In Amerika zijn de shootings vooral door caucasians jaquote:Op maandag 13 juni 2016 01:30 schreef Sked het volgende:
hoeveel doden zijn er eigenlijk gevallen in de USA door moslimextremisme?
kan me niet veel shootings herinneren waar moslims de dader waren
Niet super veel haatbaarden aanslagjes idd in USAquote:Op maandag 13 juni 2016 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, 9/11, maar dan heb je het ook weer over 15 jaar geleden
8 novemberquote:Op maandag 13 juni 2016 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wanneer is zeg maar de uitslag van wie de president word?
Mwah, het is meer dat ik Trump een gevaarlijk man vind om zoveel macht toe te kenen. Hij is roekeloos en onvoorspelbaarquote:
Duurt dat zo lang?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag mijn examen uitslag btw wat leuk he
Ja heb totaal geen spanning eigenlijk... best wel vervelend om al mijn vrienden met nu al gespannen koppies te zien.quote:
Wat voor niveau deed je?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja heb totaal geen spanning eigenlijk... best wel vervelend om al mijn vrienden met nu al gespannen koppies te zien.
Straks Geert Wilders met de verkiezingenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, het is meer dat ik Trump een gevaarlijk man vind om zoveel macht toe te kenen. Hij is roekeloos en onvoorspelbaar
Hoop je ook op Geert Wilders?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:37 schreef Nouri het volgende:
Ik hoop op Trump.
Ik vind de Bushclan heel erg eng. En Trump blijft toch maar een termijn zitten.
Nederlandse politiek wordt echt een drama met die enorme versplinteringquote:Op maandag 13 juni 2016 01:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Straks Geert Wilders met de verkiezingengelukkig wil toch bijna geen partij met de PVV samen werken
Loopt sowieso uit de hand met het politieke klimaat in Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederlandse politiek wordt echt een drama met die enorme versplintering
Hij lijkt een beetje op Danny van Pownedquote:
Ja hij lijkt ook verdacht veel op een voetbalspeler kan niet op zn naam komenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Danny van Powned
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)rtijen-vs-sinds-1999 handig lijstje voor jequote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou Greet best als MP willen zien ja.quote:
Gewoon DENK stemmen tok.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |