerjong toch in het echt?
Ik heb er geen gekocht. Ik krijg er een van het werk. Ze hebben daar een nieuwe aangeschaft.quote:
Zo, chille werkgever danquote:Op maandag 13 juni 2016 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er geen gekocht. Ik krijg er een van het werk. Ze hebben daar een nieuwe aangeschaft.
Ik denk dat ik hem wel mag houden. Maar het is een investering. Kan veel beter werken met die spullen, dus meer uren maken. Want nu moest ik veel pauzeren vanwege slechte houding enz.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, chille werkgever dan![]()
Of is het meer in bruikleen tot je daar stopt met werken?
Netjesquote:Op maandag 13 juni 2016 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel mag houden. Maar het is een investering. Kan veel beter werken met die spullen, dus meer uren maken. Want nu moest ik veel pauzeren vanwege slechte houding enz.
Lekker tochquote:Op maandag 13 juni 2016 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
wij hebben op het werk tv staan dus kunnen we elke ek wedstrijd zien!!!!
jippie
wanneer is die?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker toch
Je wilt Albanie-Roemenie deze week niet missen
Verschilt, maar wel redelijk veel.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes
Hoeveel uur maak je nu per week?
ja best welquote:
Je ziet er nog niks van manquote:
Als ik die CAO zag. Wel riant loon hoor voor elk typ-uurquote:
Wat is Frostbite?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
de frostbite engine gebruiken ze toch ook met battlefield?
kun je je kleedkamer aan gort schieten met nieuwe fifa ofzo
ook bij need for speedquote:Op maandag 13 juni 2016 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
de frostbite engine gebruiken ze toch ook met battlefield?
kun je je kleedkamer aan gort schieten met nieuwe fifa ofzo
Nou en die nieuwe modus welquote:Op maandag 13 juni 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet er nog niks van man
Alleen gezichten izen er wel ziek echt uit
Ja dat lees ik ovral maar word ik nog niet wijzervanquote:
Hoop is dat FIFA 17 echt wat anders wordquote:Op maandag 13 juni 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat lees ik ovral maar word ik nog niet wijzervan
Zag net trailer jaquote:
Sierd de Vosquote:Op maandag 13 juni 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag net trailer ja
The Journey
Dat is wel echt vet. Begint wel heel erg realistischte worden
Nu nog fatsoenlijk commentaar erbij
Ligt eraan hoe lang je over één opnameuur doet. Zal in het begin langer duren.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik die CAO zag. Wel riant loon hoor voor elk typ-uur
dat zou mijn computer niet leuk vindenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
De graphics van Fifa en de vele functies van FM in 1 zou perfect zijn
Ah ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je over één opnameuur doet. Zal in het begin langer duren.En ligt er ook aan hoe goed je kwaliteit is. Hoe minder fouten, hoe beter. Dan heeft de redactie minder werk dus verdien jij meer. Logisch wel.
Ach ik kan al lang geen FM of Fifa op mijn laptop meer aanquote:
Niet streng op de manier dat je een afbrander krijgt als het niet goed is. Maar eens in de zoveel tijd neemt ze de moeite om wat opvallende dingen uit je laatste transcripties te pakken en er dan feedback bij te geven. Ik vind het wel fijn. Niet zeuren om elk wissewasje, maar als je systematisch de zelfde fout maakt dat er even uit pikken en toelichten.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja.
Zullen wel redelijk streng zijn qua interpunctie en spelling enzo ofniet?
haha ja eigenlijk wou ik mezelf als voorbeeld geven maar goedquote:Op maandag 13 juni 2016 00:27 schreef Sked het volgende:
[..]
sommige jongens hebben gewoon wat tijd nodig toch
Hm. Klinkt toch wel interessant om erbij te doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet streng op de manier dat je een afbrander krijgt als het niet goed is. Maar eens in de zoveel tijd neemt ze de moeite om wat opvallende dingen uit je laatste transcripties te pakken en er dan feedback bij te geven. Ik vind het wel fijn. Niet zeuren om elk wissewasje, maar als je systematisch de zelfde fout maakt dat er even uit pikken en toelichten.En zodra je kwaliteit verbetert ga je gelijk een schaal omhoog. Ik zit al helemaal bovenin.
Wel erg he dat in Amerika homo cafequote:Op maandag 13 juni 2016 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha ja eigenlijk wou ik mezelf als voorbeeld geven maar goed
Ja achjaquote:Op maandag 13 juni 2016 00:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel erg he dat in Amerika homo cafe![]()
Kijk het gewoon even aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Klinkt toch wel interessant om erbij te doen.
Klopt maar t lijkt dan wel verder weg als een aanslag in Parijs terwijl dit weer net zo erg is. Tis natuurlijk ook verder weg maar minder aandacht als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja achja
Dit soort aanslagen zijn per definitie erg. Op wat voor bevolkingsgroepen het is gericht maakt dan niet zoveel verschil.
Minder aandacht?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt maar t lijkt dan wel verder weg als een aanslag in Parijs terwijl dit weer net zo erg is. Tis natuurlijk ook verder weg maar minder aandacht als je snapt wat ik bedoel.
Ik vind dit net zo schokkend eigenlijk ... Het is letterlijk verder weg, maar ik besef me dat het net zo goed in Amsterdam had kunnen gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt maar t lijkt dan wel verder weg als een aanslag in Parijs terwijl dit weer net zo erg is. Tis natuurlijk ook verder weg maar minder aandacht als je snapt wat ik bedoel.
Ja ik bedoel bij een aanslag in Parijs is er veel meer nieuws over en hebben veel mensen het er over in je omgeving etcquote:
Nog geen Facebook regenboogvlaggetjes wss?quote:
Het is vandaag gebeurt en pas een paar uur geleden een beetje tot iedereen gekomenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel bij een aanslag in Parijs is er veel meer nieuws over en hebben veel mensen het er over in je omgeving etc
In Amerika is het wel makkelijk vanwege second amendmentquote:Op maandag 13 juni 2016 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dit net zo schokkend eigenlijk ... Het is letterlijk verder weg, maar ik besef me dat het net zo goed in Amsterdam had kunnen gebeuren.
Jepquote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Nouri het volgende:
Ik vind tegen hommos wel erger hoor. Dit is voor het eerst een specifieke bevolkingsgroep. Heb hard hoofd in de gaypride
Mensen zijn mensen ...quote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Nouri het volgende:
Ik vind tegen hommos wel erger hoor. Dit is voor het eerst een specifieke bevolkingsgroep. Heb hard hoofd in de gaypride
Toch hoor je ook elke keer ja kan ook in Amsterdam gebeuren etc etc maar het gebeurd nog niet elke keer.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vandaag gebeurt en pas een paar uur geleden een beetje tot iedereen gekomen
Wacht maar af volgende week. Krijgt genoeg aandacht hoor
Niet helemaal waar natuurlijk. In Nederland heb je binnen een dag een AK-47 mocht je dat willenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Sked het volgende:
[..]
In Amerika is het wel makkelijk vanwege second amendment
Aan de wapens komen ze toch wel. Ook in Europa.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Sked het volgende:
[..]
In Amerika is het wel makkelijk vanwege second amendment
Ja, goh. Maar het gaat om de laagdrempeligheid.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. In Nederland heb je binnen een dag een AK-47 mocht je dat willen
Ik zie het nog wel gebeuren. Nederland is ook niet veilig.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toch hoor je ook elke keer ja kan ook in Amsterdam gebeuren etc etc maar het gebeurd nog niet elke keer.
Jij welquote:Op maandag 13 juni 2016 01:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. In Nederland heb je binnen een dag een AK-47 mocht je dat willen
Geen enkel land is veilig tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren. Nederland is ook niet veilig.
Ik geloof er niet zo in eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toch hoor je ook elke keer ja kan ook in Amsterdam gebeuren etc etc maar het gebeurd nog niet elke keer.
oh, sterktequote:Op maandag 13 juni 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
Maja. Mijn oma heeft longkanker ben best wel verdrietig nu.
Sorry dit moest ik even kwijt ofzo.
Das kutquote:Op maandag 13 juni 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
sterkte heeft ze gerookt?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
Vind lastig allemaal. Ben sinds dat ik het heb gehoord niet op visite geweest. Ik durf niet.quote:
Sterkte.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
Daarom. Die extra beveiliging is ook meer voor het publiek. Het zal echt niet helpen tegen een aanslag. Ze hoeven maar een station binnen te lopen met een koffertje.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Geen enkel land is veilig tegenwoordig.
Ik ben bang van niet. Ze hebben het gevonden op een hartscan. Lijkt mij niet een grote kans kans dusquote:Op maandag 13 juni 2016 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
Heeft ze nog kans om het te overwinnen of niet?
Dat gaat niet zo makkelijk hoor, maar als je echt wil kan je natuurlijk wel een aanslag plegen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom. Die extra beveiliging is ook meer voor het publiek. Het zal echt niet helpen tegen een aanslag. Ze hoeven maar een station binnen te lopen met een koffertje.
hoe oud is zequote:Op maandag 13 juni 2016 01:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Ze hebben het gevonden op een hartscan. Lijkt mij niet een grote kans kans dus
Waarom is het niet makkelijk? Ik kan ook zo het station inlopen met een koffertje. Geen haan die er naar kraait.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo makkelijk hoor, maar als je echt wil kan je natuurlijk wel een aanslag plegen.
Het verschil met een Frankrijk is dat wij geen steden hebben met banlieus waar terroristen zich als een geest kunnen anonimiseren. We kunnensignalen veel sneller op pikken en zo dingen verijdelenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo makkelijk hoor, maar als je echt wil kan je natuurlijk wel een aanslag plegen.
O dacht dat je doelt op het EK? Daar is het nu wel streng bewaakt. Maar als je iets wil lukt het zeker wel.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is het niet makkelijk? Ik kan ook zo het station inlopen met een koffertje. Geen haan die er naar kraait.
Dat is wat het verschil maakt idd. Maar niet de beveiliging op de plekken zelf.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het verschil met een Frankrijk is dat wij geen steden hebben met banlieus waar terroristen zich als een geest kunnen anonimiseren. We kunnensignalen veel sneller op pikken en zo dingen verijdelen
quote:Op maandag 13 juni 2016 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O dacht dat je doelt op het EK? Daar is het nu wel streng bewaakt. Maar als je iets wil lukt het zeker wel.
Nee hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij lult volgens mij ook gewoon maar wat over elk onderwerp he
Nee, ik noemde nergens het EK. Maar als ik naar Utrecht Centraal ga met een koffer kan ik zo tientallen mensen verwonden als ik zou willen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O dacht dat je doelt op het EK? Daar is het nu wel streng bewaakt. Maar als je iets wil lukt het zeker wel.
Banlieus zijn soort buitenwijken/gebieden ofzo toch? Heb je in Amerika ook wel meer als hier, wel weer bijzonder dat FIB zon vent direct herkentquote:Op maandag 13 juni 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het verschil met een Frankrijk is dat wij geen steden hebben met banlieus waar terroristen zich als een geest kunnen anonimiseren. We kunnensignalen veel sneller op pikken en zo dingen verijdelen
81 maar evengoed kutquote:
Ga je nu ook nog ontkennenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik noemde nergens het EK. Maar als ik naar Utrecht Centraal ga met een koffer kan ik zo tientallen mensen verwonden als ik zou willen.
(dit wil ik overigens niet AIVD, gr gr)
Altijd sneu iddquote:Op maandag 13 juni 2016 01:12 schreef Nouri het volgende:
[..]
81 maar evengoed kut
is de laatste de mohikanen en mijn moeder haar beste vriendin
dus tja, ik ben een moeders kindje dus het doet mij best pijn dat moeder zoveel verdriet heeft
Wat bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
wel weer bijzonder dat FIB zon vent direct herkent
Nou de FIB wist zeg maar al dat het een soort jihad aanhanger was. Dat je zo'n vent dan niet meer in de gaten houd maarja dat is makkelijk gezegd.quote:
Je bedoelt de FBI?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou de FIB wist zeg maar al dat het een soort jihad aanhanger was. Dat je zo'n vent dan niet meer in de gaten houd maarja dat is makkelijk gezegd.
FBI ja hahah oh vanmiddag was het wel een jihad-aanhanger tenminste als ik het journaal mocht geloven.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt de FBI?
En hij aws niet een soort jihad-aanhanger he. IS heeft deze aansalg gewoon opgeeist
London komt nog wel flink aan de beurt ben ik bangquote:Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
FBI ja hahah oh vanmiddag was het wel een jihad-aanhanger tenminste als ik het journaal mocht geloven.Toch wel bijzonder hoeveel macht je kan hebben met een AK-47 300 man tegen 1.
Wel opmerkelijk dat IS nog niet in Engeland actief is geweest.. is ook een moslim bolwerk vooral in London.
Dacht ik ook al aan zijn vast ook wel domme Amerikaantjes die het geen eens erg vinden omdat het ''homo's'' zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:22 schreef Fera het volgende:
Zijn er al Rednecks die de homo's de schuld geven trouwens?
Ja in 2004 toch? Valt mij nog wel mee dat er nog geen aanslagen zijn geweest.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
London komt nog wel flink aan de beurt ben ik bang
En is is al flink slachtoffer geweest van terreur
Trump gaat wel dankzij dit hoger eindigen denk ik zoquote:Op maandag 13 juni 2016 01:24 schreef Sked het volgende:
als ik me ergens geen druk om maak is wat Trump en de rednecks er weer van vinden
2005 jaquote:Op maandag 13 juni 2016 01:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja in 2004 toch? Valt mij nog wel mee dat er nog geen aanslagen zijn geweest.
Er is geen hoger eindigen. Hij wint of verliestquote:Op maandag 13 juni 2016 01:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Trump gaat wel dankzij dit hoger eindigen denk ik zo
Ook goed dan gaat hij daardoor wel meer kans maken om te winnenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is geen hoger eindigen. Hij wint of verliest
Het is te hopen van nietquote:Op maandag 13 juni 2016 01:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ook goed dan gaat hij daardoor wel meer kans maken om te winnen
Hoop het ook niet.. Verdiep me er niet super erg in maar wat ik heb gezien is die Trump een dikke idioot.quote:
Clinton is niet beter. Het zijn allebei idioten. Clinton is alleen diplomatiek beter en zal denk ik voor minder chaos zorgendan Trump.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoop het ook niet.. Verdiep me er niet super erg in maar wat ik heb gezien is die Trump een dikke idioot.Clinton is dan beter?
Je hebt natuurlijk 9/11 en dit nu. Maar je hebt ook idd veel shootings van veel gekke Amerikaantjes op scholen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:30 schreef Sked het volgende:
hoeveel doden zijn er eigenlijk gevallen in de USA door moslimextremisme?
kan me niet veel shootings herinneren waar moslims de dader waren
Ja, 9/11, maar dan heb je het ook weer over 15 jaar geledenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk 9/11 en dit nu. Maar je hebt ook idd veel shootings van veel gekke Amerikaantjes op scholen.
Wanneer is zeg maar de uitslag van wie de president word?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Clinton is niet beter. Het zijn allebei idioten. Clinton is alleen diplomatiek beter en zal denk ik voor minder chaos zorgendan Trump.
Ben van beide geen fan maar die reden alleen al hoop ik met heel mijn hart op Clinton
In Amerika zijn de shootings vooral door caucasians jaquote:Op maandag 13 juni 2016 01:30 schreef Sked het volgende:
hoeveel doden zijn er eigenlijk gevallen in de USA door moslimextremisme?
kan me niet veel shootings herinneren waar moslims de dader waren
Niet super veel haatbaarden aanslagjes idd in USAquote:Op maandag 13 juni 2016 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, 9/11, maar dan heb je het ook weer over 15 jaar geleden
8 novemberquote:Op maandag 13 juni 2016 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wanneer is zeg maar de uitslag van wie de president word?
Mwah, het is meer dat ik Trump een gevaarlijk man vind om zoveel macht toe te kenen. Hij is roekeloos en onvoorspelbaarquote:
Duurt dat zo lang?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag mijn examen uitslag btw wat leuk he
Ja heb totaal geen spanning eigenlijk... best wel vervelend om al mijn vrienden met nu al gespannen koppies te zien.quote:
Wat voor niveau deed je?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja heb totaal geen spanning eigenlijk... best wel vervelend om al mijn vrienden met nu al gespannen koppies te zien.
Straks Geert Wilders met de verkiezingenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, het is meer dat ik Trump een gevaarlijk man vind om zoveel macht toe te kenen. Hij is roekeloos en onvoorspelbaar
Hoop je ook op Geert Wilders?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:37 schreef Nouri het volgende:
Ik hoop op Trump.
Ik vind de Bushclan heel erg eng. En Trump blijft toch maar een termijn zitten.
Nederlandse politiek wordt echt een drama met die enorme versplinteringquote:Op maandag 13 juni 2016 01:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Straks Geert Wilders met de verkiezingengelukkig wil toch bijna geen partij met de PVV samen werken
Loopt sowieso uit de hand met het politieke klimaat in Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederlandse politiek wordt echt een drama met die enorme versplintering
Hij lijkt een beetje op Danny van Pownedquote:
Ja hij lijkt ook verdacht veel op een voetbalspeler kan niet op zn naam komenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Danny van Powned
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)rtijen-vs-sinds-1999 handig lijstje voor jequote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou Greet best als MP willen zien ja.quote:
Gewoon DENK stemmen tok.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
denk dat ik oprecht de rillingen krijg als ik die straks daadwerkelijk op het stemformulier zie staanquote:
Groot rood kruis doorheen zetten.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:46 schreef Sked het volgende:
[..]
denk dat ik oprecht de rillingen krijg als ik die straks daadwerkelijk op het stemformulier zie staan
Man man wat waardeloosquote:
Dat sowieso. Maar dat zijn idioten. Van mij mag iedereen bij een politieke partij naar keuze. Het is een vrij land. Maar de partij zelf zuigt kont.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man man wat waardeloos
Al gaan de lynchpartijen op Social Media veel te ver natuurlijk
Ze heeft wel mooie ogen.quote:
Ik snap het ook gewoon niet zzo goed.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat zijn idioten. Van mij mag iedereen bij een politieke partij naar keuze. Het is een vrij land. Maar de partij zelf zuigt kont.
Vind die Kuzu toch ook wel een griezelquote:Op maandag 13 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet zzo goed.
Vroeger als tv-presentatrice was het gewoon een leuke doodnormale vrouw
Het lijkt wel alsof ze in een psychose is gekomen ofzo
Hmmm. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik door zoveel mensen gehaat werd. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet zzo goed.
Vroeger als tv-presentatrice was het gewoon een leuke doodnormale vrouw
Het lijkt wel alsof ze in een psychose is gekomen ofzo
Het is 1 grote Calimero partij maar ze krijgen geen zetels dus vooral niet teveel aandacht aan bestedenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vind die Kuzu toch ook wel een griezel
Nee precies op welke partij ga jij stemmen straks?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 1 grote Calimero partij maar ze krijgen geen zetels dus vooral niet teveel aandacht aan besteden
Maar wat was er eerder, het calimerogedrag van Sylvana of de stortvloed aan haatreacties?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik door zoveel mensen gehaat werd. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten denk ik.
blancoquote:Op maandag 13 juni 2016 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies op welke partij ga jij stemmen straks?
Ze roept het over zichzelf afquote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik door zoveel mensen gehaat werd. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten denk ik.
Weet ik echt nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies op welke partij ga jij stemmen straks?
Je stemt toch geen pvda hequote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze roept het over zichzelf af
Vooral haar DWDD-optreden was tergend.
Over Zwarte Piet het grootste woord maar haar partij-genoten die de Armeense genocide ontkennen heeft ze geen mening over. Ze maatk zichzelf compleet belachelijk
Groen Links?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik echt nog niet.
Ik zie mezelf nog wel op Groen Links stemmen eigenlijk
Ik denk dat het een beetje een vicieuze cirkel is.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar wat was er eerder, het calimerogedrag van Sylvana of de stortvloed aan haatreacties?
Staat samen met D66 wel het meest bij mijn politieke standpunten jaquote:
Mehh. Ja, je kan idiote dingen zeggen. Maar die racistische opmerkingen van veel mensen gaan te ver. Heeft ook niets te maken met wat ze zegt.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze roept het over zichzelf af
Vooral haar DWDD-optreden was tergend.
Over Zwarte Piet het grootste woord maar haar partij-genoten die de Armeense genocide ontkennen heeft ze geen mening over. Ze maatk zichzelf compleet belachelijk
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
Als Aboutaleb lijsttrekker van de pvda wordt ga ik pvda overwegen
Wat een baas is dat
D66 vind ik al helemaal verschrikkelijk met die achterlijke Pechtoldquote:Op maandag 13 juni 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat samen met D66 wel het meest bij mijn politieke standpunten ja
http://www.powned.tv/over(...)m_the_day_after.htmlquote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik echt nog niet.
Ik zie mezelf nog wel op Groen Links stemmen eigenlijk
Als je graag genaaid wordt door je eigen partij, vooral PvdA stemmen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
Als Aboutaleb lijsttrekker van de pvda wordt ga ik pvda overwegen
Wat een baas is dat
DeSGP is gelukkig niet achterlijk en radicaalquote:Op maandag 13 juni 2016 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
D66 vind ik al helemaal verschrikkelijk met die achterlijke PechtoldIk zelf zie me zelf dan wel op SGP stemmen maar die zijn ook weer tegen homo's etc. Moeilijk hoor misschien wel PVV.
Dit ja. Ik heb een beetje haat-liefde verhouding met de EUquote:
Pechtold alleen zijn manier van doen al. Hoe die tegen over PowNews doet etc, en tegen Geert Wilders te keer gaat. Nee niet mijn man. Ik zou het echt niet weten SGP is ook niks maar ben wel een beetje rechts.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DeSGP is gelukkig niet achterlijk en radicaal
Waarom Pechtold achterlijk?
PowNews is ook een achterlijk programma dus meer dan terecht.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pechtold alleen zijn manier van doen al. Hoe die tegen over PowNews doet etc, en tegen Geert Wilders te keer gaat. Nee niet mijn man. Ik zou het echt niet weten SGP is ook niks maar ben wel een beetje rechts.
Ik merk wel dat ik steeds rechtser word.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pechtold alleen zijn manier van doen al. Hoe die tegen over PowNews doet etc, en tegen Geert Wilders te keer gaat. Nee niet mijn man. Ik zou het echt niet weten SGP is ook niks maar ben wel een beetje rechts.
Gelukkig maakt het voor de geloofwaardigheid van een politicus geen kut uit hoe je tegen een zender als Powned doetquote:Op maandag 13 juni 2016 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pechtold alleen zijn manier van doen al. Hoe die tegen over PowNews doet etc
Rutgerquote:Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
PowNews is ook een achterlijk programma dus meer dan terecht.
Ik pleit nog steeds voor een EEG in plaats van EU.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb een beetje haat-liefde verhouding met de EU
Heppie doet zijn werk goed dusquote:Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik steeds rechtser word.
Nee dat maakt het uiteraard ook niet. Maar vind Pechtold gewoon zo'n lul, en D66 vind onderwijs weer erg belangrijk. En veel te vrij richting vluchtingen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maakt het voor de geloofwaardigheid van een politicus geen kut uit hoe je tegen een zender als Powned doet
Maar als dat jouw argumentatie is om niet op een partij te stemmen weet ik ook serieus we jou moeten nemen
Ach Fokker twijfelt tussen een ras-populist en een partij die abortus als moord ziet. Dat zegt genoeg lijkt mij.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maakt het voor de geloofwaardigheid van een politicus geen kut uit hoe je tegen een zender als Powned doet
Maar als dat jouw argumentatie is om niet op een partij te stemmen weet ik ook serieus we jou moeten nemen
Heppie is niet zo rechts als je denkt. Maar hij zit veel op 4chan.quote:
Aardappel in haar strotjequote:Op maandag 13 juni 2016 02:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Charlottegodin
Op haar bekakte gedoe na dan
Wat is jouw standpunten tov vluchtelingen dan? Want je hebt nu 3 partijen genoemd die er niet alle-3 hetzelfde over denkenquote:Op maandag 13 juni 2016 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee dat maakt het uiteraard ook niet. Maar vind Pechtold gewoon zo'n lul, en D66 vind onderwijs weer erg belangrijk. En veel te vrij richting vluchtingen.
Will Griggs on firequote:Op maandag 13 juni 2016 02:02 schreef Nouri het volgende:
Ik heb ook een haat-liefde verhouding met het Sociale Zekerheidstelsel.
Ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:02 schreef Nouri het volgende:
Ik heb ook een haat-liefde verhouding met het Sociale Zekerheidstelsel.
Dat heb ik nietquote:Op maandag 13 juni 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dit hangt af of ik werk heb op dat moment of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |