Ja achjaquote:Op maandag 13 juni 2016 00:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel erg he dat in Amerika homo cafe![]()
Kijk het gewoon even aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Klinkt toch wel interessant om erbij te doen.
Klopt maar t lijkt dan wel verder weg als een aanslag in Parijs terwijl dit weer net zo erg is. Tis natuurlijk ook verder weg maar minder aandacht als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja achja
Dit soort aanslagen zijn per definitie erg. Op wat voor bevolkingsgroepen het is gericht maakt dan niet zoveel verschil.
Minder aandacht?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt maar t lijkt dan wel verder weg als een aanslag in Parijs terwijl dit weer net zo erg is. Tis natuurlijk ook verder weg maar minder aandacht als je snapt wat ik bedoel.
Ik vind dit net zo schokkend eigenlijk ... Het is letterlijk verder weg, maar ik besef me dat het net zo goed in Amsterdam had kunnen gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt maar t lijkt dan wel verder weg als een aanslag in Parijs terwijl dit weer net zo erg is. Tis natuurlijk ook verder weg maar minder aandacht als je snapt wat ik bedoel.
Ja ik bedoel bij een aanslag in Parijs is er veel meer nieuws over en hebben veel mensen het er over in je omgeving etcquote:
Nog geen Facebook regenboogvlaggetjes wss?quote:
Het is vandaag gebeurt en pas een paar uur geleden een beetje tot iedereen gekomenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel bij een aanslag in Parijs is er veel meer nieuws over en hebben veel mensen het er over in je omgeving etc
In Amerika is het wel makkelijk vanwege second amendmentquote:Op maandag 13 juni 2016 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dit net zo schokkend eigenlijk ... Het is letterlijk verder weg, maar ik besef me dat het net zo goed in Amsterdam had kunnen gebeuren.
Jepquote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Nouri het volgende:
Ik vind tegen hommos wel erger hoor. Dit is voor het eerst een specifieke bevolkingsgroep. Heb hard hoofd in de gaypride
Mensen zijn mensen ...quote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Nouri het volgende:
Ik vind tegen hommos wel erger hoor. Dit is voor het eerst een specifieke bevolkingsgroep. Heb hard hoofd in de gaypride
Toch hoor je ook elke keer ja kan ook in Amsterdam gebeuren etc etc maar het gebeurd nog niet elke keer.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vandaag gebeurt en pas een paar uur geleden een beetje tot iedereen gekomen
Wacht maar af volgende week. Krijgt genoeg aandacht hoor
Niet helemaal waar natuurlijk. In Nederland heb je binnen een dag een AK-47 mocht je dat willenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Sked het volgende:
[..]
In Amerika is het wel makkelijk vanwege second amendment
Aan de wapens komen ze toch wel. Ook in Europa.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef Sked het volgende:
[..]
In Amerika is het wel makkelijk vanwege second amendment
Ja, goh. Maar het gaat om de laagdrempeligheid.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. In Nederland heb je binnen een dag een AK-47 mocht je dat willen
Ik zie het nog wel gebeuren. Nederland is ook niet veilig.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toch hoor je ook elke keer ja kan ook in Amsterdam gebeuren etc etc maar het gebeurd nog niet elke keer.
Jij welquote:Op maandag 13 juni 2016 01:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
Niet helemaal waar natuurlijk. In Nederland heb je binnen een dag een AK-47 mocht je dat willen
Geen enkel land is veilig tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren. Nederland is ook niet veilig.
Ik geloof er niet zo in eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toch hoor je ook elke keer ja kan ook in Amsterdam gebeuren etc etc maar het gebeurd nog niet elke keer.
oh, sterktequote:Op maandag 13 juni 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
Maja. Mijn oma heeft longkanker ben best wel verdrietig nu.
Sorry dit moest ik even kwijt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |