Doe es niet zo ongezelligquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 verdwijnt wel weer via de achterdeur
zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 verdwijnt wel weer via de achterdeur
Ik heb al parket, maar bedankt voor het doorgevenquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:13 schreef sacha het volgende:
iemand nog een vloer nodig?![]()
FHF / Gratis af te halen in Woerden op 26 juni: laminaat en vinyl
Als ze ook leggen weet ik nog wel een keldertjequote:
ik wil niets over jouw keldertje wetenquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ze ook leggen weet ik nog wel een keldertje
Groot gelijkquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil niets over jouw keldertje weten
Dat je mn muzieksmaak niet waardeert ok, maar met laminaat.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nog wel iemand waar ik met alle liefde de hele berg laminaat bovenop zou willen dumpen
dan moet je het zelf zeker eerst weghalenquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nog wel iemand waar ik met alle liefde de hele berg laminaat bovenop zou willen dumpen
en naar boven sjouwen, maar dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je het zelf zeker eerst weghalen
Is het zo erg ?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en naar boven sjouwen, maar dat heb ik er wel voor over
Ik hoor wat onverwerkte boosheid...quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en naar boven sjouwen, maar dat heb ik er wel voor over
Dat is een feitquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd en ik zie het ook niet veranderen, nare types verliezen hun streken nooit
Ik hoor Paro draaienquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoor wat onverwerkte boosheid...
Je mocht het zomaar gratis netjes komen leggenquote:
dat is geen onverwerkte boosheid, die gasten gooien het er tenminste op een gezonde manier uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |