Fijn om te lezen dat alles oké is man.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Hee dude!
Ja momenteel ff knalverkouden en slapeloos, maar buiten dat prima hoor.'t Is hier midden in de nacht en ik zit een metertje of 20 van zee.
Slapeloos is dan weer niet echt een break from the normquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Hee dude!
Ja momenteel ff knalverkouden en slapeloos, maar buiten dat prima hoor.'t Is hier midden in de nacht en ik zit een metertje of 20 van zee.
Niet in de zee zittenquote:
zout water, wel goed tegen de verkoudheidquote:
Heheh joah!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:24 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat alles oké is man.
Pepers helpen beterquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
zout water, wel goed tegen de verkoudheid
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slapeloos is dan weer niet echt een break from the norm![]()
Verkoudheid is kut maar ook wel weer begrijpelijk![]()
Toffe vakantie tot nu toe?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheh joah!Wel met de motor onderuit gegaan doordat een idioot een dik stuk bamboe over dwars op de weg gelegd had, maar de schrammen zijn goed aan het genezen.
Verder het ene avontuur na het andere!
Gisteren naar de witchdoctors gegaan. Man, wat zitten die afgelegen zeg!
En uiteindelijk bleek het gewoon een echtpaar van middelbare leeftijd te zijn die grof geld vraagt voor wat hocus-pocus.
De siling labuyo hier zal volgens mij wel aardig helpen, ja!quote:
Moet nog even kijken wat ik met de andere kant ga doen. Dat is al wit op zich. Alleen dan nog een muuroppervlak van ong. 9 m2, plus 3.75 m2 aan übergaar gipsplaat.quote:
Je moet ook niet met je laptop in de zee gaan, gekkiequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou m'n laptop wat minder blij mee zijn, denk ik, en het is eb,
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je laptop in de zee gaan, gekkie
Truequote:
Nee er zaten al aardig wat krassen op die motor en ze hebben het niet gezien. Uiteindelijk zelfs nog fikse korting op de verblijfskosten in dat hotel gekregen (waar ik de motor huurde); waarschijnlijk omdat ik vet pissed werd omdat een medewerkster een euro rekende voor een lokaal telefoontje van minder dan een minuut.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:28 schreef BastardMouse het volgende:
[..]Borg kwijt voor de motor? Is wat achterop zat ook een beetje heel gebleven?
quote:
You live, you learnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee er zaten al aardig wat krassen op die motor en ze hebben het niet gezien. Uiteindelijk zelfs nog fikse korting op de verblijfskosten in dat hotel gekregen (waar ik de motor huurde); waarschijnlijk omdat ik vet pissed werd omdat een medewerkster een euro rekende voor een lokaal telefoontje van minder dan een minuut.
En zij is prima in orde; zij had tenminste WÉL een lange broek aan!
Ik wilde sowieso die kant op om te kijken of ik toch weer aan de vrouw kon komen, maar ze wilde me toch ook weer zien als ik toch die kant op zou komen, en we hebben alles uitgepraat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ToT vertel eens, vanwaar deze grote ommedraai en (heen)vlucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |