Nee, nog niet. Wel al overleg gehad met Rob via PM. Of ik het écht zeker weet en zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laat ik nou gedacht hebben dat je er al eentje had joh
*eng achtergrondmuziekje* Your life will never be the same once you join.......quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wel al overleg gehad met Rob via PM. Of ik het écht zeker weet en zo.
erg hoor dj zijn bij R49quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
*eng achtergrondmuziekje* Your life will never be the same once you join.......
*drumroll*
Radio49
Die laatste fotoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Vive La France!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U is in onze hoofdstad?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:10 schreef BastardMouse het volgende:
Logisch. Hij een vol glas bier en zij een lege fles. Kom even zeg.
quote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:33 schreef BastardMouse het volgende:
Niet om het één of ander, Melt, maar Vout gaat straks draaien.
Oh.... je wil goed overkomen voor Muis.quote:
Daar zal je toch een paal en perk aan moeten gaan stellen. Dit gaat niet goed op lange termijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik moet zo weer plaats maken.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:37 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Daar zal je toch een paal en perk aan moeten gaan stellen. Dit gaat niet goed op lange termijn.
Nou nee, ik ging er met een bonk kaas vandoor in de hoop dat ze het niet zag. Helaas was dat wel het geval en moest ik het terugleggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... je wil goed overkomen voor Muis.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:38 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nou nee, ik ging er met een bonk kaas vandoor in de hoop dat ze het niet zag. Helaas was dat wel het geval en moest ik het terugleggen.
Is dat wel verstandig?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:39 schreef BastardMouse het volgende:
Denk dat we beter even een vers topic kunnen starten voor Vout.
Weet het niet zeker, maar anders is ie minimaal 2 topics aan het vervuilen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:40 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar anders is ie minimaal 2 topics aan het vervuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |