SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mocht je een stok vinden, die zijn ze kwijt in stok topic.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:53 schreef just me het volgende:
* just me is ingetuned en gaat de puinhopen in huize just me te lijf
Ik gebruik wel een bezemstok om het hier schoon te makenquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mocht je een stok vinden, die zijn ze kwijt in stok topic.
Delegeren kun jij wel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Buurman en buurjongetje zijn de kasten aan het demonteren, buurjongetje van 4 kwam met in iedere hand een schroevendraaier binnen
zij willen de kasten hebben voor iemand, dan ga ik mijn gekwetste lijf daar niet voor gebruikenquote:
Ja, die heeft zich kunnen redden met zijn schietstoel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoop dat de piloot eruit is gesprongen
vanuit je stoelquote:
Nou ja, ik kan in ieder geval veel beter tegen de hitte dan tegen de kou, dus ik ga er voor mezelf voor het gemak gewoon vanuit dat het zo is.quote:
Op kou kun je je kleden, op hitte word het wat lastiger.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan in ieder geval veel beter tegen de hitte dan tegen de kou, dus ik ga er voor mezelf voor het gemak gewoon vanuit dat het zo is.
Ben meer van met witte knol over hei en door bos crossen met dit weer elke dag, vandaag was ik al vroeg.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je merkt pas dat je verbrand bent zodra je uit je roes ontwaakt.
Ik stond vanaf half acht vanochtend tot mn borst in het onkruid.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben meer van met witte knol over hei en door bos crossen met dit weer elke dag, vandaag was ik al vroeg.
Loekie?quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben meer van met witte knol over hei en door bos crossen met dit weer elke dag, vandaag was ik al vroeg.
Daar heb je een punt, maar ik had nog niet vermeldt dat ik niet voor mijn lol in de zon ga zitten/liggen, als het mogelijk is zoek ik een plek in de schaduw, of hou er rekening mee hoelang ik in de volle zon vertoef, maar goed, die luxe moet je maar net hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op kou kun je je kleden, op hitte word het wat lastiger.
Knol niet.quote:
Witte kleren.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op kou kun je je kleden, op hitte word het wat lastiger.
Lastig voor mij, ik draag altijd zwart, maar kan niet zeggen dat ik het daardoor warmer heb.quote:
Lekker veel plastic, tsja dan wordt het zweten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Werkkleding moet oranje/geel en reflecterend zijn.
Binnen maakt het geen verschil, in de volle zon wel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lastig voor mij, ik draag altijd zwart, maar kan niet zeggen dat ik het daardoor warmer heb.
Zal wel aan mij liggen.
Het valt ook niet aan te raden om in je witter bermuda tussen rozen/vuurdoorns danwel brandnetles/berenklauwen door te lopen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lekker veel plastic, tsja dan wordt het zweten.
Da's idd niet bijster snurrigquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het valt ook niet aan te raden om in je witter bermuda tussen rozen/vuurdoorns danwel brandnetles/berenklauwen door te lopen.
ook niet bijster snurrig.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's idd niet bijster snurrig
snurrig? wtf?
snugger wilde ik typen.
Heb altijd lange broek aan met hoge schoenen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het valt ook niet aan te raden om in je witter bermuda tussen rozen/vuurdoorns danwel brandnetles/berenklauwen door te lopen.
quote:
Lieslaarzen...quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb altijd lange broek aan met hoge schoenen.
Kaplaarzen, rubberen kapla....quote:
Iedereen gaat onderuit van deze muziek.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
doe ik ff boodschappen, valt het topic stil
vandaar dat je doorgaans nachtdiensten draait.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iedereen gaat onderuit van deze muziek.
Dat is geen toeval.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vandaar dat je doorgaans nachtdiensten draait.
Rooster is leeg dus no problem.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat rap ingooien straks.
Ow jee.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
straks moeten we nog dagboeken gaan lezen.
Tot is aan het genietenquote:Op donderdag 9 juni 2016 18:58 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand nog wat van ToT gehoord?
Had hem een heel onschuldig appje gestuurd.
en toen kwam je binnen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zat ff op balkon te genieten van lekkere muziek.
Ik heb mijn zoon en de auto uitgezwaaidquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zat ff op balkon te genieten van lekkere muziek.
Doe es niet zo ongezelligquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 verdwijnt wel weer via de achterdeur
zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 verdwijnt wel weer via de achterdeur
Ik heb al parket, maar bedankt voor het doorgevenquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
iemand nog een vloer nodig?![]()
FHF / Gratis af te halen in Woerden op 26 juni: laminaat en vinyl
Als ze ook leggen weet ik nog wel een keldertjequote:
ik wil niets over jouw keldertje wetenquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ze ook leggen weet ik nog wel een keldertje
Groot gelijkquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil niets over jouw keldertje weten
Dat je mn muzieksmaak niet waardeert ok, maar met laminaat.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nog wel iemand waar ik met alle liefde de hele berg laminaat bovenop zou willen dumpen
dan moet je het zelf zeker eerst weghalenquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nog wel iemand waar ik met alle liefde de hele berg laminaat bovenop zou willen dumpen
en naar boven sjouwen, maar dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je het zelf zeker eerst weghalen
Is het zo erg ?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en naar boven sjouwen, maar dat heb ik er wel voor over
Ik hoor wat onverwerkte boosheid...quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en naar boven sjouwen, maar dat heb ik er wel voor over
Dat is een feitquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd en ik zie het ook niet veranderen, nare types verliezen hun streken nooit
Ik hoor Paro draaienquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoor wat onverwerkte boosheid...
Je mocht het zomaar gratis netjes komen leggenquote:
dat is geen onverwerkte boosheid, die gasten gooien het er tenminste op een gezonde manier uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |