Ik ga ook nooit vreemd..quote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij die chick nog waar ik ooit pics van kreeg of ben je weer vreemd gegaan?
Nee nog steeds niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en is die faggot uit jullie vriendengroep al uit de kast?
Ja klopt. En jij heet Karel Ankerjong toch in het echt?quote:
nee dat is iemand anders denk ikquote:Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. En jij heet Karel Ankerjong toch in het echt?
Ik heb er geen gekocht. Ik krijg er een van het werk. Ze hebben daar een nieuwe aangeschaft.quote:
Zo, chille werkgever danquote:Op maandag 13 juni 2016 00:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er geen gekocht. Ik krijg er een van het werk. Ze hebben daar een nieuwe aangeschaft.
Ik denk dat ik hem wel mag houden. Maar het is een investering. Kan veel beter werken met die spullen, dus meer uren maken. Want nu moest ik veel pauzeren vanwege slechte houding enz.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, chille werkgever dan![]()
Of is het meer in bruikleen tot je daar stopt met werken?
Netjesquote:Op maandag 13 juni 2016 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem wel mag houden. Maar het is een investering. Kan veel beter werken met die spullen, dus meer uren maken. Want nu moest ik veel pauzeren vanwege slechte houding enz.
Lekker tochquote:Op maandag 13 juni 2016 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
wij hebben op het werk tv staan dus kunnen we elke ek wedstrijd zien!!!!
jippie
wanneer is die?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker toch
Je wilt Albanie-Roemenie deze week niet missen
Verschilt, maar wel redelijk veel.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes
Hoeveel uur maak je nu per week?
ja best welquote:
Je ziet er nog niks van manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |