![op_luisteren_zpsf06ce262.png]()
![op_rooster_zpsa7bb8f7c.png]()
Wat is Radio 49?Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio
van FOK!
SPOILER: F.A.Q.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak

![G8J9xNZ.gif]()
![2RhhCIF.gif]()
![G8J9xNZ.gif]()
SPOILER: de eed
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
just me
oldbie DCLXXV
Buurman en buurjongetje zijn de kasten aan het demonteren, buurjongetje van 4 kwam met in iedere hand een schroevendraaier binnen
just me
oldbie DCLXXV
quote:
Ik gebruik wel een bezemstok om het hier schoon te maken

ik had het gelezen....
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik schiet er nog maar uurtje bij.
Mo_Muffin
For the love of knobs...
quote:
Daar heb je een punt, maar ik had nog niet vermeldt dat ik niet voor mijn lol in de zon ga zitten/liggen, als het mogelijk is zoek ik een plek in de schaduw, of hou er rekening mee hoelang ik in de volle zon vertoef, maar goed, die luxe moet je maar net hebben.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
quote:
Knol niet.
Oh, google zegt me dat het Loeki is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Mo_Muffin
For the love of knobs...
quote:
Lastig voor mij, ik draag altijd zwart, maar kan niet zeggen dat ik het daardoor warmer heb.
Zal wel aan mij liggen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
quote:
Op donderdag 9 juni 2016 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:Het valt ook niet aan te raden om in je witter bermuda tussen rozen/vuurdoorns danwel brandnetles/berenklauwen door te lopen.
Da's idd niet bijster snurrig

Edit:snurrig? wtf?
snugger wilde ik typen.
Edit2: vanaf nu is snurrig een goed Nederlands woord.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
quote:
Kaplaarzen, rubberen kapla....