Het is gewoon kansloos, gelukkig staan dit soort popie jopies gewoon vol met hun bakkes op YouTube, of je hier nu trots op moet zijn .. Leuk voor laterquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat ik er op moet zeggen.
Ja maar die meisjesquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos, gelukkig staan dit soort popie jopies gewoon vol met hun bakkes op YouTube, of je hier nu trots op moet zijn .. Leuk voor later
Sletten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die meisjes![]()
Wat voor instelling hebben die?
Gratis geldquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die meisjes![]()
Wat voor instelling hebben die?
Alleen aangeraakt te worden toch? Heb het niet echt aandachtig gelezenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niks te gratis. Ze moeten er wel wat voor doen
Heb het wel gezien, dan is het dus niet meer gratis. In ruil voor dat tientje. Dus niet gratis.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen aangeraakt te worden toch? Heb het niet echt aandachtig gelezen
Sinds kort weet ik wat dat betekentquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:59 schreef YokiKater het volgende:
Voor 10 euro kan je een maand lang Netflix kijken en chillen.
OK je hebt gelijk ze moeten hun tieten laten zien stelletje hoerenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het wel gezien, dan is het dus niet meer gratis. In ruil voor dat tientje. Dus niet gratis.
Nah ik zat er met grote verbazing naar te kijken...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
OK je hebt gelijk ze moeten hun tieten laten zien stelletje hoeren![]()
Eerlijk gezegd interesseert het me geen zakAls die wijven zo dom zijn om zoiets te laten doen, is er denk ik geen andere manier voor ze om ook maar 1 euro te verdienen met hun minibrein.
Er zijn geen singles in Rotterdam? Wat gekquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben in Rotterdam.
Jammer dat ze hier niet zo'n mooie single hebben zoals Utrecht
Misschien wat koper uit railsen jatten dan maarquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:22 schreef LTVDK het volgende:
Vind dit toch best ironisch, een bedrijf dat geld maakt die met financiële problemen zithttp://www.nu.nl/ondernem(...)ederlandse-munt.html
Bergsingelquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn geen singles in Rotterdam? Wat gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat singels.![]()
Je bent gewoon jaloers dat je voor die erwtjes van ju max een cent of 5 lrijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
OK je hebt gelijk ze moeten hun tieten laten zien stelletje hoeren![]()
Eerlijk gezegd interesseert het me geen zakAls die wijven zo dom zijn om zoiets te laten doen, is er denk ik geen andere manier voor ze om ook maar 1 euro te verdienen met hun minibrein.
Lief doen Timmmmm!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je voor die erwtjes van ju max een cent of 5 lrijgt
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:17 schreef timmmmm het volgende:
Over Karina's tetjes mag je natuurlijk gewoon zeggen wat je wil
Het is ook gewoon waarquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:17 schreef timmmmm het volgende:
Over Karina's tetjes mag je natuurlijk gewoon zeggen wat je wil
Om het goed te maken heb ik net mijn liefde voor Zlatan betuigd in het VI-topicquote:
Wat een geweldige fotoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
Naam dochter prijkt op borst Arie Boomsma
Wat een baas.
Jammer van die interessante fronsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Welk topicquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:53 schreef Karina het volgende:
Sinds wanneer hebben topics meer dan 6000 posts
]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |