Als je daar bent -> truffelmayonaise, kroketjes, en gin tonicquote:Op donderdag 9 juni 2016 23:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Op m'n lijst gezet.Dit topic gaat ook echt vooral over eten hè.
Klinkt lekker. En duur.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:00 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Als je daar bent -> truffelmayonaise, kroketjes, en gin tonic![]()
Chinees -> kende ik nog niet, staat genoteerdquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:22 schreef Isegrim het volgende:
Gamasot is lekker ja.En die Chinees tegenover de Jumbo is ook goed.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:04 schreef dcadapter het volgende:
Klopt, goedkoop is het niet. Maar je moet er iets voor over hebben![]()
Als je toch in de Pannekoekstraat bent, Gamasot is ook wel fijn
Ik ben vaak in de Botersloot te vinden, maar loop nooit in de Pannekoekstraat.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:22 schreef Isegrim het volgende:
Gamasot is lekker ja.En die Chinees tegenover de Jumbo is ook goed.
Da's wel grappig. Eén keer struikelen vanaf de Botersloot en je bent erquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik ben vaak in de Botersloot te vinden, maar loop nooit in de Pannekoekstraat.
Weet ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:38 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Da's wel grappig. Eén keer struikelen vanaf de Botersloot en je bent er![]()
Ook wel grappig: We noemen wat straatnamen en zelfs dán gaat het over eten![]()
De Burgerij. Die is goed! Vooral de kipstukjes!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:33 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Chinees -> kende ik nog niet, staat genoteerd![]()
Zit die "nieuwe" burgertent daar ook nog?
Wij zijn overgestapt van Trefpunt naar The Reef. Betere voorgedraaide joints. We kunnen beide niet draaien.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weet ik.Vooral Jumbo (soms Trefpunt
) en daarna ben ik meteen weg.
Echt hè!
Ik heb daar een keer besteld (want lui). Ze stonden letterlijk exact vijf minuten laten voor de deur met mijn hamburger. Dat was wel bizar. Maar ze hebben prima burgers.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De Burgerij. Die is goed! Vooral de kipstukjes!
Dat is wel extreem lui ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer besteld (want lui). Ze stonden letterlijk exact vijf minuten laten voor de deur met mijn hamburger. Dat was wel bizar. Maar ze hebben prima burgers.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zijn overgestapt van Trefpunt naar The Reef. Betere voorgedraaide joints. We kunnen beide niet draaien.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:43 schreef heiden6 het volgende:
KLB / Misselijk worden van Noord / Oost Nederland
Terechte klacht. Daarom woon ik hierquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:43 schreef heiden6 het volgende:
KLB / Misselijk worden van Noord / Oost Nederland
Joh leer draaien is echt niet moeilijk! Reef heeft wat meer keus, maar is duurder en de sfeer is toch niet lekker daar binnen, ondanks dat het er prachtig uitziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij zijn overgestapt van Trefpunt naar The Reef. Betere voorgedraaide joints. We kunnen beide niet draaien.
We halen het toch alleen maar op, boeit niet. Maar hun Amnesia Haze-joints.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Joh leer draaien is echt niet moeilijk! Reef heeft wat meer keus, maar is duurder en de sfeer is toch niet lekker daar binnen, ondanks dat het er prachtig uitziet.
Tref
Een maaltijdsalade heeft geen falafel, hele ladingen knoflooksaus, patat en gesmolten kaasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:48 schreef Katoenplukkert het volgende:
Koop dan meteen een maaltijdsalade bij de Spar naast Jaffa. Konijnenvoer aan de Witte de With knabbelen
Is dacht ik markering voor de molen die daar stond (of zelfs actie om hem terug te laten bouwen). Zag zoiets van de week op Twitter.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:23 schreef Yesse het volgende:
Iemand enig idee wat er is bij Oostplein op dit moment? Allemaal lichtjes en een geometrische toren....
twitter:iDave010 twitterde op maandag 13-06-2016 om 17:42:45Weet niet wat de aanleiding is maar het ziet er prachtig uit. Molen terug op Oostplein #Rotterdam #brandbestendig https://t.co/FJ8VFeGEIY reageer retweet
Gekke username voor een vegetariër.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
Voor de verandering eens een kapsalon met vegetarische shoarma gehaald bij de vegetarische snackbar in het Haagse. Best lekker, maar vult niet echten dat voor 7 euro
De falafel kapsalon bij Jaffa blijft toch wel baas en vult supergoed en toch vega![]()
Ben geen echte vegetariër, meer een flexitariërquote:
Ik heb er dus helemaal niks van gemerkt. Maar er was bij ons om de hoek wel een forse riooloverstroming geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef Tem het volgende:
Nog mensen weggespoeld vannacht? Wat een teringweer, zag gewoon iemand door die hoosbui fietsen vannacht om drie uur toen ik ff naar buiten keek.
Meuren zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb er dus helemaal niks van gemerkt. Maar er was bij ons om de hoek wel een forse riooloverstroming geweest.
Zag op het journaal dat Boijmans flink blank stond. Hopelijk voor Bluegrass blijft het dit weekend binnen de perken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik rook het in huis al.
Wij wonen op de derde etage.
In de bakkerij ook geen problemen gelukkig.
De voorspellingen zijn ok. We hebben er ¤ 1.000 in zitten, dus ik wil wel veel tosti's verkopen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag op het journaal dat Boijmans flink blank stond. Hopelijk voor Bluegrass blijft het dit weekend binnen de perken.
1000 piek aan tostiingredienten?!!quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De voorspellingen zijn ok. We hebben er ¤ 1.000 in zitten, dus ik wil wel veel tosti's verkopen.
Standhuur + grondstoffen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
1000 piek aan tostiingredienten?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |