Groot rood kruis doorheen zetten.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:46 schreef Sked het volgende:
[..]
denk dat ik oprecht de rillingen krijg als ik die straks daadwerkelijk op het stemformulier zie staan
Man man wat waardeloosquote:
Dat sowieso. Maar dat zijn idioten. Van mij mag iedereen bij een politieke partij naar keuze. Het is een vrij land. Maar de partij zelf zuigt kont.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man man wat waardeloos
Al gaan de lynchpartijen op Social Media veel te ver natuurlijk
Ze heeft wel mooie ogen.quote:
Ik snap het ook gewoon niet zzo goed.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat zijn idioten. Van mij mag iedereen bij een politieke partij naar keuze. Het is een vrij land. Maar de partij zelf zuigt kont.
Vind die Kuzu toch ook wel een griezelquote:Op maandag 13 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet zzo goed.
Vroeger als tv-presentatrice was het gewoon een leuke doodnormale vrouw
Het lijkt wel alsof ze in een psychose is gekomen ofzo
Hmmm. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik door zoveel mensen gehaat werd. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet zzo goed.
Vroeger als tv-presentatrice was het gewoon een leuke doodnormale vrouw
Het lijkt wel alsof ze in een psychose is gekomen ofzo
Het is 1 grote Calimero partij maar ze krijgen geen zetels dus vooral niet teveel aandacht aan bestedenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vind die Kuzu toch ook wel een griezel
Nee precies op welke partij ga jij stemmen straks?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 1 grote Calimero partij maar ze krijgen geen zetels dus vooral niet teveel aandacht aan besteden
Maar wat was er eerder, het calimerogedrag van Sylvana of de stortvloed aan haatreacties?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik door zoveel mensen gehaat werd. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten denk ik.
blancoquote:Op maandag 13 juni 2016 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies op welke partij ga jij stemmen straks?
Ze roept het over zichzelf afquote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik door zoveel mensen gehaat werd. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten denk ik.
Weet ik echt nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies op welke partij ga jij stemmen straks?
Je stemt toch geen pvda hequote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze roept het over zichzelf af
Vooral haar DWDD-optreden was tergend.
Over Zwarte Piet het grootste woord maar haar partij-genoten die de Armeense genocide ontkennen heeft ze geen mening over. Ze maatk zichzelf compleet belachelijk
Groen Links?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik echt nog niet.
Ik zie mezelf nog wel op Groen Links stemmen eigenlijk
Ik denk dat het een beetje een vicieuze cirkel is.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar wat was er eerder, het calimerogedrag van Sylvana of de stortvloed aan haatreacties?
Staat samen met D66 wel het meest bij mijn politieke standpunten jaquote:
Mehh. Ja, je kan idiote dingen zeggen. Maar die racistische opmerkingen van veel mensen gaan te ver. Heeft ook niets te maken met wat ze zegt.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze roept het over zichzelf af
Vooral haar DWDD-optreden was tergend.
Over Zwarte Piet het grootste woord maar haar partij-genoten die de Armeense genocide ontkennen heeft ze geen mening over. Ze maatk zichzelf compleet belachelijk
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
Als Aboutaleb lijsttrekker van de pvda wordt ga ik pvda overwegen
Wat een baas is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |