Ik heb mijn hele leven in Rotterdam gewoond, en zit nu tijdelijk bij familie in een dorp nabij Emmen.
Maar ondanks het nu mooi weer is, voel ik mij misselijk, moet ik om de paar minuten huilen, en voel ik mij echt depressief terwijl ik totaal niet depressief aangelegd ben.
Ik kan gewoon totaal niet met de mensen in deze regio omgaan, ze hebben echt allemaal een heel erg accent, sommige versta ik niet, sommige wel, maar dan nog hebben ze zo'n accent, ik liep net in het winkelcentrum en ben geen enkel persoon tegen gekomen die normaal ABN praat, behalve dan wat kassa meisjes.
Ik zat dus gister op een bankje in een parkje komt er een man langs ''Ey is die rommel van jouw?'' eerst in overstaanbaar Nederlands, later verstond ik het wel, maar schijnbaar lag er onder het bankje in het openbare park een blikje cola, en ja dan moet dat wel van mij afkomstig zijn.
Dus niet, dan moet ik mezelf gaan bewijzen dat het niet van mij is, dat heb ik natuurlijk niet gedaan, en heb gezegd dat het zijn zaak niet is, en dan ook nog zo stug zeggen ''dacht ik wel''.
Zit ik in de auto en doe pas mijn lichten aan als het een beetje donker word, gaat letterlijk op de provinciale weg iedereen seinen... Dat ik mijn lichten aan moet doen .
LET NIET ZO OP ANDERENZit ik in de McDonald's, ''GOEINDAG EEM KIPPENNEUKER VAN ME HOEST MET JOU DAN''.
De man schreeuwde dat naar een man met klompen

Een spijkerbroek en een zwart shirte waar op stond ''Kippenpluimvee bedrijf Veenoord'' ofzoiets.
Een Surinaamse meid / of Moluks ofzo zat iets verder te eten, ik schaamde me kapot dat dit mijn landgenoten zijn, zo ontzettend beschamend echt, ik wist echt niet dat dit soort mensen in Nederland bestonden....
Oja nog een incident meegemaakt, ik had de muziek op de parkeerplaats van de McDonald's een beetje hard staan, stond met een vriend van mij buiten de auto te roken, het was hip hop muziek, en gelijk zo'n boer ''HEE DOE DIE ROMMEL EENS WAT ZACHTER''....
In Rotterdam heeft iedereen de muziek zo aan, en niemand die zich eraan stoort....
Hoe kunnen deze mensen zo leven, ze leven gewoon niet... Alleen maar op elkaar aan het letten, echt ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan deze provinciale.. Heb er geen enkel raakvlak mee, en kan ook gewoon totaal niet omgaan met dit soort wezens.
Ik begin nu zelfs een hekel te krijgen aan Nederlanders, maar ik zat net te bedenken, toen ik nog in de Randstad zat, had ik echt nooit van mijn leven een hekel aan Nederlanders, het heeft dus echt te maken met de types uit deze contreien,
Klacht Noord en Oost Nederland waar (bijna) allemaal wereldvreemde boeren wonen.