Fijn om te lezen dat alles oké is man.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Hee dude!
Ja momenteel ff knalverkouden en slapeloos, maar buiten dat prima hoor.'t Is hier midden in de nacht en ik zit een metertje of 20 van zee.
Slapeloos is dan weer niet echt een break from the normquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Hee dude!
Ja momenteel ff knalverkouden en slapeloos, maar buiten dat prima hoor.'t Is hier midden in de nacht en ik zit een metertje of 20 van zee.
Niet in de zee zittenquote:
zout water, wel goed tegen de verkoudheidquote:
Heheh joah!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:24 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat alles oké is man.
Pepers helpen beterquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
zout water, wel goed tegen de verkoudheid
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slapeloos is dan weer niet echt een break from the norm![]()
Verkoudheid is kut maar ook wel weer begrijpelijk![]()
Toffe vakantie tot nu toe?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheh joah!Wel met de motor onderuit gegaan doordat een idioot een dik stuk bamboe over dwars op de weg gelegd had, maar de schrammen zijn goed aan het genezen.
Verder het ene avontuur na het andere!
Gisteren naar de witchdoctors gegaan. Man, wat zitten die afgelegen zeg!
En uiteindelijk bleek het gewoon een echtpaar van middelbare leeftijd te zijn die grof geld vraagt voor wat hocus-pocus.
De siling labuyo hier zal volgens mij wel aardig helpen, ja!quote:
Moet nog even kijken wat ik met de andere kant ga doen. Dat is al wit op zich. Alleen dan nog een muuroppervlak van ong. 9 m2, plus 3.75 m2 aan übergaar gipsplaat.quote:
Je moet ook niet met je laptop in de zee gaan, gekkiequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou m'n laptop wat minder blij mee zijn, denk ik, en het is eb,
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je laptop in de zee gaan, gekkie
Truequote:
Nee er zaten al aardig wat krassen op die motor en ze hebben het niet gezien. Uiteindelijk zelfs nog fikse korting op de verblijfskosten in dat hotel gekregen (waar ik de motor huurde); waarschijnlijk omdat ik vet pissed werd omdat een medewerkster een euro rekende voor een lokaal telefoontje van minder dan een minuut.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:28 schreef BastardMouse het volgende:
[..]Borg kwijt voor de motor? Is wat achterop zat ook een beetje heel gebleven?
quote:
You live, you learnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee er zaten al aardig wat krassen op die motor en ze hebben het niet gezien. Uiteindelijk zelfs nog fikse korting op de verblijfskosten in dat hotel gekregen (waar ik de motor huurde); waarschijnlijk omdat ik vet pissed werd omdat een medewerkster een euro rekende voor een lokaal telefoontje van minder dan een minuut.
En zij is prima in orde; zij had tenminste WÉL een lange broek aan!
Ik wilde sowieso die kant op om te kijken of ik toch weer aan de vrouw kon komen, maar ze wilde me toch ook weer zien als ik toch die kant op zou komen, en we hebben alles uitgepraat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ToT vertel eens, vanwaar deze grote ommedraai en (heen)vlucht?
En idd strgak geworden!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik met de andere kant ga doen. Dat is al wit op zich. Alleen dan nog een muuroppervlak van ong. 9 m2, plus 3.75 m2 aan übergaar gipsplaat.
De toplaag is los op 40% vh oppervlak
Meenemen! Er zitten hier nog wat vrijgezellen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:33 schreef ToT het volgende:
Inmiddels ben ik wel een aantal liefdesverklaringen van andere dames rijker, terwijl zij gewoon bij me was!
mwoah, niet helemaal. Maar voor een klusnoob vind ik het best okeequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En idd strgak geworden!Kan ik alleen niet helemaal optimaal zien op dit kleine laptopschermpje.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meenemen! Er zitten hier nog wat vrijgezellen!
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meenemen! Er zitten hier nog wat vrijgezellen!
Zijn ze BTW-vrij?quote:
Gipsplaat overheen plaatsen. Geen afval , minste werk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik met de andere kant ga doen. Dat is al wit op zich. Alleen dan nog een muuroppervlak van ong. 9 m2, plus 3.75 m2 aan übergaar gipsplaat.
De toplaag is los op 40% vh oppervlak
Daar ben je mooi mee weggekomen, ToT.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee er zaten al aardig wat krassen op die motor en ze hebben het niet gezien. Uiteindelijk zelfs nog fikse korting op de verblijfskosten in dat hotel gekregen (waar ik de motor huurde); waarschijnlijk omdat ik vet pissed werd omdat een medewerkster een euro rekende voor een lokaal telefoontje van minder dan een minuut.
En zij is prima in orde; zij had tenminste WÉL een lange broek aan!
en alles uitgepraat, wat betekent dat zo'n beetje?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso die kant op om te kijken of ik toch weer aan de vrouw kon komen, maar ze wilde me toch ook weer zien als ik toch die kant op zou komen, en we hebben alles uitgepraat.
Inmiddels ben ik wel een aantal liefdesverklaringen van andere dames rijker, terwijl zij gewoon bij me was!![]()
![]()
Dat wordt niet mooi, gipsplaat op gipsplaat, kom ik ook in de knel met mijn euhhh.... dingetje van honeywellwaar je de temperatuur mee regeltquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:36 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Gipsplaat overheen plaatsen. Geen afval , minste werk.
Zie je niets van joh en de thermostaat is los te schroeven. Of is je touwtje dan te kort?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat wordt niet mooi, gipsplaat op gipsplaat, kom ik ook in de knel met mijn euhhh.... dingetje van honeywellwaar je de temperatuur mee regelt
Ach we draaiden op de weg, en ik had nog nauwelijks snelheid. In een reflex ging ik remmen, maar toen kwam die bamboe stok aan het schuiven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:37 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Daar ben je mooi mee weggekomen, ToT.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:41 schreef ToT het volgende:
Maar man, man, man, man! De weg hier vragen is echt lachen!
Ik ben op zoek naar (naam waterval).
- Ken ik niet.
Okee, het zou ten zuid-oosten moeten liggen van (bepaalde heuvels)
- Die liggen daarzo!
Ja dat kan ik zien, maar omdat het nu zo bewolkt is, kan ik niet goed inschatten of we nu nog steeds aan de zuidkust rijden, of dat dit al de oostkust is. Kunt u mij vertellen waar we nu zitten?
- Geen idee
Okee? U woont hier? En u weet niet of uw woonplaats in het zuiden of in het oosten van het eiland ligt? Wat is de naam van deze woonplaats dan?
(Noemt een naam die ik niet op de landkaart gezien heb)
En zelfs al weten ze de weg wel, dan stuurt de één me verder vooruit, de ander stuurt me terug, volgens de één is het nog een uur rijden, de ander zegt dat het maar een kwartier is, weer een ander zegt dat het 2 minuten is, terwijl de volgende ineens toch weer zegt dat het een uur is enz.
Later, knok.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:41 schreef knokkels het volgende:
ch000000000000n x zoveel deuntjes het duurt voordat ik weer thuis ben
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:42 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zie je niets van joh en de thermostaat is los te schroeven. Of is je touwtje dan te kort?
quote:
Die moeder spoort niet en vanaf nu heeft ze schijt aan haar mening, aangezien het die moeder niet boeit of ze gelukkig wordt in d'r leven, zolang ze maar controle op haar kan blijven uitoefenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
en alles uitgepraat, wat betekent dat zo'n beetje?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moeder spoort niet en vanaf nu heeft ze schijt aan haar mening, aangezien het die moeder niet boeit of ze gelukkig wordt in d'r leven, zolang ze maar controle op haar kan blijven uitoefenen.
Dat zag je ook wel in reisprogramma's. Of ze het expres deden,écht.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:41 schreef ToT het volgende:
Maar man, man, man, man! De weg hier vragen is echt lachen!
Ik ben op zoek naar (naam waterval).
- Ken ik niet.
Okee, het zou ten zuid-oosten moeten liggen van (bepaalde heuvels)
- Die liggen daarzo!
Ja dat kan ik zien, maar omdat het nu zo bewolkt is, kan ik niet goed inschatten of we nu nog steeds aan de zuidkust rijden, of dat dit al de oostkust is. Kunt u mij vertellen waar we nu zitten?
- Geen idee
Okee? U woont hier? En u weet niet of uw woonplaats in het zuiden of in het oosten van het eiland ligt? Wat is de naam van deze woonplaats dan?
(Noemt een naam die ik niet op de landkaart gezien heb)
En zelfs al weten ze de weg wel, dan stuurt de één me verder vooruit, de ander stuurt me terug, volgens de één is het nog een uur rijden, de ander zegt dat het maar een kwartier is, weer een ander zegt dat het 2 minuten is, terwijl de volgende ineens toch weer zegt dat het een uur is enz.
Ik hoop het voor je, echt waar. Maar in zulke culturen zitten die invloeden van moeder's vaak erg diep.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moeder spoort niet en vanaf nu heeft ze schijt aan haar mening, aangezien het die moeder niet boeit of ze gelukkig wordt in d'r leven, zolang ze maar controle op haar kan blijven uitoefenen.
Ja, was even aan het testen, maar rekende er niet op dat het ook daadwerkelijk zou werken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:44 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en ik begrijp dat er iemand nu aan het draaien is, maar ik kan helaas ff niet luisteren!
Ja die van 2 minuten was duidelijk een grapje aan het maken, maar verder is het gewoon zo dat ze wandeltijd berekenen terwijl ze zien dat je met de motor bent enzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:47 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dat zag je ook wel in reisprogramma's. Of ze het expres deden,écht.
Hoop dat vanaf nu jullie kunnen bepalen hoe de zaken ervoor staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze liegt nu al de hele tijd tegen mams over waar ze nu is!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, echt waar. Maar in zulke culturen zitten die invloeden van moeder's vaak erg diep.
Faka you blacka man! We no likey yo kind around hiyaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van 2 minuten was duidelijk een grapje aan het maken, maar verder is het gewoon zo dat ze wandeltijd berekenen terwijl ze zien dat je met de motor bent enzo.
Net als dat je 403 pesos moet afrekenen en je geeft een briefje van 500 plus 3 losse pesos, dan krijg je geheid die 3 pesos terug, pakken ze de rekenmachine om uit te rekenen hoeveel wisselgeld ze je terug moeten geven, en dan sta je even later met 97 pesos aan wisselgeld in je klauwen.
Ja oke, maar liegen over een reisje is iets anders dan daadwerkelijk emigreren dan Nederland hequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze liegt nu al de hele tijd tegen mams over waar ze nu is!Moeders zou er fel tegen zijn dat ze nu bij mij is, maar ze wil mij gewoon echt niet kwijt raken!
Geen verschil met de winkels in Drenthe dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van 2 minuten was duidelijk een grapje aan het maken, maar verder is het gewoon zo dat ze wandeltijd berekenen terwijl ze zien dat je met de motor bent enzo.
Net als dat je 403 pesos moet afrekenen en je geeft een briefje van 500 plus 3 losse pesos, dan krijg je geheid die 3 pesos terug, pakken ze de rekenmachine om uit te rekenen hoeveel wisselgeld ze je terug moeten geven, en dan sta je even later met 97 pesos aan wisselgeld in je klauwen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:51 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Geen verschil met de winkels in Drenthe dus.
quote:
Zo van, wat kijk je nou man, ik was het niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
Dus ik kom buiten he.. Ligt er echt een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERINGZOOI bij de afvalbakken. En wie staat er in het midden me aan te gapen?
Juist. Smokey
"Dat was al!"quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:56 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zo van, wat kijk je nou man, ik was het niet hoor.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
Dus ik kom buiten he.. Ligt er echt een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERINGZOOI bij de afvalbakken. En wie staat er in het midden me aan te gapen?
Juist. Smokey
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:56 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zo van, wat kijk je nou man, ik was het niet hoor.
Ja, exact zoquote:
Op zo'n moment zou je net je telefoon in je hand moeten hebben om een foto te kunnen maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ja, exact zo![]()
[ afbeelding ]
Beetje dit, alleen dan zag Smokey er wat netter uit, en er lag een berg troep om hem heen.
Leuk dat je er was ToT. Veel plezier en geluk daar!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:07 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga weer een poging wagen!Later folks!
Ik heb nog geen R49-account en ik moet ook nog een keuze voor software maken. Ik ben nu eerst vooral druk met alle programma's weer installeren én nieuwe muziek luisteren op Spotify (en, als er tijd over is, Radio 49).quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dat schrééuwt gewoon om een testshow
Crap, dat had ik ook wel zeg maarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:03 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Op zo'n moment zou je net je telefoon in je hand moeten hebben om een foto te kunnen maken.
Oh uhh nahuhquote:
Laat ik nou gedacht hebben dat je er al eentje had johquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog geen R49-account en ik moet ook nog een keuze voor software maken. Ik ben nu eerst vooral druk met alle programma's weer installeren én nieuwe muziek luisteren op Spotify (en, als er tijd over is, Radio 49).
Nee, nog niet. Wel al overleg gehad met Rob via PM. Of ik het écht zeker weet en zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laat ik nou gedacht hebben dat je er al eentje had joh
*eng achtergrondmuziekje* Your life will never be the same once you join.......quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wel al overleg gehad met Rob via PM. Of ik het écht zeker weet en zo.
erg hoor dj zijn bij R49quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
*eng achtergrondmuziekje* Your life will never be the same once you join.......
*drumroll*
Radio49
Die laatste fotoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Vive La France!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U is in onze hoofdstad?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:10 schreef BastardMouse het volgende:
Logisch. Hij een vol glas bier en zij een lege fles. Kom even zeg.
quote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:33 schreef BastardMouse het volgende:
Niet om het één of ander, Melt, maar Vout gaat straks draaien.
Oh.... je wil goed overkomen voor Muis.quote:
Daar zal je toch een paal en perk aan moeten gaan stellen. Dit gaat niet goed op lange termijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik moet zo weer plaats maken.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:37 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Daar zal je toch een paal en perk aan moeten gaan stellen. Dit gaat niet goed op lange termijn.
Nou nee, ik ging er met een bonk kaas vandoor in de hoop dat ze het niet zag. Helaas was dat wel het geval en moest ik het terugleggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... je wil goed overkomen voor Muis.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:38 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nou nee, ik ging er met een bonk kaas vandoor in de hoop dat ze het niet zag. Helaas was dat wel het geval en moest ik het terugleggen.
Is dat wel verstandig?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:39 schreef BastardMouse het volgende:
Denk dat we beter even een vers topic kunnen starten voor Vout.
Weet het niet zeker, maar anders is ie minimaal 2 topics aan het vervuilen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:40 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar anders is ie minimaal 2 topics aan het vervuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |