Polen wint gewoonquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vallen allemaal een beetje tegen.
Spanje, Belgie en Italie nog te gaan maar die zullen ook wel tegenvallen dan.
Zal me niks verbazen als een flink aantal toplanden er al uitliggen of 3de worden
Denk het nietquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
O leuk.Je kan het er misschien nog wel bij doen. Of is dat geen optie?
Ik ook, maar dit spreekt me wel aan moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoop het niet
vind het nu al beschamend als ik zo'n sukkel met een camera voor zn kop zie lopen
denk ook gewoon een watcher dan hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit spreekt me wel aan moet ik zeggen.
Al weet ik niet of ik zelf een player zou zijneerder een watcher.
Nou ja, het mooie is dat je dat zelf kan indelen. En 30 uur is nog niet fulltime, dus zou je het een beetje erbij kunnen doen. Als je daar duidelijk afspraken over maakt is het misschien wel mogelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het niet
Moet 4 julie dan beginnen met een full-time training van 2 weken. En daarna minimaal 30 uur per week werken denk ik. Plus reizen (het is in Amersfoort)
Ik weet niet hoeveel uur je er minimaal aan besteed elke week?
Ja precies. Wel fijn dat je daar nog op terug kan vallen inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het mooie is dat je dat zelf kan indelen. En 30 uur is nog niet fulltime, dus zou je het een beetje erbij kunnen doen. Als je daar duidelijk afspraken over maakt is het misschien wel mogelijk.Maar goed, je kunt dat altijd nog bekijken als je daar eenmaal werkt. Als je dan zoiets hebt van: "hé, ik heb tijd over", kun je nog extra centjes verdienen.
Goed hoor. Heb een nieuw bureau en nieuwe stoel. Standaard voor m'n laptop. Werkt al een stuk beter.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies. Wel fijn dat je daar nog op terug kan vallen inderdaad.
Hoe is het met jou?
Fixer fixer grapjequote:Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies. Wel fijn dat je daar nog op terug kan vallen inderdaad.
Hoe is het met jou?
Nice. Wat voor pc heb je gekpcht?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor. Heb een nieuw bureau en nieuwe stoel. Standaard voor m'n laptop. Werkt al een stuk beter.En deze week misschien mijn nieuwe pc.
Lol ik ben al 1,5 jaar verloofd hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 00:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Fixer fixer grapjehoe is het met de vrouwtjes btw
Jajaquote:
zonde manquote:Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja
Nog even sparen voor de grote dag
Alleen naar het gemeentehuis is ook zo karig hequote:
lekker op maandagmiddag ofzo, is het nog gratis ookquote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen naar het gemeentehuis is ook zo karig he
gngnquote:
Als je dan gaat trouwen mooet het wel beetje speciaal jaquote:Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
lekker op maandagmiddag ofzo, is het nog gratis ook
Een gemiddelde bruiloft kost al bijna 10.000 zonde zonde manquote:Op maandag 13 juni 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen naar het gemeentehuis is ook zo karig he
Nee man nog steedsquote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij die chick nog waar ik ooit pics van kreeg of ben je weer vreemd gegaan?
Ja, anders heeft het trouwen verder ook niet veel zinquote:Op maandag 13 juni 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dan gaat trouwen mooet het wel beetje speciaal ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |