Je laten inhalen door een rollatorbejaardequote:Op zondag 12 juni 2016 13:17 schreef Fatoeman het volgende:
Had laatst eerst volgende mag naar kassa 4 komen. Schiet zo'n rollatorbejaarde 3 man voorbij en gaat vooraan staan. Eerst volgende is niet de laatste, muts
Nou, dat was niet bepaald het doel van het openen van dit topic. Het doel van dit topic is mijn ergernis over dergelijke gierige pauperhollanders uiten. Daar is KLB voor dacht ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed wel, dat je een topic opent. Dát zal 'm pas leren!
Die dan als eerste aan de beurt wil zijn maar wel vijf minuten lang al zijn kleine geld uit gaat tellen. Bejaardenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:17 schreef Fatoeman het volgende:
Had laatst eerst volgende mag naar kassa 4 komen. Schiet zo'n rollatorbejaarde 3 man voorbij en gaat vooraan staan. Eerst volgende is niet de laatste, muts
Precies, niet die wielen blokkerenquote:Op zondag 12 juni 2016 13:17 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Je laten inhalen door een rollatorbejaarde
Haha, inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die dan als eerste aan de beurt wil zijn maar wel vijf minuten lang al zijn kleine geld uit gaat tellen. Bejaarden
Scheelt meneer toch al snel heel wat Schultenbraü wat hij weer bij de Aldi kan gaan kopen voor het uitgespaarde geld.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap gewoon niet wat er in zo iemand omgaat. Door een supermarkt gaan roepen, een hele rij (van de drie zelfscankassa's) ophouden en zoveel misbaar maken om wat niet meer dan 10 euro kan zijn. Dan ben je toch gewoon een heel min en zielig hoopje mens?
Respect voor je zelfspot!quote:Op zondag 12 juni 2016 13:13 schreef timmmmm het volgende:
Jullie begrijpen dat ik die vent getrakteerd heb op mijn heftigste blijk van afkeur: na oogcontact een meewarig hoofdschudden met een diepe zucht. Dat zal hem leren!
Nou, de regel is duidelijk, je moet de 4de wachtende in de rij zijn. Dus degene die geholpen wordt, een, twee, drie, vier.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:14 schreef Roces18 het volgende:
eigen schuld.
als jumbo zich wil verbinden met de pauper doelgroep door zulke domme regels dan moeten ze ook toegeven als iemand 4e is, en niet zeggen dat het niet zo is, dan krijg je alleen maar ruzie
nou schaf die domme regel dan af, dan is er ook geen gezeik.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, de regel is duidelijk, je moet de 4de wachtende in de rij zijn. Dus degene die geholpen wordt, een, twee, drie, vier.
Daarbij heb je dan ook nog mensen die aan het jagen zijn op de rij, minutenlang gewoon wachten om erin te springen als je denkt dat je iets krijgen kan.
Of mensen die menen dat wanneer ze al doorverwezen zijn naar een andere kassa omdat die open gaat tóch gratis dingen te willen krijgen.
Mensen zijn gewoon zo verschrikkelijk onhebbelijk, gratis dingen halen het slechtst in mensen naar boven
Ik doe het wel eens bij de sigarettenbalie.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die dat proberen met alleen een kratje Pitt pils![]()
Trekte klakt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens bij de sigarettenbalie.
"Ja ik ben de 4e en ik wilde net 10 sloffen kopen!"
Sowieso staat er bij Jumbo altijd wel zo'n zwerver, bejaarde of tokkie die niet weet hoe betalen werkt.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:17 schreef Fatoeman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |