Ja, was even aan het testen, maar rekende er niet op dat het ook daadwerkelijk zou werken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:44 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en ik begrijp dat er iemand nu aan het draaien is, maar ik kan helaas ff niet luisteren!
Ja die van 2 minuten was duidelijk een grapje aan het maken, maar verder is het gewoon zo dat ze wandeltijd berekenen terwijl ze zien dat je met de motor bent enzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:47 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dat zag je ook wel in reisprogramma's. Of ze het expres deden,écht.
Hoop dat vanaf nu jullie kunnen bepalen hoe de zaken ervoor staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moeder spoort niet en vanaf nu heeft ze schijt aan haar mening, aangezien het die moeder niet boeit of ze gelukkig wordt in d'r leven, zolang ze maar controle op haar kan blijven uitoefenen.
Ach ze liegt nu al de hele tijd tegen mams over waar ze nu is!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, echt waar. Maar in zulke culturen zitten die invloeden van moeder's vaak erg diep.
Faka you blacka man! We no likey yo kind around hiyaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van 2 minuten was duidelijk een grapje aan het maken, maar verder is het gewoon zo dat ze wandeltijd berekenen terwijl ze zien dat je met de motor bent enzo.
Net als dat je 403 pesos moet afrekenen en je geeft een briefje van 500 plus 3 losse pesos, dan krijg je geheid die 3 pesos terug, pakken ze de rekenmachine om uit te rekenen hoeveel wisselgeld ze je terug moeten geven, en dan sta je even later met 97 pesos aan wisselgeld in je klauwen.
Ja oke, maar liegen over een reisje is iets anders dan daadwerkelijk emigreren dan Nederland hequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze liegt nu al de hele tijd tegen mams over waar ze nu is!Moeders zou er fel tegen zijn dat ze nu bij mij is, maar ze wil mij gewoon echt niet kwijt raken!
Geen verschil met de winkels in Drenthe dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van 2 minuten was duidelijk een grapje aan het maken, maar verder is het gewoon zo dat ze wandeltijd berekenen terwijl ze zien dat je met de motor bent enzo.
Net als dat je 403 pesos moet afrekenen en je geeft een briefje van 500 plus 3 losse pesos, dan krijg je geheid die 3 pesos terug, pakken ze de rekenmachine om uit te rekenen hoeveel wisselgeld ze je terug moeten geven, en dan sta je even later met 97 pesos aan wisselgeld in je klauwen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:51 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Geen verschil met de winkels in Drenthe dus.
quote:
Zo van, wat kijk je nou man, ik was het niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
Dus ik kom buiten he.. Ligt er echt een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERINGZOOI bij de afvalbakken. En wie staat er in het midden me aan te gapen?
Juist. Smokey
"Dat was al!"quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:56 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zo van, wat kijk je nou man, ik was het niet hoor.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
Dus ik kom buiten he.. Ligt er echt een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERINGZOOI bij de afvalbakken. En wie staat er in het midden me aan te gapen?
Juist. Smokey
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:56 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zo van, wat kijk je nou man, ik was het niet hoor.
Ja, exact zoquote:
Op zo'n moment zou je net je telefoon in je hand moeten hebben om een foto te kunnen maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ja, exact zo![]()
[ afbeelding ]
Beetje dit, alleen dan zag Smokey er wat netter uit, en er lag een berg troep om hem heen.
Leuk dat je er was ToT. Veel plezier en geluk daar!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:07 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga weer een poging wagen!Later folks!
Ik heb nog geen R49-account en ik moet ook nog een keuze voor software maken. Ik ben nu eerst vooral druk met alle programma's weer installeren én nieuwe muziek luisteren op Spotify (en, als er tijd over is, Radio 49).quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dat schrééuwt gewoon om een testshow
Crap, dat had ik ook wel zeg maarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:03 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Op zo'n moment zou je net je telefoon in je hand moeten hebben om een foto te kunnen maken.
Oh uhh nahuhquote:
Laat ik nou gedacht hebben dat je er al eentje had johquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog geen R49-account en ik moet ook nog een keuze voor software maken. Ik ben nu eerst vooral druk met alle programma's weer installeren én nieuwe muziek luisteren op Spotify (en, als er tijd over is, Radio 49).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |