Nog niet, wist ook niet van het bestaan ervan af. Dat is wel een mooie lokatie.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij die nieuwe sigarenbar bij Westplein, gestart door die barman met een snor en middenscheiding en strikje van The Cat Schouwburgplein, al eens geprobeerd?
Atlantic heet 'ie denk ik als ik zo google. Vriend van me die er vlak naast woont en ook erg op The Cat en Van Dalen is gesteld zegt dat het een goede toko is geworden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nog niet, wist ook niet van het bestaan ervan af. Dat is wel een mooie lokatie.![]()
Jaffa I of Jaffa II broederquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Had ff een kapsalon falafel geklapt bij Jaffa, toch net ff wat anders en best lekker
Weet ik veel, was bezopen. Zijn er 2 dan?quote:
Juist in de Witte de With zitten er twee recht naast elkaar. Slechts enkele meters tussen de beide deuren, Jaffa 1 en Jaffa 2.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet ik veel, was bezopen. Zijn er 2 dan?
In ieder geval Witte de With die enige eckte.
Binnenkort ook proberen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Had ff een kapsalon falafel geklapt bij Jaffa, toch net ff wat anders en best lekker
Welke is beter?quote:
Ik weet niet welke 1 en welke 2 heet, maar degene met het modernere interieur, die je als eerste tegenkomt wanneer je vanaf de Witte Aap aan komt lopen, is chiller. Leuk personeel ook daar.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Binnenkort ook proberen.
[..]
Welke is beter?
Tevens: patat van Pomms.
Ben benieuwd! Wat is er bijzonder aan hun kapsalon? Heb er al heel lang geen meer gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 1 en welke 2 heet, maar degene met het modernere interieur, die je als eerste tegenkomt wanneer je vanaf de Witte Aap aan komt lopen, is chiller. Leuk personeel ook daar.
Ik bestel hem ook wel eens, aangezien Jaffa nu op thuisbezorgd punt nl staat.
Mwoa ja niks bijzonders eigenlijk, maar gewoon net iets lekkerder dan de meeste anderen (ik heb er echt veel geprobeerd). Ik vind de shoarma kapsalon van Masada persoonlijk eigenlijk het chillst.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wat is er bijzonder aan hun kapsalon? Heb er al heel lang geen meer gehad.
Ik laat je mijn oordeel weten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa ja niks bijzonders eigenlijk, maar gewoon net iets lekkerder dan de meeste anderen (ik heb er echt veel geprobeerd). Ik vind de shoarma kapsalon van Masada persoonlijk eigenlijk het chillst.
Als de Hema nou eens tussen 12 en 6 uur s'ochtends open isquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:28 schreef Kaas- het volgende:
Houd het voortaan anders maar gewoon bij rookworst!!1einz1!
Ik denk dat die modernere interieur 2 is. Dan heb ik hem bij 1, waar ik al jarengeleden eens komquote:Op donderdag 9 juni 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 1 en welke 2 heet, maar degene met het modernere interieur, die je als eerste tegenkomt wanneer je vanaf de Witte Aap aan komt lopen, is chiller. Leuk personeel ook daar.
Ik bestel hem ook wel eens, aangezien Jaffa nu op thuisbezorgd punt nl staat.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Nu heb ik zin, ff naar de sigarenbar wandelen.
Dubieus weer dit, smeerpijp.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:28 schreef Kaas- het volgende:
Houd het voortaan anders maar gewoon bij rookworst!!1einz1!
Kaas- is er dol op.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:04 schreef Isegrim het volgende:
Rookworst heeft wel ongeveer de juiste dikte en weerstand.
Waarmee?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft het zin te TR-en waneer een FA vrolijk mee doet
Denk om die discriminatie van jou hierboven. Ben best wel ontdaan.quote:
Discriminatie van watquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk om die discriminatie van jou hierboven. Ben best wel ontdaan.
Maar dat is blijkbaar waar de fok fa's voor staan.
Zijn jullie al eens bij Rijntje geweest toevallig? Nieuw restaurant bij de Rotte aan het einde van de Prinses Margrietlaan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:31 schreef Isegrim het volgende:
Dit was altijd gewoon een slowchat vroegâh hoor.
Nee, wel op het lijstje in mijn hoofd!quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn jullie al eens bij Rijntje geweest toevallig? Nieuw restaurant bij de Rotte aan het einde van de Prinses Margrietlaan.
Yup, klinkt wel goed en ziet er leuk uit. Althans, wat ik er van kan zien als ik er wel eens langs fiets.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, wel op het lijstje in mijn hoofd!
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Atlantic heet 'ie denk ik als ik zo google. Vriend van me die er vlak naast woont en ook erg op The Cat en Van Dalen is gesteld zegt dat het een goede toko is geworden.
Heb jij niet eens zelf sigaren in huis?quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
Kut, kom ik aan bij Van Dalen Cigars, is die net tien minuten dicht.Winkels moeten met hun openingstijden echt eens wat meer rekening houden met mij.
Jawel, maar is altijd zo weer foetsie.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
[..]
Heb jij niet eens zelf sigaren in huis?![]()
Leuk, maar liever Tante Nel!quote:
Grappig. Had vandaag een bespreking at work over beleid voor het ondersteunen van winkels met lompe openingstijden (tot 1:00u bijv.)quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
Kut, kom ik aan bij Van Dalen Cigars, is die net tien minuten dicht.Winkels moeten met hun openingstijden echt eens wat meer rekening houden met mij.
Jeutje, je zet me aan het denken Kaas-! For some reason dacht ik dat jij een vrouw was, nu bedacht ik me dat ik dat eigenlijk helemaal niet weet. Vervolgens bedacht ik me dat het eigenlijk best slecht is om zomaar de conclusie te trekken dat iemand die sigaren rookt mannelijk moet zijn. Prrrofilingquote:
Ik heb ook geen idee. Als ze mij of mijn gezin op deze manier lastig vallen ben ik iets duidelijker denk ik. Dan mogen ze op m'n voet kauwen in plaats van op een tas.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:02 schreef Isegrim het volgende:
En ik vind de reactie van die gast van LR eigenlijk wel ok in dit geval. Ik vraag me vaak af hoe je nou om zou moeten gaan met zulk tuig. Ik weet het echt niet. Wat werkt?
Ook nooit begrepen. Je ziet het wel meer, bijvoorbeeld winkels die op maandag later open gaan en soms doordeweeks wat later.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:56 schreef Isegrim het volgende:
Gezien het bestaan van werkende mensen begrijp ik niet waarom er niet meer winkels zijn die bijvoorbeeld van 11:00 tot 20:00 open zijn.
Pownewsquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:56 schreef dcadapter het volgende:
Oh ja, R'dam was weer ff lekker in het nieuws...![]()
Dat is meestal de tactiek van brutale apen. Gewoon bluffen...quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:11 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben een kut-Marokkaan als onderbuurjongen. Die heeft vooral een hele grote muil, maar bij tegengas bindt hij wel in. Maar ik heb weinig begrip voor die houding van meteen gaan lopen dreigen enzo. Doe toch normaal.
Ik was laatst positief verrast. Moest m'n nieuwe auto ophalen bij een garage in Brabant... ze zijn op werkdagen gewoon tussen 19 en 21u open!quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:15 schreef heiden6 het volgende:Ook nooit begrepen. Je ziet het wel meer, bijvoorbeeld winkels die op maandag later open gaan en soms doordeweeks wat later.
Ook kleding? Doe het nog weleens maar de variatie gaat er dan wel een beetje uit. Je vervalt toch al snel in de merken waarvan je de pasvorm kent..quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:15 schreef heiden6 het volgende:
Mij maakt het niet veel uit, ik bestel toch alles via internet.![]()
"For some reason".quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:53 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Leuk, maar liever Tante Nel!
[..]
Grappig. Had vandaag een bespreking at work over beleid voor het ondersteunen van winkels met lompe openingstijden (tot 1:00u bijv.)
[..]
Jeutje, je zet me aan het denken Kaas-! For some reason dacht ik dat jij een vrouw was, nu bedacht ik me dat ik dat eigenlijk helemaal niet weet. Vervolgens bedacht ik me dat het eigenlijk best slecht is om zomaar de conclusie te trekken dat iemand die sigaren rookt mannelijk moet zijn. Prrrofiling
Ook kleding ja, en zelfs de boodschappen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:26 schreef dcadapter het volgende:
Ook kleding? Doe het nog weleens maar de variatie gaat er dan wel een beetje uit. Je vervalt toch al snel in de merken waarvan je de pasvorm kent..
En GD erbij. Die vond ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
Die twee spuugneuzen staan al met naam en toenaam op de Dumpert trouwens.
Goed puntquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:40 schreef Isegrim het volgende:
Niet iedereen die van rookworst houdt is vrouw.
Als je daar bent -> truffelmayonaise, kroketjes, en gin tonicquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Op m'n lijst gezet.Dit topic gaat ook echt vooral over eten hè.
Klinkt lekker. En duur.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:00 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Als je daar bent -> truffelmayonaise, kroketjes, en gin tonic![]()
Chinees -> kende ik nog niet, staat genoteerdquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:22 schreef Isegrim het volgende:
Gamasot is lekker ja.En die Chinees tegenover de Jumbo is ook goed.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:04 schreef dcadapter het volgende:
Klopt, goedkoop is het niet. Maar je moet er iets voor over hebben![]()
Als je toch in de Pannekoekstraat bent, Gamasot is ook wel fijn
Ik ben vaak in de Botersloot te vinden, maar loop nooit in de Pannekoekstraat.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:22 schreef Isegrim het volgende:
Gamasot is lekker ja.En die Chinees tegenover de Jumbo is ook goed.
Da's wel grappig. Eén keer struikelen vanaf de Botersloot en je bent erquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ben vaak in de Botersloot te vinden, maar loop nooit in de Pannekoekstraat.
Weet ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:38 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Da's wel grappig. Eén keer struikelen vanaf de Botersloot en je bent er![]()
Ook wel grappig: We noemen wat straatnamen en zelfs dán gaat het over eten![]()
De Burgerij. Die is goed! Vooral de kipstukjes!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:33 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Chinees -> kende ik nog niet, staat genoteerd![]()
Zit die "nieuwe" burgertent daar ook nog?
Wij zijn overgestapt van Trefpunt naar The Reef. Betere voorgedraaide joints. We kunnen beide niet draaien.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weet ik.Vooral Jumbo (soms Trefpunt
) en daarna ben ik meteen weg.
Echt hè!
Ik heb daar een keer besteld (want lui). Ze stonden letterlijk exact vijf minuten laten voor de deur met mijn hamburger. Dat was wel bizar. Maar ze hebben prima burgers.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De Burgerij. Die is goed! Vooral de kipstukjes!
Dat is wel extreem lui ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer besteld (want lui). Ze stonden letterlijk exact vijf minuten laten voor de deur met mijn hamburger. Dat was wel bizar. Maar ze hebben prima burgers.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zijn overgestapt van Trefpunt naar The Reef. Betere voorgedraaide joints. We kunnen beide niet draaien.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:43 schreef heiden6 het volgende:
KLB / Misselijk worden van Noord / Oost Nederland
Terechte klacht. Daarom woon ik hierquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:43 schreef heiden6 het volgende:
KLB / Misselijk worden van Noord / Oost Nederland
Joh leer draaien is echt niet moeilijk! Reef heeft wat meer keus, maar is duurder en de sfeer is toch niet lekker daar binnen, ondanks dat het er prachtig uitziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zijn overgestapt van Trefpunt naar The Reef. Betere voorgedraaide joints. We kunnen beide niet draaien.
We halen het toch alleen maar op, boeit niet. Maar hun Amnesia Haze-joints.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Joh leer draaien is echt niet moeilijk! Reef heeft wat meer keus, maar is duurder en de sfeer is toch niet lekker daar binnen, ondanks dat het er prachtig uitziet.
Tref
Een maaltijdsalade heeft geen falafel, hele ladingen knoflooksaus, patat en gesmolten kaasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:48 schreef Katoenplukkert het volgende:
Koop dan meteen een maaltijdsalade bij de Spar naast Jaffa. Konijnenvoer aan de Witte de With knabbelen
Is dacht ik markering voor de molen die daar stond (of zelfs actie om hem terug te laten bouwen). Zag zoiets van de week op Twitter.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Yesse het volgende:
Iemand enig idee wat er is bij Oostplein op dit moment? Allemaal lichtjes en een geometrische toren....
twitter:iDave010 twitterde op maandag 13-06-2016 om 17:42:45Weet niet wat de aanleiding is maar het ziet er prachtig uit. Molen terug op Oostplein #Rotterdam #brandbestendig https://t.co/FJ8VFeGEIY reageer retweet
Gekke username voor een vegetariër.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
Voor de verandering eens een kapsalon met vegetarische shoarma gehaald bij de vegetarische snackbar in het Haagse. Best lekker, maar vult niet echten dat voor 7 euro
De falafel kapsalon bij Jaffa blijft toch wel baas en vult supergoed en toch vega![]()
Ben geen echte vegetariër, meer een flexitariërquote:
Ik heb er dus helemaal niks van gemerkt. Maar er was bij ons om de hoek wel een forse riooloverstroming geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef Tem het volgende:
Nog mensen weggespoeld vannacht? Wat een teringweer, zag gewoon iemand door die hoosbui fietsen vannacht om drie uur toen ik ff naar buiten keek.
Meuren zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb er dus helemaal niks van gemerkt. Maar er was bij ons om de hoek wel een forse riooloverstroming geweest.
Zag op het journaal dat Boijmans flink blank stond. Hopelijk voor Bluegrass blijft het dit weekend binnen de perken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik rook het in huis al.
Wij wonen op de derde etage.
In de bakkerij ook geen problemen gelukkig.
De voorspellingen zijn ok. We hebben er ¤ 1.000 in zitten, dus ik wil wel veel tosti's verkopen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag op het journaal dat Boijmans flink blank stond. Hopelijk voor Bluegrass blijft het dit weekend binnen de perken.
1000 piek aan tostiingredienten?!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De voorspellingen zijn ok. We hebben er ¤ 1.000 in zitten, dus ik wil wel veel tosti's verkopen.
Standhuur + grondstoffen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
1000 piek aan tostiingredienten?!!
Moet goed komen. Misschien komen we ook nog even een tosti halenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De voorspellingen zijn ok. We hebben er ¤ 1.000 in zitten, dus ik wil wel veel tosti's verkopen.
Dat scheelt!quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet goed komen. Misschien komen we ook nog even een tosti halen
Het ging niet overal in Noord goed.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik rook het in huis al.
Wij wonen op de derde etage.
In de bakkerij ook geen problemen gelukkig.
Sliep heerlijk eigenlijk met die regen, donder en bliksem. Geniet er eigenlijk altijd wel van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef Tem het volgende:
Nog mensen weggespoeld vannacht? Wat een teringweer, zag gewoon iemand door die hoosbui fietsen vannacht om drie uur toen ik ff naar buiten keek.
Dat is wat hipper geworden, is het niet?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het ging niet overal in Noord goed.
Paar weken geleden hoorde ik bij Café Walenburg ook al dat de hele keuken onder water had gestaan.
Ja, echt bizar veel in de stad. Begreep ook dat het veel door ratten komt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben op de 1500m van huis naar bakkerij zeker 6 sinkholes tegengekomen. Echt bizar.
Ongetwijfeld. Daar wonen er meer van in Rotterdam dan mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, echt bizar veel in de stad. Begreep ook dat het veel door ratten komt.
Ik slaap dan onrustig. Oud huis, kans op lekkage etc etc.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sliep heerlijk eigenlijk met die regen, donder en bliksem. Geniet er eigenlijk altijd wel van.
Is overgenomen door Vincent Bek die eerst De Komedie had aan de Schieweg. Gezellige zaak nu, en je kunt er ook een aardig hapje eten voor een goede prijs.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wat hipper geworden, is het niet?
Dakgoten wel volledig bladvrij en zo?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik slaap dan onrustig. Oud huis, kans op lekkage etc etc.
Sterker nog, dat is een klant van ons.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef heiden6 het volgende:
Is iemand van jullie hier wel eens geweest?
Jaja, vorig jaar niet en toen hadden we wel lekkage.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dakgoten wel volledig bladvrij en zo?
Goede ingreep dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Jaja, vorig jaar niet en toen hadden we wel lekkage.
O, gelukkig. Ga er donderdag heen, heeft de vrouw van een vriend van me geregeld als cadeau voor vaderdag.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is een klant van ons.
Prima tent.
Ben met dit weer altijd blij dat ik op de eerste verdieping woon. En ook als ik denk aan ratten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede ingreep dan.
In m'n flatje merk ik gelukkig niets van de regen behalve wat gezellig getik tegen het raam.
Veel eigen inmaak, zelf fermenteren etc. Leuke mensen, goede prijs/kwaliteit, lekker broodquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef heiden6 het volgende:
Is iemand van jullie hier wel eens geweest?
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veel eigen inmaak, zelf fermenteren etc. Leuke mensen, goede prijs/kwaliteit, lekker brood
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef Tem het volgende:
Objectiviteit van de bakkers. Ik hoor het alweer.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef Tem het volgende:
Objectiviteit van de bakkers. Ik hoor het alweer.
Toen ik nog in het oude noorden woonde had ik een keer zo'n rat die in de keuken uit m'n broodzak sprong gatverdamme.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben met dit weer altijd blij dat ik op de eerste verdieping woon. En ook als ik denk aan ratten.
De horror.
Rondom bergselaan forse rattenproblemen. Plaagachtig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik nog in het oude noorden woonde had ik een keer zo'n rat die in de keuken uit m'n broodzak sprong gatverdamme.
Weet je toevallig ook nog in welk topic?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben er enkel gegeten vóórdat ze klant werden.
RobinOok heeft laatst een review geplaatst. Onverdachte bron.
Als dat mij gebeurt dan slaap ik een week niet denk ik. Of ik ga verhuizen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik nog in het oude noorden woonde had ik een keer zo'n rat die in de keuken uit m'n broodzak sprong gatverdamme.
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #20quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook nog in welk topic?
Was Bergweg.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rondom bergselaan forse rattenproblemen. Plaagachtig.
Geen idee, ik liet alles vallen en sprong direct het plafond in dus zag er verder weinig van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als dat mij gebeurt dan slaap ik een week niet denk ik. Of ik ga verhuizen.
Nu woon ik ook nog tegenover een slootje, en naast een ander slootje. Mijn onderbuurman (winkel) heeft wel al een paar keer last gehad.
Hoe groot was ie?
Watje!quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, ik liet alles vallen en sprong direct het plafond in dus zag er verder weinig van.
Gaylordquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, ik liet alles vallen en sprong direct het plafond in dus zag er verder weinig van.
WTF.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:18 schreef heiden6 het volgende:
Niemand doodde in één keer zo veel ratten als Berends. In 2002 haalde de ondernemer 1640 exemplaren uit één huis in het Utrechtse Baarn. ,,Er was een rioolprobleempje, waarna twee ratten tevoorschijn kwamen. De bewoners vonden ze wel schattig. Ze gaven de ratten kippenvoer. Binnen de kortste keren wemelde het van de ratten. De bewoners renden met een hamer af op mensen die er iets van zeiden. Uiteindelijk greep de gemeente in en doodde ik de ratten. Het huis moest worden afgebroken. Onder de fundering zat zo'n enorm gangenstelsel dat het huis dreigde in te storten.''
De rat rukt op... en we laten hem zelf binnen
Dan ben je ook goed de weg kwijt zeg.Je zal er maar naast wonen.
Thanks!quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #20
Ik heb ze als huisdier gehad.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
Haha, nee jullie zijn fan van die beesten zeker.
Ze zouden mensen die afval op straat gooien ritueel moeten verbranden. Erger me er hier mateloos aan, wandel ik lekker in de natuur langs de Zevenhuizerplas, ligt er weer zo'n McDonalds-zakje. Als ik iemand dat uit z'n raampje zie gooien laat ik hem/haar het opeten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar sowieso, ze zouden mensen die eten op straat gooien ook eens ritueel moeten verbranden zeg
Merk het in mijn werk ook hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:24 schreef Tem het volgende:
Schijnt echt de laatste drie jaar enorm toegenomen te zijn met ratten in de stad. Je ziet ook steeds meer van die borden bij de singels dat je niet de eenden moet voeren ivm ratten.
O ben ik ook voor! Maar van die malloten die bewust en bij hun volle verstand zakken brood uitschudden op straat en complete maaltijden naast de containerbakken gooien, vind ik nog net een stuk dommer en storender.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Ze zouden mensen die afval op straat gooien ritueel moeten verbranden. Erger me er hier mateloos aan, wandel ik lekker in de natuur langs de Zevenhuizerplas, ligt er weer zo'n McDonalds-zakje. Als ik iemand dat uit z'n raampje zie gooien laat ik hem/haar het opeten.
Om exact te zijnquote:
Is een issue ja. Een stroming in de islam verbiedt het weggooien van eten en met name brood. Vandaar het initiatief voor broodvergisters. Nu alleen nog op Zuid.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ben ik ook voor! Maar van die malloten die bewust en bij hun volle verstand zakken brood uitschudden op straat en complete maaltijden naast de containerbakken gooien, vind ik nog net een stuk dommer en storender.
Bij dat bruggetje staan altijd van die malloten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Om exact te zijn ;-) Bergsingel / Zestienhovensestraat tussen Bergselaan en Bergweg.
Omdat mensen tassen vol brood aan de slootkant van de Bergsingel uitstrooien. Is nu een verbod op maar zie het nog steeds weleens gebeuren.
Die ganzen schijten ook de hele buurt eronder trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Om exact te zijn ;-) Bergsingel / Zestienhovensestraat tussen Bergselaan en Bergweg.
Omdat mensen tassen vol brood aan de slootkant van de Bergsingel uitstrooien. Is nu een verbod op maar zie het nog steeds weleens gebeuren.
Járen geleden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ratatouille-toestanden in de bakkerij hoor ik alweer.
www.stadsgas.nlquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef Isegrim het volgende:
Is een issue ja. Een stroming in de islam verbiedt het weggooien van eten en met name brood. Vandaar het initiatief voor broodvergisters. Nu alleen nog op Zuid.
Gaylordquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:30 schreef Tem het volgende:
Ik vind de ganzen op de Noordsingel maar enge teringbeesten.
Haha ja daar! Dat bruggetje waar je officieel niet overheen mag fietsenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij dat bruggetje staan altijd van die malloten.
Die zitten hier ook. Ben er niet bang van maar ze zijn wel behoorlijk agressief.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:30 schreef Tem het volgende:
Ik vind de ganzen op de Noordsingel maar enge teringbeesten.
Maar iedereen natuurlijk gewoon doet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:31 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Haha ja daar! Dat bruggetje waar je officieel niet overheen mag fietsen
Of bij het Zuidplein lekker even 30 duiven gaan voeren met je patat van Bram Ladage, zodat ze even later alle bushokjes onder kunnen schijten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ben ik ook voor! Maar van die malloten die bewust en bij hun volle verstand zakken brood uitschudden op straat en complete maaltijden naast de containerbakken gooien, vind ik nog net een stuk dommer en storender.
Yep. Op Bergsingel zitten voornamelijk die Nijlganzen. Als ik om 7 uur naar mijn werk fiets maken ze vaak een pokkeherrie, soort krijsen. Veel erger dan die witte op de Noordsingel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die ganzen schijten ook de hele buurt eronder trouwens.Wel leuke beesten hoor, daar niet van.
En sissen he. Ze zijn goed geïntegreerd in mijn buurt vol Marokkanen.
Whehe. Ja hangt een goede lucht ook waar ze lopen. Vanmiddag tijdens het hardlopen over de Sophiakade liepen die dingen met tientallen allemaal vol over de weg heen en toen siste ik naar ze terwijl ik er even op afrende en die taal spraken ze wel, getuige de wijze waarop ze wegrenden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Yep. Op Bergsingel zitten voornamelijk die Nijlganzen. Als ik om 7 uur naar mijn werk fiets maken ze vaak een pokkeherrie, soort krijsen. Veel erger dan die witte op de Noordsingel.
Na wandelingetje op de singel zitten mijn schoenen idd altijd onder die eenden-/ganzenpoep
Zoiets zag ik een keer bij de Nacht van de Kaap toen ik daar veel te dronken voor was.quote:
Ik zou helemaal dubbel liggen als dat ineens voorbij komt. Als ik high zou zijn vrees ik dat ik zelfs zou stikken in m'n lach.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoiets zag ik een keer bij de Nacht van de Kaap toen ik daar veel te dronken voor was.
Het was een bijzonder moment.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou helemaal dubbel liggen als dat ineens voorbij komt. Als ik high zou zijn vrees ik dat ik zelfs zou stikken in m'n lach.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het heet de LUCHTSINGEL
KLB / Taalverloedering op je Luchtsingel
Sowieso dat semi-hippe gedoe vind ik nogal tenenkrommend momenteel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
Oude knarren die van die babystraattaal gebruiken is nooit leuk
Uberhaupt niet als iemand dat doet
Hehe, ja die hype heeft nu ook wel lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Sowieso dat semi-hippe gedoe vind ik nogal tenenkrommend momenteel.
Dat is ook helemaal kut trouwens.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, die 'haal je veel te dure vreten uit een kleine vrachtwagen met luide muziek erbij festivals' vallen daar ook wel onder imo.
Hey, dat is mijn topic!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het heet de LUCHTSINGEL
KLB / Taalverloedering op je Luchtsingel
Opsporen oorzaak valt soms onder je opstalverzekering.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:57 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iemand een betrouwbaar adresje voor het opsporen van een lekkage? Ik heb ineens een blauw/groene plek bovenaan mijn keukenmuur
Afvoer vanaf bovenverdieping (badkamer+bovenbalkon) via inpandige schacht naar regenpijp langs buitenmuur keuken. Zie plaatjes. Ik hoor wel van de mods wanneer we naar K&W moeten verhuizenquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Opsporen oorzaak valt soms onder je opstalverzekering.
Zo niet: waar zit de vermoedelijke oorzaak? Dak? Balkon? Inpandige schacht?
Als je daar een idee van hebt kan ik je wel aan tips helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Wel leuk:quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
Oude knarren die van die babystraattaal gebruiken is nooit leuk
Uberhaupt niet als iemand dat doet
Gemailed. Thanksquote:Op woensdag 29 juni 2016 13:15 schreef Isegrim het volgende:
Ah, stadsuitloop. Bel hullie even:
http://www.m-a-loodgieters.nl
Hehe idd.quote:
http://www.metronieuws.nl(...)ng-van-pelle-naar-ekquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:59 schreef richolio het volgende:
Gister bij La Salute gegeten.
Personeel 10/10
Eten 10/10
*op lijstje zetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:59 schreef richolio het volgende:
Gister bij La Salute gegeten.
Personeel 10/10
Eten 10/10
Jawel joh! Er lopen nu alleen maar blanken!quote:Op zondag 3 juli 2016 16:37 schreef Kaas- het volgende:
http://www.rotterdam.nl/goudserijweg
Door dit project moet ik een heel jaar omfietsen- en lopen, en ik zie op de impressies van hoe het moet worden niet eens wat er straks anders is.Sowieso jammer voor mij dat tram 7 er al heel lang niet meer langsgaat en zal gaan. Dat scheelt me nogal wat.
Echt fucking triest altijd op die artist impressions ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jawel joh! Er lopen nu alleen maar blanken!
Het is niet het gedeelte van die lange straat met supermarkt van Oostplein richting Meent he. Het deel van de Boezembrug naar de Albert Heijn op de hoek zal je nooit 1 blanke tegenkomen.quote:
Fiets er regelmatig.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is niet het gedeelte van die lange straat met supermarkt van Oostplein richting Meent he. Het deel van de Boezembrug naar de Albert Heijn op de hoek zal je nooit 1 blanke tegenkomen.
Nu niet meer. Of ga je echt om de bende heen met de fiets aan de hand over die planken?quote:
Via de Gerdesiaweg. Wel goed dat die bende daar eindelijk eens wordt aangepakt.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu niet meer. Of ga je echt om de bende heen met de fiets aan de hand over die planken?
Als je daar fietst richting Kralingen is rechts mijn Turkse kappertje trouwens.
Ik zie aan de impressies alleen niet echt hoe het nou mooier gaat worden dan het eerst was. Al zijn die nieuwe flatjes wel geinig.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Via de Gerdesiaweg. Wel goed dat die bende daar eindelijk eens wordt aangepakt.
Dat is dat "De weg naar Kralingen" project toch? Zijn wel beter dan die gare flatjes die er eerst stonden.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie aan de impressies alleen niet echt hoe het nou mooier gaat worden dan het eerst was. Al zijn die nieuwe flatjes wel geinig.
Die ja. Door dat verbouwingsgedoetje liep ik er nu even tussendoor en vond het verrassend mooi.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is dat "De weg naar Kralingen" project toch? Zijn wel beter dan die gare flatjes die er eerst stonden.
Ik wilde echt precies hetzelfde posten.quote:
Je bedoelt dat stukje waar deze voormalige kerk staat?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is niet het gedeelte van die lange straat met supermarkt van Oostplein richting Meent he. Het deel van de Boezembrug naar de Albert Heijn op de hoek zal je nooit 1 blanke tegenkomen.
Is verder wel een enorme pauperbuurt hoor. Ik heb daar op de basisschool aan de Goudseweg gezeten (was dichtbij huis) en mijn ouders hebben me al snel naar een andere school gestuurd omdat deze school echt niet best was. Heel veel kinderen daar uit de buurt met allerlei problemen die ze mee naar school namen om het maar zo te zeggen.quote:In Woongebouw De Kerk zijn 110 units aanwezig, waar 212 studenten en net afgestudeerden wonen. Het gebouw is een van de unieke studentencomplexen van Stadswonen Rotterdam. Om in aanmerking te komen voor een woning in Woongebouw De Kerk moet je studeren (aan de EUR, of een hogeschool in Rotterdam). In het gebouw zijn verschillende soorten woningen aanwezig. Zo zijn er 180 kamers in twee-, drie- of vierpersoonsunits, 36 studio’s en 6 samenwoonunits.
Nee, ik had het over Goudsesingel zie ik, waar ook veel studenten zitten. In De Kerk heb ik nog wel eens gehospiteerd trouwens, cool gebouw joh!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stukje waar deze voormalige kerk staat?
[..]
Is verder wel een enorme pauperbuurt hoor. Ik heb daar op de basisschool aan de Goudseweg gezeten (was dichtbij huis) en mijn ouders hebben me al snel naar een andere school gestuurd omdat deze school echt niet best was. Heel veel kinderen daar uit de buurt met allerlei problemen die ze mee naar school namen om het maar zo te zeggen.
Er is verder natuurlijk maar één echte Weg naar Kralingen.
Hiervoor ook heel lang de Oudedijk, vond ik altijd een beetje vervelend. Maar dat was wel echt een vooruitgang. Overal fietspaden in plaats van zo gevaarlijk over die weg te moeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:28 schreef Bolasie het volgende:
Lijkt net of heel Kralingen verbouwd wordt, zo vervelend
Voor fietsers is het chill geworden, maar ik moet zeggen dat als ik met de auto rijd ik de Oudedijk liever vermijd, wat een kutstraat met al die zijstraatjes/tram/voetgangers bij de Appiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hiervoor ook heel lang de Oudedijk, vond ik altijd een beetje vervelend. Maar dat was wel echt een vooruitgang. Overal fietspaden in plaats van zo gevaarlijk over die weg te moeten.
Whehe. Klopt, maar ik vind het wel lekker dat de auto's de slechtste Rotterdam-beleving hebben. Zo hoort het. Fietsers, voetgangers en ov moet voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor fietsers is het chill geworden, maar ik moet zeggen dat als ik met de auto rijd ik de Oudedijk liever vermijd, wat een kutstraat met al die zijstraatjes/tram/voetgangers bij de Appie
Vind Rotterdam juist wel met de auto in vergelijking met de andere grote steden erg chill over het algemeen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Klopt, maar ik vind het wel lekker dat de auto's de slechtste Rotterdam-beleving hebben. Zo hoort het. Fietsers, voetgangers en ov moet voor.
Dat motte we dus verandere!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vind Rotterdam juist wel met de auto in vergelijking met de andere grote steden erg chill over het algemeen.
Ja, dat is echt wel gribus daar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 03:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stukje waar deze voormalige kerk staat?
[..]
Is verder wel een enorme pauperbuurt hoor. Ik heb daar op de basisschool aan de Goudseweg gezeten (was dichtbij huis) en mijn ouders hebben me al snel naar een andere school gestuurd omdat deze school echt niet best was. Heel veel kinderen daar uit de buurt met allerlei problemen die ze mee naar school namen om het maar zo te zeggen.
Er is verder natuurlijk maar één echte Weg naar Kralingen.
Nice, kunnen we weer eens naar Locus.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijf in Rotterdam wonen weet ik sinds vandaag.
Je moet wel de stad in en door kunnen, natuurlijk. En dan parkeren en op andere wijze verder gaan, daar ben ik wel voor.quote:
Ken het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Ben dus, zoals beloofd, gisteren naar Tante Nel geweest.Heel erg lekker, maar heb toch de voorkeur voor Pomms, vanwege de ongeschilde patat.
De truffelmayonaise is wel heel lekker though.
Zijn er ook mensen weleens naar Bram's Gourmet geweest? Vond het wel ok daar.
Tante Nel is tof, de truffelkroketjes ook, de uitbaters zijn vriendelijk en de gin smaakt ook prima bij een patatje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
Ben dus, zoals beloofd, gisteren naar Tante Nel geweest.Heel erg lekker, maar heb toch de voorkeur voor Pomms, vanwege de ongeschilde patat.
De truffelmayonaise is wel heel lekker though.
Zijn er ook mensen weleens naar Bram's Gourmet geweest? Vond het wel ok daar.
Kop van Zuid. Best lekker, maar heb maar één gerecht geprobeerd.quote:
De volgende keer probeer ik die kroketjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:52 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Tante Nel is tof, de truffelkroketjes ook, de uitbaters zijn vriendelijk en de gin smaakt ook prima bij een patatje.
Moet wel zeggen: Pomms nog niet gechecked. Wanneer ik weer in NL ben ga ik daar ook maar eens en kijkje nemen
Dat is de hipster versie van Bram Ladage toch? Tegenover Neerlands trots Inhollandquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kop van Zuid. Best lekker, maar heb maar één gerecht geprobeerd.
[..]
De volgende keer probeer ik die kroketjes.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijf in Rotterdam wonen weet ik sinds vandaag.
Komt over als een veredelde kapsalon.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is de hipster versie van Bram Ladage toch? Tegenover Neerlands trots Inholland
Edit: ja dus https://rotterdam.info/locaties/bram-s-gourmet-frites/
Gezien je naam Doe je zeker het liefst Ash Ketchup op je patatquote:Op zondag 10 juli 2016 01:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Komt over als een veredelde kapsalon.Patat met een vleesschotel erbovenop.
quote:Op zondag 10 juli 2016 04:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gezien je naam Doe je zeker het liefst Ash Ketchup op je patat
Tante Nel is hype.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:52 schreef dcadapter het volgende:
Tante Nel is tof, de truffelkroketjes ook, de uitbaters zijn vriendelijk en de gin smaakt ook prima bij een patatje. Moet wel zeggen: Pomms nog niet gechecked. Wanneer ik weer in NL ben ga ik daar ook maar eens en kijkje nemen
Pomms is zeker de beste met hun patat! Echt goed!quote:Moet wel zeggen: Pomms nog niet gechecked. Wanneer ik weer in NL ben ga ik daar ook maar eens en kijkje nemen
Duitsers kom je overal tegen.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Gaat André Rieu volk tegenwoordig ook naar NSJ? Dan gaat hun smaak erop vooruit.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
Haha, was met m'n vriend aan het winkelen en hij werd mopperig omdat 'ie hier niet zo goed weet waar de winkels zijn en toen hij in een of andere kutwinkel weer niet slaagde zei hij dat Rotterdam gewoon niet geschikt is om te winkelen.
Toen zei ik dat 'ie niet zo zeiken moet en dan maar naar dat Amsterdam van hem moet gaan als het hem niet zint en toen is 'ie met z'n chagrijnige bakkes ook echt naar CS gelopen ook nog.
Ik zat toen even later net een beetje sushi te happen in de Markthal toen ik een appje kreeg dat 'ie toch maar weer meeging en daarna was het gewoon weer gezellig en zonder gezeur.
Ff schuilen onder het afdakje bij de Admiraal de Ruyterwegquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:51 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan...leek wel monsoon tijd in Nederland vanmiddag.
Markthal en de kop van Zuid.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef DJKoster het volgende:
Morgen ben ik in Rotterdam met mijn vriendinnetje.![]()
Wat moeten wij daar echt samen gezien of beleefd hebben?
De euromast is misschien ook wel een leukequote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef DJKoster het volgende:
Opties hierboven al genoemd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef DJKoster het volgende:
ieder z'n meug, ik vind ze goed smaken. Beter dan Bram.quote:Op maandag 11 juli 2016 20:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tante Nel is hype.
• Hun patat met kaviaar is een gimmick(zelf gehoord) en stelt geen f*ck voor en te duur = ¤ 20!
• Hun milkshakes zijn te dik met prefab in plastic aangeleverd softijs (geven ze zelf toe)
• Hun patat is gewoon prefab fabriekspul. Alleen hun rum is wel aardig.
Iwanius bij Tante Nel!
ik welquote:
misschien ff chillen in de Biergarten.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:18 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Opties hierboven al genoemd.
Schielandhuis en Zwaanshals voor de tegenstelling daarbij.
En als je van musea houdt: Boijmans.
Neen.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Kennen jullie misschien nog een handige lokale gozer die het scherm van een iPhone 6 kan vervangen (barsten in het glas)? Ik vind de ¤150 die overal wordt gevraagd veel te gek.
Vraag het even in dit topic. Daar ben ik eerder ook wel wat over Rotterdam tegengekomen.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Kennen jullie misschien nog een handige lokale gozer die het scherm van een iPhone 6 kan vervangen (barsten in het glas)? Ik vind de ¤150 die overal wordt gevraagd veel te gek.
Dank, ff kijken.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:25 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vraag het even in dit topic. Daar ben ik eerder ook wel wat over Rotterdam tegengekomen.
DIG / [APPLE SC] #553 achter de feiten aanlopen
Ga lekker fietsen johquote:Op maandag 18 juli 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
Tram 7 ligt er weer eens een tijdje uit. Dan maar tram 8 (ook compleet andere route nu) en een stukje lopen.
Een slot op je fiets doet wonderen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had ooit vier fietsen, tegenwoordig nul. Allemaal gejat.
Die heb (had) ik wel (toegegeven, allemaal sloten van maximaal 20 euro maar goed), maar dat maakt ze weinig uit. De gestolen fietsen die ik als vervanging kocht zijn ook alweer gestolen trouwens.quote:
D'r zijn altijd mensen die fabrieksrommel lekkerder dan vers vindenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 07:57 schreef dcadapter het volgende:
[..]
ieder z'n meug, ik vind ze goed smaken. Beter dan Bram.
[..]
ik wel
Gejat thuis of als je hem elders hebt gestald?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had ooit vier fietsen, tegenwoordig nul. Allemaal gejat.
Biergarten is leuk om een biertje te drinkenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef DJKoster het volgende:
Beide.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gejat thuis of als je hem elders hebt gestald?
Nou ja, ik kan me nog voorstellen dat je voor de architectuur komt.quote:Op maandag 18 juli 2016 14:49 schreef richolio het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet zoveel attracties bedenken op horeca en musea na
Jaja, en dat voor een Belg.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over jazz gesproken. Chill muziekje wel onder je posts zie ik opeens.
Met de hand is niet automatisch beter. Maar goed, volgens mij wil jij discussiëren ( of liever nog; gelijk hebben) over smaak. Dat mag, maar ik doe niet meequote:Op maandag 18 juli 2016 14:09 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
D'r zijn altijd mensen die fabrieksrommel lekkerder dan vers vinden
zeg dat tegen Henniequote:Op maandag 18 juli 2016 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
Rotterdam is geen attractiepark!!11! Ga anders maar naar de Efteling of Amsterdam!!!!11!
Ze zouden een ieder die dat noemt in Rotterdam moeten vervolgen wegens belediging van een patatbakker in functie!!!111quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze zouden een ieder die dat noemt in Rotterdam moeten vervolgen wegens belediging van een patatbakker in functie!!!111
Geeft wel aan hoe belangrijk de twee steden voor de provincie zijn. Veel meer is er niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
Metropoolregio Den Haag-Rotterdam heeft ruim 3 miljoen
Edit: Oh wacht dat is Zuid-Holland
Voor toerisme is Kinderdijk ook wel belangrijk. En in wat mindere mate Gouda en Dordrecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe belangrijk de twee steden voor de provincie zijn. Veel meer is er niet.
Ja oké, Westland is vrij belangrijk. En Leiden voor toerisme en onderwijs. Zoeterwoude voor bier. Etc. Gewoon een goede provincie.
Vergeet Delft niet. Trekt toch meer (buitenlandse) toeristen dan Gouda. Al lijkt Gouda ook hard aan het werk om dat om te turnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor toerisme is Kinderdijk ook wel belangrijk. En in wat mindere mate Gouda en Dordrecht.
Ja, maar we hadden over plekken buiten de stadsregio Rotterdam en Haaglanden in Zuid-Holland die ook belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:09 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vergeet Delft niet. Trekt toch meer (buitenlandse) toeristen dan Gouda. Al lijkt Gouda ook hard aan het werk om dat om te turnen.
Oh haha, dat van de stadsregio was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden over plekken buiten de stadsregio Rotterdam en Haaglanden in Zuid-Holland die ook belangrijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker naar de camping in Berkel. Lijkt me ook wel wat voor je.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:15 schreef Kaas- het volgende:
Oh tuurlijk, Delft is ook prachtig en belangrijk op onderwijs- en onderzoeksgebied.
Gouda en Dordrecht ben ik eigenlijk nooit echt geweest. Jezus, wat slecht eigenlijk, deze vakantie maar eens met de trein wat plaatsjes voor een middag bezoeken om er wat rond te kijken en terrasjes te doen.
Berkel?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker naar de camping in Berkel. Lijkt me ook wel wat voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |