abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162887762
Ik heb mijn hele leven in Rotterdam gewoond, en zit nu tijdelijk bij familie in een dorp nabij Emmen.

Maar ondanks het nu mooi weer is, voel ik mij misselijk, moet ik om de paar minuten huilen, en voel ik mij echt depressief terwijl ik totaal niet depressief aangelegd ben.

Ik kan gewoon totaal niet met de mensen in deze regio omgaan, ze hebben echt allemaal een heel erg accent, sommige versta ik niet, sommige wel, maar dan nog hebben ze zo'n accent, ik liep net in het winkelcentrum en ben geen enkel persoon tegen gekomen die normaal ABN praat, behalve dan wat kassa meisjes.

Ik zat dus gister op een bankje in een parkje komt er een man langs ''Ey is die rommel van jouw?'' eerst in overstaanbaar Nederlands, later verstond ik het wel, maar schijnbaar lag er onder het bankje in het openbare park een blikje cola, en ja dan moet dat wel van mij afkomstig zijn. :')

Dus niet, dan moet ik mezelf gaan bewijzen dat het niet van mij is, dat heb ik natuurlijk niet gedaan, en heb gezegd dat het zijn zaak niet is, en dan ook nog zo stug zeggen ''dacht ik wel''.

Zit ik in de auto en doe pas mijn lichten aan als het een beetje donker word, gaat letterlijk op de provinciale weg iedereen seinen... Dat ik mijn lichten aan moet doen . LET NIET ZO OP ANDEREN

Zit ik in de McDonald's, ''GOEINDAG EEM KIPPENNEUKER VAN ME HOEST MET JOU DAN''.

De man schreeuwde dat naar een man met klompen :') :') :') Een spijkerbroek en een zwart shirte waar op stond ''Kippenpluimvee bedrijf Veenoord'' ofzoiets. :{

Een Surinaamse meid / of Moluks ofzo zat iets verder te eten, ik schaamde me kapot dat dit mijn landgenoten zijn, zo ontzettend beschamend echt, ik wist echt niet dat dit soort mensen in Nederland bestonden....

Oja nog een incident meegemaakt, ik had de muziek op de parkeerplaats van de McDonald's een beetje hard staan, stond met een vriend van mij buiten de auto te roken, het was hip hop muziek, en gelijk zo'n boer ''HEE DOE DIE ROMMEL EENS WAT ZACHTER''....

In Rotterdam heeft iedereen de muziek zo aan, en niemand die zich eraan stoort....
Hoe kunnen deze mensen zo leven, ze leven gewoon niet... Alleen maar op elkaar aan het letten, echt ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan deze provinciale.. Heb er geen enkel raakvlak mee, en kan ook gewoon totaal niet omgaan met dit soort wezens.
Ik begin nu zelfs een hekel te krijgen aan Nederlanders, maar ik zat net te bedenken, toen ik nog in de Randstad zat, had ik echt nooit van mijn leven een hekel aan Nederlanders, het heeft dus echt te maken met de types uit deze contreien,

Klacht Noord en Oost Nederland waar (bijna) allemaal wereldvreemde boeren wonen.
pi_162887797
Ga dan terug naar Rotterdam ipv zo te zeiken :')
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:47:19 #3
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_162887869
Òpdonderen teringlijer met dat gejank, vuile nep Rotterdammer Hoogvlietenaar.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:47:30 #4
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_162887875
Je lijkt wel een provinciaal met je zielige gejank (zeg ik als provinciaal)
Alsof de culturele verschillen in dit kikkerland zo gigantisch groot zijn. De dorpsgek komt ook eens een keer buiten Rotterdam hoor. :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:47:47 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162887881
Dus omdat iemand commentaar levert op jouw asociale gedrag zijn het rare mensen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_162887924
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:42 schreef Zalmplaat010 het volgende:
In Rotterdam heeft iedereen de muziek zo aan, en niemand die zich eraan stoort....
Iedereen stoort zich eraan, maar niemand durft wat te zeggen, omdat jullie in Rotterdam allemaal agressieve klootzakken zijn.

Hier in het mooie Noorden gaan mensen er echter niet van uit dat je na enig commentaar direct een mes tussen je ribben krijgt en durft men dus nog de ergernis uit te spreken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:50:42 #7
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_162887932
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
Dus omdat iemand commentaar levert op jouw asociale gedrag zijn het rare mensen?
Ik kan me wel voorstellen dat zoiets een beetje onwennig is als je je hele leven in een ghetto hebt doorgebracht.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:54:48 #8
451005 Grems
Clown World
pi_162888014
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Iedereen stoort zich eraan, maar niemand durft wat te zeggen, omdat jullie in Rotterdam allemaal agressieve klootzakken zijn.

Hier in het mooie Noorden gaan mensen er echter niet van uit dat je na enig commentaar direct een mes tussen je ribben krijgt en durft men dus nog de ergernis uit te spreken.
Dit dus. Agressieve mongolen zijn hier gelukkig nog in de minderheid. Ga dus maar weer snel terug naar Rotterdam, TS. Wij willen je hier niet.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:57:09 #9
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_162888055
Pareltje van een topic alweer dit _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:58:32 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162888091
Buiten de Randastad is idd nog sociale controle. Daarom wordt daar niet zo veel gestolen en ligt er niet zoveel rommel op straat.
Rotterdam vind ik echt hét afvoerputje van Nederland. Totaal losgeslagen, individualistisch, één groot Ghetto dat het beste maar platgebombardeerd kan worden.

Rotterdam is daardoor ook totaal kansloos als gemeente en er moet vanuit de provincie dan ook mijlarden bij per jaar omdat het gewoon niet rendabel is.
The End Times are wild
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:00:34 #11
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_162888125
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:58 schreef LXIV het volgende:
Buiten de Randastad is idd nog sociale controle. Daarom wordt daar niet zo veel gestolen en ligt er niet zoveel rommel op straat.
Rotterdam vind ik echt hét afvoerputje van Nederland. Totaal losgeslagen, individualistisch, één groot Ghetto dat het beste maar platgebombardeerd kan worden.

De laatste keer dat we dat geprobeerd hebben is het er niet veel beter op geworden.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:01:02 #12
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_162888135
De hamvraag is natuurlijk of je hetzelfde gevoel hebt bij mensen uit het zuiden van Nederland.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_162888207
Emmen en omstreken zijn inderdaad bijzonder maar gezien TS labiele gesteldheid zou hij er eigenlijk prima tussen moeten passen
pi_162888237
Je generaliseert nu wel een heel groot gedeelte van NL op basis van Emmen. :') Dat is het Oude Pekela van Drenthe.

En waarom val je zo over verzoek om de muziek wat zachter te zetten? Jullie poseren er toch altijd mee zo goed tegen directe communicatie te kunnen? Blijkbaar is dat alleen uitdelen, maar niet kunnen incasseren. :')
pi_162888258
Conclusie: TS is aso en vindt het verwonderlijk dat dat in sommige delen van het land nog niet de norm is
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:09:59 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_162888320
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
:') Dat is het Oude Pekela van Drenthe.

Goede vergelijking wel, maar wel alleen duidelijk voor Noorderlingen en niet voor Rotterdammers ben ik bang.
pi_162888329
Ik moest opzoeken waar Emmen ligt. :@
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:15:02 #18
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162888416
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:47 schreef Eiwitshake het volgende:
Je lijkt wel een provinciaal met je zielige gejank (zeg ik als provinciaal)
Alsof de culturele verschillen in dit kikkerland zo gigantisch groot zijn. De dorpsgek komt ook eens een keer buiten Rotterdam hoor. :')
Als provinciaal denken dat de culturele verschillen met de Randstedelijke-übermenschen wel meevallen :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:24:53 #19
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_162888660
Haten op Drenthe :')

Drenthe _O_
leef de leven
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:34:46 #20
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_162888905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:15 schreef Bugno het volgende:

[..]

Als provinciaal denken dat de culturele verschillen met de Randstedelijke-übermenschen wel meevallen :')
Als provinciaal 1.5 jaar in de Randstad gewoond hebben en inderdaad ervaren dat de culturele verschillen enorm meevallen :')

Te idioot voor woorden om te denken dat er grote culturele verschillen zijn in een steeds meer globaliserende wereld, en dan ook nog in een land van maar een paar honderd vierkante kilometers. 0,02% van de wereldbevolking :') :') :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:38:14 #21
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_162888995
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Als provinciaal 1.5 jaar in de Randstad gewoond hebben en inderdaad ervaren dat de culturele verschillen enorm meevallen :')

Te idioot voor woorden om te denken dat er grote culturele verschillen zijn in een steeds meer globaliserende wereld, en dan ook nog in een land van maar een paar honderd vierkante kilometers. 0,02% van de wereldbevolking :') :') :')
paar honderd :') meer in de tienduizenden hoor
leef de leven
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:38:47 #22
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_162889014
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef RRuben het volgende:

[..]

paar honderd :') meer in de duizenden hoor
Gigantisch groot dus :')
- Jan Van Speijk
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:39:19 #23
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162889028
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Jij dacht dat je er helemaal tussen paste. Echter, de Randstedelingen hebben jou dat gevoel uit beleefdheid gegeven. Als je weg was, was het keihard lachen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:41:16 #24
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_162889067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:39 schreef Bugno het volgende:

[..]

Jij dacht dat je er helemaal tussen paste. Echter, de Randstedelingen hebben jou dat gevoel uit beleefdheid gegeven. Als je weg was, was het keihard lachen.
Prima toch, ik kan niet over bekrompen mensen gaan inzitten. Ik ben dan in ieder geval blij dat ik ze heb weten te amuseren! ^O^
- Jan Van Speijk
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:47:02 #25
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_162889251
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
Je generaliseert nu wel een heel groot gedeelte van NL op basis van Emmen. :') Dat is het Oude Pekela van Drenthe.

En waarom val je zo over verzoek om de muziek wat zachter te zetten? Jullie poseren er toch altijd mee zo goed tegen directe communicatie te kunnen? Blijkbaar is dat alleen uitdelen, maar niet kunnen incasseren. :')
Toch is het wel mooi, spreekt iemand ze aan en ze klappen finaal dicht en zijn in de war. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')