Nou de FIB wist zeg maar al dat het een soort jihad aanhanger was. Dat je zo'n vent dan niet meer in de gaten houd maarja dat is makkelijk gezegd.quote:
Je bedoelt de FBI?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou de FIB wist zeg maar al dat het een soort jihad aanhanger was. Dat je zo'n vent dan niet meer in de gaten houd maarja dat is makkelijk gezegd.
FBI ja hahah oh vanmiddag was het wel een jihad-aanhanger tenminste als ik het journaal mocht geloven.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt de FBI?
En hij aws niet een soort jihad-aanhanger he. IS heeft deze aansalg gewoon opgeeist
London komt nog wel flink aan de beurt ben ik bangquote:Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
FBI ja hahah oh vanmiddag was het wel een jihad-aanhanger tenminste als ik het journaal mocht geloven.Toch wel bijzonder hoeveel macht je kan hebben met een AK-47 300 man tegen 1.
Wel opmerkelijk dat IS nog niet in Engeland actief is geweest.. is ook een moslim bolwerk vooral in London.
Dacht ik ook al aan zijn vast ook wel domme Amerikaantjes die het geen eens erg vinden omdat het ''homo's'' zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:22 schreef Fera het volgende:
Zijn er al Rednecks die de homo's de schuld geven trouwens?
Ja in 2004 toch? Valt mij nog wel mee dat er nog geen aanslagen zijn geweest.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
London komt nog wel flink aan de beurt ben ik bang
En is is al flink slachtoffer geweest van terreur
Trump gaat wel dankzij dit hoger eindigen denk ik zoquote:Op maandag 13 juni 2016 01:24 schreef Sked het volgende:
als ik me ergens geen druk om maak is wat Trump en de rednecks er weer van vinden
2005 jaquote:Op maandag 13 juni 2016 01:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja in 2004 toch? Valt mij nog wel mee dat er nog geen aanslagen zijn geweest.
Er is geen hoger eindigen. Hij wint of verliestquote:Op maandag 13 juni 2016 01:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Trump gaat wel dankzij dit hoger eindigen denk ik zo
Ook goed dan gaat hij daardoor wel meer kans maken om te winnenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is geen hoger eindigen. Hij wint of verliest
Het is te hopen van nietquote:Op maandag 13 juni 2016 01:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ook goed dan gaat hij daardoor wel meer kans maken om te winnen
Hoop het ook niet.. Verdiep me er niet super erg in maar wat ik heb gezien is die Trump een dikke idioot.quote:
Clinton is niet beter. Het zijn allebei idioten. Clinton is alleen diplomatiek beter en zal denk ik voor minder chaos zorgendan Trump.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoop het ook niet.. Verdiep me er niet super erg in maar wat ik heb gezien is die Trump een dikke idioot.Clinton is dan beter?
Je hebt natuurlijk 9/11 en dit nu. Maar je hebt ook idd veel shootings van veel gekke Amerikaantjes op scholen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:30 schreef Sked het volgende:
hoeveel doden zijn er eigenlijk gevallen in de USA door moslimextremisme?
kan me niet veel shootings herinneren waar moslims de dader waren
Ja, 9/11, maar dan heb je het ook weer over 15 jaar geledenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk 9/11 en dit nu. Maar je hebt ook idd veel shootings van veel gekke Amerikaantjes op scholen.
Wanneer is zeg maar de uitslag van wie de president word?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Clinton is niet beter. Het zijn allebei idioten. Clinton is alleen diplomatiek beter en zal denk ik voor minder chaos zorgendan Trump.
Ben van beide geen fan maar die reden alleen al hoop ik met heel mijn hart op Clinton
In Amerika zijn de shootings vooral door caucasians jaquote:Op maandag 13 juni 2016 01:30 schreef Sked het volgende:
hoeveel doden zijn er eigenlijk gevallen in de USA door moslimextremisme?
kan me niet veel shootings herinneren waar moslims de dader waren
Niet super veel haatbaarden aanslagjes idd in USAquote:Op maandag 13 juni 2016 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, 9/11, maar dan heb je het ook weer over 15 jaar geleden
8 novemberquote:Op maandag 13 juni 2016 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wanneer is zeg maar de uitslag van wie de president word?
Mwah, het is meer dat ik Trump een gevaarlijk man vind om zoveel macht toe te kenen. Hij is roekeloos en onvoorspelbaarquote:
Duurt dat zo lang?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag mijn examen uitslag btw wat leuk he
Ja heb totaal geen spanning eigenlijk... best wel vervelend om al mijn vrienden met nu al gespannen koppies te zien.quote:
Wat voor niveau deed je?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja heb totaal geen spanning eigenlijk... best wel vervelend om al mijn vrienden met nu al gespannen koppies te zien.
Straks Geert Wilders met de verkiezingenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, het is meer dat ik Trump een gevaarlijk man vind om zoveel macht toe te kenen. Hij is roekeloos en onvoorspelbaar
Hoop je ook op Geert Wilders?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:37 schreef Nouri het volgende:
Ik hoop op Trump.
Ik vind de Bushclan heel erg eng. En Trump blijft toch maar een termijn zitten.
Nederlandse politiek wordt echt een drama met die enorme versplinteringquote:Op maandag 13 juni 2016 01:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Straks Geert Wilders met de verkiezingengelukkig wil toch bijna geen partij met de PVV samen werken
Loopt sowieso uit de hand met het politieke klimaat in Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Nederlandse politiek wordt echt een drama met die enorme versplintering
Hij lijkt een beetje op Danny van Pownedquote:
Ja hij lijkt ook verdacht veel op een voetbalspeler kan niet op zn naam komenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Danny van Powned
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)rtijen-vs-sinds-1999 handig lijstje voor jequote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou Greet best als MP willen zien ja.quote:
Gewoon DENK stemmen tok.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |