Het is gewoon kansloos, gelukkig staan dit soort popie jopies gewoon vol met hun bakkes op YouTube, of je hier nu trots op moet zijn .. Leuk voor laterquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat ik er op moet zeggen.
Ja maar die meisjesquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos, gelukkig staan dit soort popie jopies gewoon vol met hun bakkes op YouTube, of je hier nu trots op moet zijn .. Leuk voor later
Sletten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die meisjes![]()
Wat voor instelling hebben die?
Gratis geldquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die meisjes![]()
Wat voor instelling hebben die?
Alleen aangeraakt te worden toch? Heb het niet echt aandachtig gelezenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niks te gratis. Ze moeten er wel wat voor doen
Heb het wel gezien, dan is het dus niet meer gratis. In ruil voor dat tientje. Dus niet gratis.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen aangeraakt te worden toch? Heb het niet echt aandachtig gelezen
Sinds kort weet ik wat dat betekentquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:59 schreef YokiKater het volgende:
Voor 10 euro kan je een maand lang Netflix kijken en chillen.
OK je hebt gelijk ze moeten hun tieten laten zien stelletje hoerenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het wel gezien, dan is het dus niet meer gratis. In ruil voor dat tientje. Dus niet gratis.
Nah ik zat er met grote verbazing naar te kijken...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
OK je hebt gelijk ze moeten hun tieten laten zien stelletje hoeren![]()
Eerlijk gezegd interesseert het me geen zakAls die wijven zo dom zijn om zoiets te laten doen, is er denk ik geen andere manier voor ze om ook maar 1 euro te verdienen met hun minibrein.
Er zijn geen singles in Rotterdam? Wat gekquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben in Rotterdam.
Jammer dat ze hier niet zo'n mooie single hebben zoals Utrecht
Misschien wat koper uit railsen jatten dan maarquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:22 schreef LTVDK het volgende:
Vind dit toch best ironisch, een bedrijf dat geld maakt die met financiële problemen zithttp://www.nu.nl/ondernem(...)ederlandse-munt.html
Bergsingelquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn geen singles in Rotterdam? Wat gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat singels.![]()
Je bent gewoon jaloers dat je voor die erwtjes van ju max een cent of 5 lrijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
OK je hebt gelijk ze moeten hun tieten laten zien stelletje hoeren![]()
Eerlijk gezegd interesseert het me geen zakAls die wijven zo dom zijn om zoiets te laten doen, is er denk ik geen andere manier voor ze om ook maar 1 euro te verdienen met hun minibrein.
Lief doen Timmmmm!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je voor die erwtjes van ju max een cent of 5 lrijgt
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:17 schreef timmmmm het volgende:
Over Karina's tetjes mag je natuurlijk gewoon zeggen wat je wil
Het is ook gewoon waarquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:17 schreef timmmmm het volgende:
Over Karina's tetjes mag je natuurlijk gewoon zeggen wat je wil
Om het goed te maken heb ik net mijn liefde voor Zlatan betuigd in het VI-topicquote:
Wat een geweldige fotoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
Naam dochter prijkt op borst Arie Boomsma
Wat een baas.
Jammer van die interessante fronsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Welk topicquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:53 schreef Karina het volgende:
Sinds wanneer hebben topics meer dan 6000 posts
]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit past niet bij het vrolijk doen.
Hopelijk pist er een zwerver over hem heen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hing hier vanavond boven de gracht
Godverdomme wat mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hing hier vanavond boven de gracht
Ja, volgens mij klopt dat wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is hoe ik me Mani ongeveer voorstel.
Ik zat aan de gracht te eten en zag het gebeuren.quote:
Geweldig jongen, je maakt wat mee zeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zat aan de gracht te eten en zag het gebeuren.
Kwamen nog wat boten aan en ze kregen biertjes aangerijkt ditdat. Prachtig
Hou je bek.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geweldig jongen, je maakt wat mee zeg.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef d4v1d het volgende:
Lezen jullie morgenochtend allemaal even het weerbericht van DJMO?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zat aan de gracht te eten en zag het gebeuren.
Kwamen nog wat boten aan en ze kregen biertjes aangerijkt ditdat. Prachtig
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit nu te posten met een bloemetje in mijn kont.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:44 schreef d4v1d het volgende:
Nou jongens, ik voel die positieve vibe hier hoor
Ze hebben even wat tijd nodig om aan de verandering te wennen. Vermoedelijk zo'n zes jaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:44 schreef d4v1d het volgende:
Nou jongens, ik voel die positieve vibe hier hoor
Waar?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef d4v1d het volgende:
En ik heb ook weer een opmerkelijk artikeltje geschreven.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En ik heb ook weer een opmerkelijk artikeltje geschreven.
Cowboy vangt dief met lasso
Jammer dat hier geen filmpje van is, ik had dit graag willen zien.
Familie van Fylax?quote:
West-Brabant toch? Moet ik even voor je om boodschappen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet mijn armzalige persoontje uit bed sleuren om boodschappen te doen want anders verhonger ik. Maar ik heb er de kracht niet voor
Schei uit. die drie minuten naar de winkel lopen moet ik nog net aankunnenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:12 schreef KaBuf het volgende:
[..]
West-Brabant toch? Moet ik even voor je om boodschappen?
Mooie fotoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
FOK! Wat een weer: bewolkt, zon en regen
En dan kotsen tot je dood bent, nee bedankt.quote:
Dan niet he.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schei uit. die drie minuten naar de winkel lopen moet ik nog net aankunnen
En nog een eindje fietsen ook zeker?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thnxs! Ik moest helemaal naar buiten.
Ik ben gewoon met de auto gegaanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En nog een eindje fietsen ook zeker?
YES YOU CAN!!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:38 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, na dat inspirerende verhaal van Yoki ga ook ik de buitenwereld trotseren!
Wens me succes
Niet eens PUB?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:31 schreef DJMO het volgende:
Ik vind dit trouwens een stomme TT. Ik denk heel de tijd dat het een topic in OUD is
daar kom ik nooit, dus heb ik ook geen associaties mee.Kinderen> pubertijd> OUDquote:
Zwitserland.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we voor Albanie of voor Zwitserland jongens
Lekker Mercedessen jatten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Albanie eigenlijk wel leuk. Eerste keer op een EK
ik wil echt NIET weten waar jij op googletquote:
Ok.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil echt NIET weten waar jij op googlet
Adult man in diaper vermoed ik nav het plaatjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil echt NIET weten waar jij op googlet
Oh, daar had timmmmm nog haar.quote:
Heb je zelf ook kids?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar kom ik nooit, dus heb ik ook geen associaties mee.Kinderen> pubertijd> OUD
Een stuk of zes.quote:
twitter:FootyMemes twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 17:00:52World War Z breaking out in Marseille! https://t.co/jO73g2P9EU reageer retweet
Njos, als ik naar de dokter ga omdat ik snds Thailand nogal last heb van mijn maag moet ik dan sowieso een potje poep inleveren?quote:
4,een dochter van 17 en drie jongens van 7, 5 en 1 jaar :pquote:
Is je dochter niks voor Fylax?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
4,een dochter van 17 en drie jongens van 7, 5 en 1 jaar :p
Wat bedoel je met maag? Geen last van je darmen dus?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Njos, als ik naar de dokter ga omdat ik snds Thailand nogal last heb van mijn maag moet ik dan sowieso een potje poep inleveren?
Wat leuk, groot gezin.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
4,een dochter van 17 en drie jongens van 7, 5 en 1 jaar :p
Hmm de stoelgang en opgeblazen gevoel/maag :pquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je met maag? Geen last van je darmen dus?
Hm, als het ook je stoelgang is is de kans wel groot dat je wat moet inleveren jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm de stoelgang en opgeblazen gevoel/maag :p
Ja vind ik eigenlijk wel beschamend ja. Ook krijgen ze het elke dag binnen maar tochquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, als het ook je stoelgang is is de kans wel groot dat je wat moet inleveren ja
Is dat zo erg?
Nee, via stoelgangtest als ze in je maag-darmstelsel zitten. Bloedtest lijkt me omslachtig, dan zou het al gegeneraliseerd moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedoel eigenlijk of ze parasieten alleen zo kunnen opsporen of ook via bloedtest?
Als jij na je vakantie er na 3 weken nog last van zou hebben zou jij dan gaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, via stoelgangtest als ze in je maag-darmstelsel zitten. Bloedtest lijkt me omslachtig, dan zou het al gegeneraliseerd moeten zijn.
Krijgen ze niet elke dag binnen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk wel beschamend ja. Ook krijgen ze het elke dag binnen maar toch
Dat zijn juist de ergste ...quote:
Ik ga eigenlijk nooit naar de huisarts dus ik ben niet zo'n goed voorbeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als jij na je vakantie er na 3 weken nog last van zou hebben zou jij dan gaan?
Weer een mooie gedachte voor mij verpest dusquote:
Oke dan ga ik maar. Misschien weten ze al na het verhaal wat het zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar de huisarts dus ik ben niet zo'n goed voorbeeldIk raad je aan om wel te gaan, wellicht is het makkelijk te behandelen en ben je er zo vanaf.
Reality is a bitch.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:44 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Weer een mooie gedachte voor mij verpest dus
Dan willen ze alsnog een potje om te checken of ze gelijk hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke dan ga ik maar. Misschien weten ze al na het verhaal wat het zou kunnen zijn.
Dan moet ik dat dus daar op het toilet vullen. Of nieuwe afspraak en dan op de scooter met dat potje...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan willen ze alsnog een potje om te checken of ze gelijk hebben
En dan aangereden worden op de scooter en dan ligt heel het potje op straatquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan moet ik dat dus daar op het toilet vullen. Of nieuwe afspraak en dan op de scooter met dat potje...
Komt goed!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke dan ga ik maar. Misschien weten ze al na het verhaal wat het zou kunnen zijn.
Benieuwd waar die zitquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt goed!
Ik wil al jaren een moedervlek laten weglane die op een nogal genante plek zit. Ben nog steeds moed aan het verzamelen
Heb je huidklachten dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Lees dat je bij darmparasieten last kan krijgen van huidklachten...
Help.
Staat niet bij wat voor huidklachten dat dan zijn maar heb op de achterkant van mijn benen en net onder mijn billen soort puistjes...quote:
quote:
Kind zever niet zoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Dacht dat het misschien aan wasmiddel ligt... Maar nu twijfel ik ....
Ja ff serieus. Is toch te ranzig om zoiets te brengenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kind zever niet zodie mensen worden er voor betaald (en dik ook) om jouw ontlasting uit te pluizen...
Dan maak je een afspraak bij het lab, en schijt je toch even terplekke een microsoopglaasje vol voor ze ?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ff serieus. Is toch te ranzig om zoiets te brengen
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan maak je een afspraak bij het lab, en schijt je toch even terplekke een microsoopglaasje vol voor ze ?
Als je het potjes niet dichtdraait wel jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ff serieus. Is toch te ranzig om zoiets te brengen
Dat komt pas daarna. Eerst moet je er voor zorgen dat je in het potje poept.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het potjes niet dichtdraait wel ja
Gaf em net gelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowwwwwww hoor je dat jasmijn? Buffie noemt je lelijk
Gewoon goed richtenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat komt pas daarna. Eerst moet je er voor zorgen dat je in het potje poept.
Nee joh daar hoef je geen nieuwe afspraak voor te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan moet ik dat dus daar op het toilet vullen. Of nieuwe afspraak en dan op de scooter met dat potje...
Die potjes voor poepmonsters zijn ook wel een stukje groter dan voor plasmonsters, kun je er gewoon onder hangen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij mij valt het gelijk in het water. Hoop dan maar dat het blijft drijven.
Grapjequote:
Ah! Dat wist ik niet. Dat scheelt wel ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die potjes voor poepmonsters zijn ook wel een stukje groter dan voor plasmonsters, kun je er gewoon onder hangen.
Ja tenzij het potje omvalt natuurlijk, dan heb je gewoon een zooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah! Dat wist ik niet. Dat scheelt wel ja.
Nja kan altijd mijn handen wassen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tenzij het potje omvalt natuurlijk, dan heb je gewoon een zooi.
Daarom. Ga je heus niet dood van. Van een meterslange worm in je darmen wel. Dus ik zou toch maar gewoon gaanquote:
De gedachte alleen alquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom. Ga je heus niet dood van. Van een meterslange worm in je darmen wel. Dus ik zou toch maar gewoon gaan
Specularium gaat hier straks hele ongepaste grapjes over Henk mee maken.quote:
Echt walgelijk dat mensen dat gebruiken om af te vallen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Schijnt wel goed voor de lijn te zijn, zo'n worm. In delen van Azië gebruiken ze het (illegaal) als dieet. Maar is wel een beetje riskant, want dan moet je na 4 of 6 weken ofzo zo'n wormdodende pil nemen omdat het ding anders te groot is om dood te gaan met zo'n pil
Schijnt in de 19e eeuw hier ook populair te zijn geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Schijnt wel goed voor de lijn te zijn, zo'n worm. In delen van Azië gebruiken ze het (illegaal) als dieet. Maar is wel een beetje riskant, want dan moet je na 4 of 6 weken ofzo zo'n wormdodende pil nemen omdat het ding anders te groot is om dood te gaan met zo'n pil
Hetzelfde kunnen we van Corrie zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnt in de 19e eeuw hier ook populair te zijn geweest.
Dat van dat wasmiddel klinkt waarschijnlijker. Of misschien van de warmte? Wrijving met je broek icm zweten?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Staat niet bij wat voor huidklachten dat dan zijn maar heb op de achterkant van mijn benen en net onder mijn billen soort puistjes...
Ja misschien. Dat zou mij wel geruststellen als het daar van komt jaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat van dat wasmiddel klinkt waarschijnlijker. Of misschien van de warmte? Wrijving met je broek icm zweten?
Ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:33 schreef timmmmm het volgende:
Wisten jullie dat moemoe echt een goed mens is?
Heeft ze pizza voor je laten bezorgen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:33 schreef timmmmm het volgende:
Wisten jullie dat moemoe echt een goed mens is?
Nee. Ze heeft me wel een PM gestuurd met steengoede serietipsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze pizza voor je laten bezorgen?
Denk dat het vanavond in Marseille na de wedstrijd nog een grotere puinhoop wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:38 schreef timmmmm het volgende:
Het wordt straks echt matten in die laatste 10 minuten #WALSLW
Fuck voetjebal, er is Formule 1.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:38 schreef timmmmm het volgende:
Het wordt straks echt matten in die laatste 10 minuten #WALSLW
Die race is morgen pas.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]F1 is een 'sport' voor mensen met een kleine piemel
Schattig.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft me wel een PM gestuurd met steengoede serietips
Klopt, uccie kijkt het namelijk ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]F1 is een 'sport' voor mensen met een kleine piemel
quote:
Keihard aanpakken, 40mm rubberen prop op je voorhoofd.. BAM!! PEGGED! LOLZ PWND!einz111quote:
omdat het kan.quote:
Dan moet je d'r even opgraven. Ze is al 14 jaar dood.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is jouw moeder eigenlijk een beetje lekker?
Wil timmmm graag weten.
Dit gaat een beetje ver, zelfs voor jou.quote:
Heb ze al gevonden hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Er zijn ook nog andere bloemenfoto's uit die serie maar die kan ik hier niet posten.
Was inderdaad meer een cactus.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:08 schreef Specularium het volgende:
Dit was inderdaad niet erg bloemetje in de kont.
Ja nou wordt ie mooi. Loop jij me een beetje op te naaien over lekkere moeders, is het toch allemaal weer mijn schuldquote:Op zondag 12 juni 2016 01:08 schreef Specularium het volgende:
Dit was inderdaad niet erg bloemetje in de kont.
Het was gewoon een goeie grapquote:Op zondag 12 juni 2016 11:51 schreef anonymoussie het volgende:
Godver, ik heb weer van alles gemist.
Timmmmm liep weer over van liefde, zie ik.
Vast een slak ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:33 schreef DJMO het volgende:
Het is weer eens iets anders..
[ afbeelding ]
http://dm.fok.nl/?filter=221644quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef timmmmm het volgende:
Hoe doe je ook alweer de DM-geschiedenis met 1 iemand filteren?
Of http://dm.fok.nl/?filter=407027 als je al mijn spannende berichten wilt teruglezen.quote:
Wanneer komen ze in boekvorm uit?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of http://dm.fok.nl/?filter=407027 als je al mijn spannende berichten wilt teruglezen.
Denk dat het een hele serie moet worden dan.quote:
LTVDK - De verzamelde werkenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het een hele serie moet worden dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel meer met jou geDMt dan met mezelf, dat scheeltquote:Op zondag 12 juni 2016 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of http://dm.fok.nl/?filter=407027 als je al mijn spannende berichten wilt teruglezen.
Zit je beddengoed weer in de was?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Mijn middagdutje is heftig uit de hand gelopen
Nee, hoewel dat wel weer eens tijd zou worden. Van half 5/kwart voor 5 tot kwart voor 9 middagdutten is alleen wat heftigquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja
EN ZE LEEST DUS MEE JONGENS! HOI MOEMOE
Schrale troost: je hebt niks gemist in NWS-SCquote:Op zondag 12 juni 2016 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, hoewel dat wel weer eens tijd zou worden. Van half 5/kwart voor 5 tot kwart voor 9 middagdutten is alleen wat heftig
Ik denk dat dat allemaal vrij wederzijds is, laten we het Mani vragenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Specularium het volgende:
Lees net dat Yasmijn verwijfde homo's haat.
Vrij schokkend allemaal.
Volgens mij was dat Stimorol, niet Yasmin.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Specularium het volgende:
Vrij schokkend allemaal.
Je bent zelf verwijfd.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Specularium het volgende:
Vrij schokkend allemaal.
Soooooooooooowwwwwwquote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent zelf verwijfd.
Met je bloemetjes tussen je billetjes.
Nee jij met je lans.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent zelf verwijfd.
Met je bloemetjes tussen je billetjes.
Ik weet nou niet of je het over mijn plasser hebt of dat je Turks probeert te spreken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triggerstengel zat net dat hele topic weer te vervelen met raarpratend gedrag.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of je het over mijn plasser hebt of dat je Turks probeert te spreken.
Laat David met rust.quote:
Oh, ik was vanmiddag voor Kroatië, al is het alleen al omdat ze met de Brabantse vlag rondlopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggerstengel zat net dat hele topic weer te vervelen met raarpratend gedrag.
Brabantquote:Op zondag 12 juni 2016 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik was vanmiddag voor Kroatië, al is het alleen al omdat ze met de Brabantse vlag rondlopen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie foto van de Singel.
ga jij es lief doen en gauw ook -_-quote:
Nee ik ook. Haat ze niet. Vind het gedrag irritant.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Stimorol, niet Yasmin.
Dat is niet heel lastig.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Valt best mee. Het is beter dan Almere.
Dat is net zoiets als wanneer je als alcoholist voor Frankrijk bent, omdat die in het blauw spelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik was vanmiddag voor Kroatië, al is het alleen al omdat ze met de Brabantse vlag rondlopen.
De Singel is zo mei 2016. Patrick Star is van nu.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie foto van de Singel.
Nee, dit zou zijn dat je als alcoholist voor Frankrijk bent omdat je graag wijn drinkt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als wanneer je als alcoholist voor Frankrijk bent, omdat die in het blauw spelen.
Ben jij beetje een fan van SpongeBob?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Singel is zo mei 2016. Patrick Star is van nu.
Ga je nu mijn geniale grap een beetje om zeep zitten helpen ja?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dit zou zijn dat je als alcoholist voor Frankrijk bent omdat je graag wijn drinkt.
Henk heeft een spons waar hij een gaatje in heeft gemaakt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben jij beetje een fan van SpongeBob?
Uiteraardquote:Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nu mijn geniale grap een beetje om zeep zitten helpen ja?
Nee. Ik heb zelfs eerst moeten opzoeken hoe dat ding in de UI van d4v1d heet.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben jij beetje een fan van SpongeBob?
Ik gaf hem een 3quote:Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nu mijn geniale grap een beetje om zeep zitten helpen ja?
Ik heb alleen schuursponsjes. Terwijl ik niet eens een schuur heb.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk heeft een spons waar hij een gaatje in heeft gemaakt.
Ik moest een heel klein beetje lachen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb alleen schuursponsjes. Terwijl ik niet eens een schuur heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |