SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Symphonic van harte gefeliciteerd met je verjaardag
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2016 03:34:18 ]
This is club bizar !!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De gemiddelde Jamaicaanse roadie zingt beter dan Jan Smit.
Proost! ! Do you realy want the ritme cat controlquote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik neem er nog een Brandje op, die was in de aanbieding deze week.
Wanneer ik nog ooit in een trein ga dan moet jij conducteur zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Proost! ! Do you realy want the ritme cat control
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik nog ooit in een trein ga dan moet jij conducteur zijn.
Komt er zo aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 04:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat nummer op dat strand en dan wordt die wakker gelikt door die hond
Yo have fun Geerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 04:49 schreef Geerd het volgende:
Even plat nu, latah!! Weekend ff weg dus geen radio 49
Ik kan kiezen, zit op de grens.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:06 schreef moemoe het volgende:
Nog een tweelingen in de tent?
Gefeliciteerd buzz!!
Als dat gevoel wederzijds blijft is dat alleen maar mooi om te horenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts die is al ruim 35 jaar dol op me en daar kom ik nooit meer vanaf.
Meestal 21 juni toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de langste dag van het jaar ook nog.
We kunnen samen heerlijk ruzie maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als dat gevoel wederzijds blijft is dat alleen maar mooi om te horen
Dinsdag dit jaar dat is saaie dagquote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meestal 21 juni toch?
En valt wel mooi met vaderdag er ook vlakbij
Heb geen idee, ik mail meestal.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:02 schreef moemoe het volgende:
Wat is dat met PM's die je verzendt en vervolgens niet terug vindt bij je "verzonden items"
Lovely!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We kunnen samen heerlijk ruzie maken.
Nee, scheveschuit op gmail.werkt veel beterquote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:03 schreef moemoe het volgende:
Of heb je nu net wel mijn Pm ontvangen Piet?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Best wel vreemd dat ik nu van de nacht houd.
Op de langste dag van het jaar geboren.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik tref je haast niet anders.
Ik ben mobiel on line johquote:
Ik heb zo gehoord van mijn astrologie-mensen dat het seizoen waarin je geboren bent meestal ook het seizoen is waarin je je het prettigst voelt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 06:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de langste dag van het jaar geboren.
Morgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:40 schreef Karzai het volgende:
Die ligt nog te knorren op z'n verjaardag, mogge
zou het, nee dat denk ik niet hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen.
Of hij is al aan het klussen. Dat kan ook.
die is wel grootquote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen koffieleutje.
Koekje erbij?
[ afbeelding ]
Ik heb ze niet kleiner vandaag.quote:
Ik ga mijn best wel doenquote:
Dan ga je niet golfen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn best wel doen
lekker dit weer om zo te gaan golfen
he is een toernooi, heb me ingeschreven dus moet het wel...quote:
Hoe laat begint het dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
he is een toernooi, heb me ingeschreven dus moet het wel...
Misschien wordt het weer nog beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:03 schreef just me het volgende:
Ik speel om 09.38 en moet om 09.00 aanwezig zijn
Junior heeft de auto mee dus ik moet ook fietsen
Het wordt al lichterquote:
Fietsen naar de club.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:03 schreef just me het volgende:
Junior heeft de auto mee dus ik moet ook fietsen naar de club
Fiets of club?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen naar de club.
Je hebt er vast wel meer dan één...
Hoe lang duurt een rondje?
Ik fiets er 20 minuten overquote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen naar de club.
Je hebt er vast wel meer dan één...
Hoe lang duurt een rondje?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik fiets er 20 minuten over
rondje is afhankelijk van het aantal spelers, 9 holes met 2 man in 45 minuten, ik denk dat we met 4 tegelijk spelen dus 'n uurtje of zotot vanmiddag
O, dat is koffie om 10.45 uur.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik fiets er 20 minuten over
rondje is afhankelijk van het aantal spelers, 9 holes met 2 man in 45 minuten, ik denk dat we met 4 tegelijk spelen dus 'n uurtje of zotot vanmiddag
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:03 schreef just me het volgende:
Junior heeft de auto mee dus ik moet ook fietsen naar de club
Ik zal vanavond een speciaal verjaardags liedje voor je draaien.quote:
Tweelingen Powerrrrrrquote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:06 schreef moemoe het volgende:
Nog een tweelingen in de tent?
Gefeliciteerd buzz!!
Môgge Symph. Congratsquote:
mogge ga je weer schilderen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:35 schreef knokkels het volgende:
D'awww welk een lieflijk liedje![]()
môgge allemaal
Ik zie wat donkere plekken door de verf heen komenquote:
Het wil ook niet helpen dat ik mijn raam nog open had staanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb hier ook een hele vervelende plek waar nog een afvoerkanaal van de kachel zit komt ook steeds zichtbaar door de verf heen volgens mij zit er ook vocht in
Vijftien lagen behang op kalk op muurverf op onbehandelde onderlaag onder........quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:00 schreef Karzai het volgende:
De verbouwing van dit huis is niet helemaal goed gegaan indertijd
je moet altijd luchtenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het wil ook niet helpen dat ik mijn raam nog open had staan
jij hebt toch een huur huis?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vijftien lagen behang op kalk op muurverf op onbehandelde onderlaag onder........
Ben je voor 75% klaar met de logeerkamer, komt het hele zooitje naar beneden denderen. Ik was niet blij toen. Maar dat is al een tijd geleden
Ow ja, okee.. nou ja het was vochtig, dus ik dacht ..............quote:
kloptquote:
verven/behangen is voor de bewoner zelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan de woningbouw dat soort dingen niet doen
Best zonde, ben je net 7 jaar bezig met je carrière, komt er zo'n mafkees voor een murder-suicide.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:21 schreef Karzai het volgende:
ken ik niet wel een bizar incident genoeg gekken op de wereld en in Amerika hebben ze allemaal een wapen
Tja iedereen kan elk moment dood gaan ook al plan je je carriere nog zo goedquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Best zonde, ben je net 7 jaar bezig met je carrière, komt er zo'n mafkees voor een murder-suicide.
Neem gewoon donkere verf dan zie je die plekken niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie wat donkere plekken door de verf heen komen![]()
Ik zal wel moeten. Hopelijk kom ik uit met de verf en hoef ik niet nog eens een pot verf te halen. De gang moet ook nog een likje verf, en de andere kant vdn de woonkamer. Waar nu mijn computer staat.
Scherpquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem gewoon donkere verf dan zie je die plekken niet meer.
Maar, begrijp me niet verkeerd, voor je gaat verven is het van belang dat je de muur eventueel voorbehandeld voor je een definitieve laag erop smeert.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar ik ben meer van de Light Side.
Alhoewel:
[ afbeelding ]
Het is een woningstichtinghuis, dus de ondergrond is per definitie niet perfectquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar, begrijp me niet verkeerd, voor je gaat verven is het van belang dat je de muur eventueel voorbehandeld voor je een definitieve laag erop smeert.
Ik weet niet of je dat gedaan hebt en of het nodig was, maar als je te lang blijf kloten voor je goed resultaat bereikt, vermoed ik dat de ondergrond niet helemaal perfect was.
Mijne is ook van de woningstichting, bouwjaar maakt wel uit, mijne is uit ergens tussen '80 en '82, betonnen muren, die zijn wat ze zijn, keihard, strak en met bubble gaatjes zoals die in alle beton zitten, die kan je stucen, en dat moet goed gebeuren want anders krijg je wat jij nu denk ik hebt, denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is een woningstichtinghuis, dus de ondergrond is per definitie niet perfect
Maar was wel beter dan het andere deel van mijn woonkamer, waar je de gaten voor je ogen zag verschijnen
stucwerk? Je bedoelt dat intens dunne filmlaagje?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne is ook van de woningstichting, bouwjaar maakt wel uit, mijne is uit ergens tussen '80 en '82, betonnen muren, die zijn wat ze zijn, keihard, strak en met bubble gaatjes zoals die in alle beton zitten, die kan je stucen, en dat moet goed gebeuren want anders krijg je wat jij nu denk ik hebt, denk ik.
Hier zat onder de behang geen stucwerk, ik heb dat gewoon geverfd, maar als je stucwerk niet deugt heb je een probleem.
Vlakschuurmachine over de hele muur heen tot ie kaal is en daarna pas verven, nadat je eventuele gaatjes hebt gevuld mocht je dat nodig vinden.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
stucwerk? Je bedoelt dat intens dunne filmlaagje?![]()
Maar ja, rotband erop smeren voor mijn woonkamer (beide delen, ± 35 m2) zou ongeveer 3500 euro-4500 euro hebben gekost.
Wat ik dan wel weer terug zou hebben gezien in de huurprijs.![]()
\
Binnenkort op de radio:quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vlakschuurmachine over de hele muur heen tot ie kaal is en daarna pas verven, nadat je eventuele gaatjes hebt gevuld mocht je dat nodig vinden.
Dan heb je in de toekomst nooit meer gezeik ermee.
Klussen, mijn stokpaardje.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort op de radio:
Mo-kerslag, doe het lekker zelf...
Jouw ding is meer slopen?quote:
Hoe groot zijn de kopjes van je katten? Katten kunnen overal doorheen waar hun kopje doorheen kan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn poezen hebben gisteravond ravage aangericht bij de buurman op balkon, ik heb alles tussen ons afgezet met gaas, kruipen ze nog via een randje van nog geen 5 cm op 5 hoog er langs richting buurman, en daar zitten 2 honden, dus dat was hoorbaar, ik schrok, en de buurman ook.
Ze gaan er omheen, gaas komt net niet helemaal tot de rand (ik had niet meer, maar krijg vandaag of morgen nog een stukje) buiten de balustrade zit onder nog een rand en het gaas komt tot aan de balustrade, en dat randje gebruiken ze, maar dat is echt veel te link, dat gaat geheid een keer mis, en is sowieso niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de kopjes van je katten? Katten kunnen overal doorheen waar hun kopje doorheen kan.
Heey ouwe.quote:
Zijn niet zomaar katten, het zijn de mijne.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:48 schreef Karzai het volgende:
ja je huis tot een gevangenis maken voor een paar katten
Ik had bij mijn vorige kat vinyl aan de spijlen van mijn balkon gebonden. Zag er niet uit maar het was zo glad dat ie er niet op kon klimmen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:48 schreef Karzai het volgende:
ja je huis tot een gevangenis maken voor een paar katten
Nee, jij bent hun sloofje bedienend personeel, miniem verschilquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn niet zomaar katten, het zijn de mijne.
Nee joh, wij zijn maatjes, en op balkon een paar kieren tussen de buurman en mij met gaas 'afdichten' maakt mijn woning echt niet tot een gevangenis.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, jij bent hun sloofje bedienend personeel, miniem verschil
Hoogstens een halfopen inrichtingquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn maatjes, en op balkon een paar kieren tussen de buurman en mij met gaas 'afdichten' maakt mijn woning echt niet tot een gevangenis.
Dat klopt wel, maar dat geldt voor de hele flat hier.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar dat geldt voor de hele flat hier.
Hier in de flat wonen ook enkele mensen die daar wel bekend zijn, vandaar dat er regelmatig wat 'leven in de brouwerij' is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:03 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Doet me weer terugdenken aan de zusterflat van Vijverdal waar ik woonde vroeger. Studententijd dit dat
Wordt er ineens op mijn deur geklopt, staat er een bewoner van Psychogeriatrisch Centrum Vijverdal voor mijn deur. Die was uit zijn afdeling gelopen en bij mij op de 5e verdieping aan komen wandelen vooor een glaasje water voor zijn medicatie.
Ik was niet blij met de zorg die die kreeg, die afdeling in rep en roer
Waren, gok ik. Was wel een mooie boem toen ie plat gingquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier in de flat wonen ook enkele mensen die daar wel bekend zijn, vandaar dat er regelmatig wat 'leven in de brouwerij' is.
nee niet voor jouquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn maatjes, en op balkon een paar kieren tussen de buurman en mij met gaas 'afdichten' maakt mijn woning echt niet tot een gevangenis.
Die moet ik nog zien inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:16 schreef Karzai het volgende:
secret life of cats gezien was wel verhelderend
Joh, mijn katten zitten niet opgesloten, als ze willen kunnen ze zo weg, dat willen ze niet, ik heb al mijn hele leven katten, leer me die beesten niet kennen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:16 schreef Karzai het volgende:
secret life of cats gezien was wel verhelderend aanrader voor iedereen met een poezenbeest
ik zou toch even kijken was een leuke seriequote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, mijn katten zitten niet opgesloten, als ze willen kunnen ze zo weg, dat willen ze niet, ik heb al mijn hele leven katten, leer me die beesten niet kennen.
Ken ik denk ik, is toch met die grote kale gozer met die baard?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou toch even kijken was een leuke serie
nee met die hindoe chickquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken ik denk ik, is toch met die grote kale gozer met die baard?
Apollo nogwatquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken ik denk ik, is toch met die grote kale gozer met die baard?
Cats 101 is ook leuk.
Die keuze is makkelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:27 schreef Karzai het volgende:
kan effe even niet zo snel vinden op yt ze heeft ook deze gemaakt
koffie natuurlijkquote:
Hond kan hier prima, mits niet te groot en zeker geen roedel, voor de flat is een veld met bomen en een aparte honden-uilaatplek, en als je een 200 meter verderop de hoek om gaat vind je nog een park met vijver, en als je dan nog 10 minuten tot een kwartier doorloopt ben je aan de rand van de Brunsummerheide, en daar is ruimte zat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik woon op 3 hoog. Ik vind het daarom belachelijk als ik een hond zou nemen. Een hond hoort niet op een flatje. Een kat daarentegen, mits een binnenkat en genoeg ruimte, kan prima op een flatje.
mijn dm doet moeizaam ik reageer zo even op de laptop. Btw volgende week kan ik taart komen etenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn dm doet moeizaam ik reageer zo even op de laptop. Btw volgende week kan ik taart komen eten
Het was toch cutweerquote:
Niet nat genoeg?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:58 schreef just me het volgende:
kut, ik heb de cut niet gehaald maar
gefeliciteerd Symph
Minimaalquote:
Daarom, de livestream van de luchtmachtdagen bekijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:58 schreef just me het volgende:
kut, ik heb de cut niet gehaald maar
gefeliciteerd Symph
gezelligquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Minimaal![]()
![]()
Piet verblijdt ons ook met zijn aanwezigheid
was vermoeiend maar leuke meiden om mee te golfen waarvan er één ontzettend goed was, heb ik gewoon respect voorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet nat genoeg?
Hoop dat het wel goed gemaaid was.:P
Maar leuke dag gehad dus?
Ah tofquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:17 schreef just me het volgende:
[..]
was vermoeiend maar leuke meiden om mee te golfen waarvan er één ontzettend goed was, heb ik gewoon respect voor
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:56 schreef knokkels het volgende:
whehehe er was een kind verloren bij de Luchtmachtdagen.
de ouders werden redelijk onsubtiel op hun verantwoordelijkheid gewezen door de luchtmachtspeaker
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:56 schreef knokkels het volgende:
whehehe er was een kind verloren bij de Luchtmachtdagen.
de ouders werden redelijk onsubtiel op hun verantwoordelijkheid gewezen door de luchtmachtspeaker
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
"Indien u uw kind niet binnen 5 minuten komt ophalen, is hij van ons."
Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
"Indien u uw kind niet binnen 5 minuten komt ophalen, is hij van ons."
Ah tof, 11. Het bericht is goed te lezen hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
Eerste bericht vanaf mijn nieuwe PC.
Mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:17 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ah tof, 11. Het bericht is goed te lezen hoor.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
Eerste bericht vanaf mijn nieuwe PC.
Die komt er zo aanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dat schrééuwt gewoon om een testshow
Ja maar, L2B? Elf moest toch testen?quote:
Het is een fase tail, ze komt er wel overheenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:51 schreef tailfox het volgende:
henkelientje vind soad niet leuk. het is dat ze zo leuk is maar anders...
L2B is een beetje lamequote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar, L2B? Elf moest toch testen?
ik vond soad ook niet leukquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:51 schreef tailfox het volgende:
tsssk. Flink hard slaan tot ze soad wél leuk vindt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:51 schreef tailfox het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
tsssk. Flink hard slaan tot ze soad wél leuk vindt.
Ja precies!quote:
L2B is nie lame, L2B is haske stoer en gevoelig en lief. Heb ik uit goede bronquote:
Hij wil harder geslagen wordenquote:
gewoon haar op voeden met muziek.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
tsssk. Flink hard slaan tot ze soad wél leuk vindt.
DJ Tailfox - Goede muziek 101quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon haar op voeden met muziek.
ben nu echt in een rock metal bui
ooit van online shoppen gehoordquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:59 schreef knokkels het volgende:
eigenlijk moet ik nog even richting winkel enzo
Ik heb daarvan gehoord jaquote:
Ik ben trots op jequote:
Was achteraf alleen 1264 DDL's in 756 mappen zetten. Windowsquote:
Tuurlijk werkt het gewoon. Jij bent Lucky2Bastard.quote:
Ja joh, alles netjes volgens de regels gedaan en Mixxx gaf aan dat ik on air was. Na het inladen van een track werd ik er weer uit gekwakt en er was sowieso niets te horen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het gewoon. Jij bent Lucky2Bastard.
Wat was je aan het proberen dan?
Ahh, windows en DLL's
Joy![]()
Licenties, joyquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:17 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ja joh, alles netjes volgens de regels gedaan en Mixxx gaf aan dat ik on air was. Na het inladen van een track werd ik er weer uit gekwakt en er was sowieso niets te horen.Lame in 3 verschillende mappen moeten plaatsen voordat het werkte.
Ja maar, maar knok, dat blijft zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
En nét als je wil opstaan he.. Komt die Lucky met een nummer waar het volume keihard omhoog bij moet
Dat was de reden om thuis niets meer met Windows te willen draaien.quote:
Hee! Hoiquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
* ToT sjonkt wat binnen, kijkt om zich heen, zwaait wat hier en daar en ploft ergens neer.Peeps!
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
* ToT sjonkt wat binnen, kijkt om zich heen, zwaait wat hier en daar en ploft ergens neer.Peeps!
Mag nie klagen. Doe 't wel, maar 't mag eigenlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mag nie klagen. Doe 't wel, maar 't mag eigenlijk niet
Whehehe!quote:
ToTquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
Fijn om te lezen dat alles oké is man.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Hee dude!
Ja momenteel ff knalverkouden en slapeloos, maar buiten dat prima hoor.'t Is hier midden in de nacht en ik zit een metertje of 20 van zee.
Slapeloos is dan weer niet echt een break from the normquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Hee dude!
Ja momenteel ff knalverkouden en slapeloos, maar buiten dat prima hoor.'t Is hier midden in de nacht en ik zit een metertje of 20 van zee.
Niet in de zee zittenquote:
zout water, wel goed tegen de verkoudheidquote:
Heheh joah!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:24 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat alles oké is man.
Pepers helpen beterquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
zout water, wel goed tegen de verkoudheid
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slapeloos is dan weer niet echt een break from the norm![]()
Verkoudheid is kut maar ook wel weer begrijpelijk![]()
Toffe vakantie tot nu toe?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheh joah!Wel met de motor onderuit gegaan doordat een idioot een dik stuk bamboe over dwars op de weg gelegd had, maar de schrammen zijn goed aan het genezen.
Verder het ene avontuur na het andere!
Gisteren naar de witchdoctors gegaan. Man, wat zitten die afgelegen zeg!
En uiteindelijk bleek het gewoon een echtpaar van middelbare leeftijd te zijn die grof geld vraagt voor wat hocus-pocus.
De siling labuyo hier zal volgens mij wel aardig helpen, ja!quote:
Moet nog even kijken wat ik met de andere kant ga doen. Dat is al wit op zich. Alleen dan nog een muuroppervlak van ong. 9 m2, plus 3.75 m2 aan übergaar gipsplaat.quote:
Je moet ook niet met je laptop in de zee gaan, gekkiequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou m'n laptop wat minder blij mee zijn, denk ik, en het is eb,
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je laptop in de zee gaan, gekkie
Truequote:
Nee er zaten al aardig wat krassen op die motor en ze hebben het niet gezien. Uiteindelijk zelfs nog fikse korting op de verblijfskosten in dat hotel gekregen (waar ik de motor huurde); waarschijnlijk omdat ik vet pissed werd omdat een medewerkster een euro rekende voor een lokaal telefoontje van minder dan een minuut.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:28 schreef BastardMouse het volgende:
[..]Borg kwijt voor de motor? Is wat achterop zat ook een beetje heel gebleven?
quote:
You live, you learnquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee er zaten al aardig wat krassen op die motor en ze hebben het niet gezien. Uiteindelijk zelfs nog fikse korting op de verblijfskosten in dat hotel gekregen (waar ik de motor huurde); waarschijnlijk omdat ik vet pissed werd omdat een medewerkster een euro rekende voor een lokaal telefoontje van minder dan een minuut.
En zij is prima in orde; zij had tenminste WÉL een lange broek aan!
Ik wilde sowieso die kant op om te kijken of ik toch weer aan de vrouw kon komen, maar ze wilde me toch ook weer zien als ik toch die kant op zou komen, en we hebben alles uitgepraat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ToT vertel eens, vanwaar deze grote ommedraai en (heen)vlucht?
En idd strgak geworden!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik met de andere kant ga doen. Dat is al wit op zich. Alleen dan nog een muuroppervlak van ong. 9 m2, plus 3.75 m2 aan übergaar gipsplaat.
De toplaag is los op 40% vh oppervlak
Meenemen! Er zitten hier nog wat vrijgezellen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:33 schreef ToT het volgende:
Inmiddels ben ik wel een aantal liefdesverklaringen van andere dames rijker, terwijl zij gewoon bij me was!
mwoah, niet helemaal. Maar voor een klusnoob vind ik het best okeequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En idd strgak geworden!Kan ik alleen niet helemaal optimaal zien op dit kleine laptopschermpje.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meenemen! Er zitten hier nog wat vrijgezellen!
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meenemen! Er zitten hier nog wat vrijgezellen!
Zijn ze BTW-vrij?quote:
Gipsplaat overheen plaatsen. Geen afval , minste werk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik met de andere kant ga doen. Dat is al wit op zich. Alleen dan nog een muuroppervlak van ong. 9 m2, plus 3.75 m2 aan übergaar gipsplaat.
De toplaag is los op 40% vh oppervlak
Daar ben je mooi mee weggekomen, ToT.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee er zaten al aardig wat krassen op die motor en ze hebben het niet gezien. Uiteindelijk zelfs nog fikse korting op de verblijfskosten in dat hotel gekregen (waar ik de motor huurde); waarschijnlijk omdat ik vet pissed werd omdat een medewerkster een euro rekende voor een lokaal telefoontje van minder dan een minuut.
En zij is prima in orde; zij had tenminste WÉL een lange broek aan!
en alles uitgepraat, wat betekent dat zo'n beetje?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso die kant op om te kijken of ik toch weer aan de vrouw kon komen, maar ze wilde me toch ook weer zien als ik toch die kant op zou komen, en we hebben alles uitgepraat.
Inmiddels ben ik wel een aantal liefdesverklaringen van andere dames rijker, terwijl zij gewoon bij me was!![]()
![]()
Dat wordt niet mooi, gipsplaat op gipsplaat, kom ik ook in de knel met mijn euhhh.... dingetje van honeywellwaar je de temperatuur mee regeltquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:36 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Gipsplaat overheen plaatsen. Geen afval , minste werk.
Zie je niets van joh en de thermostaat is los te schroeven. Of is je touwtje dan te kort?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat wordt niet mooi, gipsplaat op gipsplaat, kom ik ook in de knel met mijn euhhh.... dingetje van honeywellwaar je de temperatuur mee regelt
Ach we draaiden op de weg, en ik had nog nauwelijks snelheid. In een reflex ging ik remmen, maar toen kwam die bamboe stok aan het schuiven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:37 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Daar ben je mooi mee weggekomen, ToT.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:41 schreef ToT het volgende:
Maar man, man, man, man! De weg hier vragen is echt lachen!
Ik ben op zoek naar (naam waterval).
- Ken ik niet.
Okee, het zou ten zuid-oosten moeten liggen van (bepaalde heuvels)
- Die liggen daarzo!
Ja dat kan ik zien, maar omdat het nu zo bewolkt is, kan ik niet goed inschatten of we nu nog steeds aan de zuidkust rijden, of dat dit al de oostkust is. Kunt u mij vertellen waar we nu zitten?
- Geen idee
Okee? U woont hier? En u weet niet of uw woonplaats in het zuiden of in het oosten van het eiland ligt? Wat is de naam van deze woonplaats dan?
(Noemt een naam die ik niet op de landkaart gezien heb)
En zelfs al weten ze de weg wel, dan stuurt de één me verder vooruit, de ander stuurt me terug, volgens de één is het nog een uur rijden, de ander zegt dat het maar een kwartier is, weer een ander zegt dat het 2 minuten is, terwijl de volgende ineens toch weer zegt dat het een uur is enz.
Later, knok.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:41 schreef knokkels het volgende:
ch000000000000n x zoveel deuntjes het duurt voordat ik weer thuis ben
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:42 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zie je niets van joh en de thermostaat is los te schroeven. Of is je touwtje dan te kort?
quote:
Die moeder spoort niet en vanaf nu heeft ze schijt aan haar mening, aangezien het die moeder niet boeit of ze gelukkig wordt in d'r leven, zolang ze maar controle op haar kan blijven uitoefenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
en alles uitgepraat, wat betekent dat zo'n beetje?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moeder spoort niet en vanaf nu heeft ze schijt aan haar mening, aangezien het die moeder niet boeit of ze gelukkig wordt in d'r leven, zolang ze maar controle op haar kan blijven uitoefenen.
Dat zag je ook wel in reisprogramma's. Of ze het expres deden,écht.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:41 schreef ToT het volgende:
Maar man, man, man, man! De weg hier vragen is echt lachen!
Ik ben op zoek naar (naam waterval).
- Ken ik niet.
Okee, het zou ten zuid-oosten moeten liggen van (bepaalde heuvels)
- Die liggen daarzo!
Ja dat kan ik zien, maar omdat het nu zo bewolkt is, kan ik niet goed inschatten of we nu nog steeds aan de zuidkust rijden, of dat dit al de oostkust is. Kunt u mij vertellen waar we nu zitten?
- Geen idee
Okee? U woont hier? En u weet niet of uw woonplaats in het zuiden of in het oosten van het eiland ligt? Wat is de naam van deze woonplaats dan?
(Noemt een naam die ik niet op de landkaart gezien heb)
En zelfs al weten ze de weg wel, dan stuurt de één me verder vooruit, de ander stuurt me terug, volgens de één is het nog een uur rijden, de ander zegt dat het maar een kwartier is, weer een ander zegt dat het 2 minuten is, terwijl de volgende ineens toch weer zegt dat het een uur is enz.
Ik hoop het voor je, echt waar. Maar in zulke culturen zitten die invloeden van moeder's vaak erg diep.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moeder spoort niet en vanaf nu heeft ze schijt aan haar mening, aangezien het die moeder niet boeit of ze gelukkig wordt in d'r leven, zolang ze maar controle op haar kan blijven uitoefenen.
Ja, was even aan het testen, maar rekende er niet op dat het ook daadwerkelijk zou werken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:44 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en ik begrijp dat er iemand nu aan het draaien is, maar ik kan helaas ff niet luisteren!
Ja die van 2 minuten was duidelijk een grapje aan het maken, maar verder is het gewoon zo dat ze wandeltijd berekenen terwijl ze zien dat je met de motor bent enzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:47 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dat zag je ook wel in reisprogramma's. Of ze het expres deden,écht.
Hoop dat vanaf nu jullie kunnen bepalen hoe de zaken ervoor staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze liegt nu al de hele tijd tegen mams over waar ze nu is!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, echt waar. Maar in zulke culturen zitten die invloeden van moeder's vaak erg diep.
Faka you blacka man! We no likey yo kind around hiyaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van 2 minuten was duidelijk een grapje aan het maken, maar verder is het gewoon zo dat ze wandeltijd berekenen terwijl ze zien dat je met de motor bent enzo.
Net als dat je 403 pesos moet afrekenen en je geeft een briefje van 500 plus 3 losse pesos, dan krijg je geheid die 3 pesos terug, pakken ze de rekenmachine om uit te rekenen hoeveel wisselgeld ze je terug moeten geven, en dan sta je even later met 97 pesos aan wisselgeld in je klauwen.
Ja oke, maar liegen over een reisje is iets anders dan daadwerkelijk emigreren dan Nederland hequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze liegt nu al de hele tijd tegen mams over waar ze nu is!Moeders zou er fel tegen zijn dat ze nu bij mij is, maar ze wil mij gewoon echt niet kwijt raken!
Geen verschil met de winkels in Drenthe dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van 2 minuten was duidelijk een grapje aan het maken, maar verder is het gewoon zo dat ze wandeltijd berekenen terwijl ze zien dat je met de motor bent enzo.
Net als dat je 403 pesos moet afrekenen en je geeft een briefje van 500 plus 3 losse pesos, dan krijg je geheid die 3 pesos terug, pakken ze de rekenmachine om uit te rekenen hoeveel wisselgeld ze je terug moeten geven, en dan sta je even later met 97 pesos aan wisselgeld in je klauwen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:51 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Geen verschil met de winkels in Drenthe dus.
quote:
Zo van, wat kijk je nou man, ik was het niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
Dus ik kom buiten he.. Ligt er echt een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERINGZOOI bij de afvalbakken. En wie staat er in het midden me aan te gapen?
Juist. Smokey
"Dat was al!"quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:56 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zo van, wat kijk je nou man, ik was het niet hoor.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
Dus ik kom buiten he.. Ligt er echt een TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERINGZOOI bij de afvalbakken. En wie staat er in het midden me aan te gapen?
Juist. Smokey
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:56 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Zo van, wat kijk je nou man, ik was het niet hoor.
Ja, exact zoquote:
Op zo'n moment zou je net je telefoon in je hand moeten hebben om een foto te kunnen maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Ja, exact zo![]()
[ afbeelding ]
Beetje dit, alleen dan zag Smokey er wat netter uit, en er lag een berg troep om hem heen.
Leuk dat je er was ToT. Veel plezier en geluk daar!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:07 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga weer een poging wagen!Later folks!
Ik heb nog geen R49-account en ik moet ook nog een keuze voor software maken. Ik ben nu eerst vooral druk met alle programma's weer installeren én nieuwe muziek luisteren op Spotify (en, als er tijd over is, Radio 49).quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:42 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dat schrééuwt gewoon om een testshow
Crap, dat had ik ook wel zeg maarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:03 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Op zo'n moment zou je net je telefoon in je hand moeten hebben om een foto te kunnen maken.
Oh uhh nahuhquote:
Laat ik nou gedacht hebben dat je er al eentje had johquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog geen R49-account en ik moet ook nog een keuze voor software maken. Ik ben nu eerst vooral druk met alle programma's weer installeren én nieuwe muziek luisteren op Spotify (en, als er tijd over is, Radio 49).
Nee, nog niet. Wel al overleg gehad met Rob via PM. Of ik het écht zeker weet en zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Laat ik nou gedacht hebben dat je er al eentje had joh
*eng achtergrondmuziekje* Your life will never be the same once you join.......quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wel al overleg gehad met Rob via PM. Of ik het écht zeker weet en zo.
erg hoor dj zijn bij R49quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
*eng achtergrondmuziekje* Your life will never be the same once you join.......
*drumroll*
Radio49
Die laatste fotoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Vive La France!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U is in onze hoofdstad?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:10 schreef BastardMouse het volgende:
Logisch. Hij een vol glas bier en zij een lege fles. Kom even zeg.
quote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:33 schreef BastardMouse het volgende:
Niet om het één of ander, Melt, maar Vout gaat straks draaien.
Oh.... je wil goed overkomen voor Muis.quote:
Daar zal je toch een paal en perk aan moeten gaan stellen. Dit gaat niet goed op lange termijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik moet zo weer plaats maken.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:37 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Daar zal je toch een paal en perk aan moeten gaan stellen. Dit gaat niet goed op lange termijn.
Nou nee, ik ging er met een bonk kaas vandoor in de hoop dat ze het niet zag. Helaas was dat wel het geval en moest ik het terugleggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... je wil goed overkomen voor Muis.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:38 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nou nee, ik ging er met een bonk kaas vandoor in de hoop dat ze het niet zag. Helaas was dat wel het geval en moest ik het terugleggen.
Is dat wel verstandig?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:39 schreef BastardMouse het volgende:
Denk dat we beter even een vers topic kunnen starten voor Vout.
Weet het niet zeker, maar anders is ie minimaal 2 topics aan het vervuilen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:40 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar anders is ie minimaal 2 topics aan het vervuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |