Groot rood kruis doorheen zetten.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:46 schreef Sked het volgende:
[..]
denk dat ik oprecht de rillingen krijg als ik die straks daadwerkelijk op het stemformulier zie staan
Man man wat waardeloosquote:
Dat sowieso. Maar dat zijn idioten. Van mij mag iedereen bij een politieke partij naar keuze. Het is een vrij land. Maar de partij zelf zuigt kont.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man man wat waardeloos
Al gaan de lynchpartijen op Social Media veel te ver natuurlijk
Ze heeft wel mooie ogen.quote:
Ik snap het ook gewoon niet zzo goed.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat zijn idioten. Van mij mag iedereen bij een politieke partij naar keuze. Het is een vrij land. Maar de partij zelf zuigt kont.
Vind die Kuzu toch ook wel een griezelquote:Op maandag 13 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet zzo goed.
Vroeger als tv-presentatrice was het gewoon een leuke doodnormale vrouw
Het lijkt wel alsof ze in een psychose is gekomen ofzo
Hmmm. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik door zoveel mensen gehaat werd. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon niet zzo goed.
Vroeger als tv-presentatrice was het gewoon een leuke doodnormale vrouw
Het lijkt wel alsof ze in een psychose is gekomen ofzo
Het is 1 grote Calimero partij maar ze krijgen geen zetels dus vooral niet teveel aandacht aan bestedenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vind die Kuzu toch ook wel een griezel
Nee precies op welke partij ga jij stemmen straks?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 1 grote Calimero partij maar ze krijgen geen zetels dus vooral niet teveel aandacht aan besteden
Maar wat was er eerder, het calimerogedrag van Sylvana of de stortvloed aan haatreacties?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik door zoveel mensen gehaat werd. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten denk ik.
blancoquote:Op maandag 13 juni 2016 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies op welke partij ga jij stemmen straks?
Ze roept het over zichzelf afquote:Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vraag me af hoe ik zou reageren als ik door zoveel mensen gehaat werd. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten denk ik.
Weet ik echt nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee precies op welke partij ga jij stemmen straks?
Je stemt toch geen pvda hequote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze roept het over zichzelf af
Vooral haar DWDD-optreden was tergend.
Over Zwarte Piet het grootste woord maar haar partij-genoten die de Armeense genocide ontkennen heeft ze geen mening over. Ze maatk zichzelf compleet belachelijk
Groen Links?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik echt nog niet.
Ik zie mezelf nog wel op Groen Links stemmen eigenlijk
Ik denk dat het een beetje een vicieuze cirkel is.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar wat was er eerder, het calimerogedrag van Sylvana of de stortvloed aan haatreacties?
Staat samen met D66 wel het meest bij mijn politieke standpunten jaquote:
Mehh. Ja, je kan idiote dingen zeggen. Maar die racistische opmerkingen van veel mensen gaan te ver. Heeft ook niets te maken met wat ze zegt.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze roept het over zichzelf af
Vooral haar DWDD-optreden was tergend.
Over Zwarte Piet het grootste woord maar haar partij-genoten die de Armeense genocide ontkennen heeft ze geen mening over. Ze maatk zichzelf compleet belachelijk
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
Als Aboutaleb lijsttrekker van de pvda wordt ga ik pvda overwegen
Wat een baas is dat
D66 vind ik al helemaal verschrikkelijk met die achterlijke Pechtoldquote:Op maandag 13 juni 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat samen met D66 wel het meest bij mijn politieke standpunten ja
http://www.powned.tv/over(...)m_the_day_after.htmlquote:Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik echt nog niet.
Ik zie mezelf nog wel op Groen Links stemmen eigenlijk
Als je graag genaaid wordt door je eigen partij, vooral PvdA stemmen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
Als Aboutaleb lijsttrekker van de pvda wordt ga ik pvda overwegen
Wat een baas is dat
DeSGP is gelukkig niet achterlijk en radicaalquote:Op maandag 13 juni 2016 01:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
D66 vind ik al helemaal verschrikkelijk met die achterlijke PechtoldIk zelf zie me zelf dan wel op SGP stemmen maar die zijn ook weer tegen homo's etc. Moeilijk hoor misschien wel PVV.
Dit ja. Ik heb een beetje haat-liefde verhouding met de EUquote:
Pechtold alleen zijn manier van doen al. Hoe die tegen over PowNews doet etc, en tegen Geert Wilders te keer gaat. Nee niet mijn man. Ik zou het echt niet weten SGP is ook niks maar ben wel een beetje rechts.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DeSGP is gelukkig niet achterlijk en radicaal
Waarom Pechtold achterlijk?
PowNews is ook een achterlijk programma dus meer dan terecht.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pechtold alleen zijn manier van doen al. Hoe die tegen over PowNews doet etc, en tegen Geert Wilders te keer gaat. Nee niet mijn man. Ik zou het echt niet weten SGP is ook niks maar ben wel een beetje rechts.
Ik merk wel dat ik steeds rechtser word.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pechtold alleen zijn manier van doen al. Hoe die tegen over PowNews doet etc, en tegen Geert Wilders te keer gaat. Nee niet mijn man. Ik zou het echt niet weten SGP is ook niks maar ben wel een beetje rechts.
Gelukkig maakt het voor de geloofwaardigheid van een politicus geen kut uit hoe je tegen een zender als Powned doetquote:Op maandag 13 juni 2016 01:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pechtold alleen zijn manier van doen al. Hoe die tegen over PowNews doet etc
Rutgerquote:Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
PowNews is ook een achterlijk programma dus meer dan terecht.
Ik pleit nog steeds voor een EEG in plaats van EU.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb een beetje haat-liefde verhouding met de EU
Heppie doet zijn werk goed dusquote:Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik steeds rechtser word.
Nee dat maakt het uiteraard ook niet. Maar vind Pechtold gewoon zo'n lul, en D66 vind onderwijs weer erg belangrijk. En veel te vrij richting vluchtingen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maakt het voor de geloofwaardigheid van een politicus geen kut uit hoe je tegen een zender als Powned doet
Maar als dat jouw argumentatie is om niet op een partij te stemmen weet ik ook serieus we jou moeten nemen
Ach Fokker twijfelt tussen een ras-populist en een partij die abortus als moord ziet. Dat zegt genoeg lijkt mij.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maakt het voor de geloofwaardigheid van een politicus geen kut uit hoe je tegen een zender als Powned doet
Maar als dat jouw argumentatie is om niet op een partij te stemmen weet ik ook serieus we jou moeten nemen
Heppie is niet zo rechts als je denkt. Maar hij zit veel op 4chan.quote:
Aardappel in haar strotjequote:Op maandag 13 juni 2016 02:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Charlottegodin
Op haar bekakte gedoe na dan
Wat is jouw standpunten tov vluchtelingen dan? Want je hebt nu 3 partijen genoemd die er niet alle-3 hetzelfde over denkenquote:Op maandag 13 juni 2016 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee dat maakt het uiteraard ook niet. Maar vind Pechtold gewoon zo'n lul, en D66 vind onderwijs weer erg belangrijk. En veel te vrij richting vluchtingen.
Will Griggs on firequote:Op maandag 13 juni 2016 02:02 schreef Nouri het volgende:
Ik heb ook een haat-liefde verhouding met het Sociale Zekerheidstelsel.
Ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 02:02 schreef Nouri het volgende:
Ik heb ook een haat-liefde verhouding met het Sociale Zekerheidstelsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |