Iedereen stoort zich eraan, maar niemand durft wat te zeggen, omdat jullie in Rotterdam allemaal agressieve klootzakken zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:42 schreef Zalmplaat010 het volgende:
In Rotterdam heeft iedereen de muziek zo aan, en niemand die zich eraan stoort....
Ik kan me wel voorstellen dat zoiets een beetje onwennig is als je je hele leven in een ghetto hebt doorgebracht.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
Dus omdat iemand commentaar levert op jouw asociale gedrag zijn het rare mensen?
Dit dus. Agressieve mongolen zijn hier gelukkig nog in de minderheid. Ga dus maar weer snel terug naar Rotterdam, TS. Wij willen je hier niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Iedereen stoort zich eraan, maar niemand durft wat te zeggen, omdat jullie in Rotterdam allemaal agressieve klootzakken zijn.
Hier in het mooie Noorden gaan mensen er echter niet van uit dat je na enig commentaar direct een mes tussen je ribben krijgt en durft men dus nog de ergernis uit te spreken.
De laatste keer dat we dat geprobeerd hebben is het er niet veel beter op geworden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:58 schreef LXIV het volgende:
Buiten de Randastad is idd nog sociale controle. Daarom wordt daar niet zo veel gestolen en ligt er niet zoveel rommel op straat.
Rotterdam vind ik echt hét afvoerputje van Nederland. Totaal losgeslagen, individualistisch, één groot Ghetto dat het beste maar platgebombardeerd kan worden.
Goede vergelijking wel, maar wel alleen duidelijk voor Noorderlingen en niet voor Rotterdammers ben ik bang.quote:
Als provinciaal denken dat de culturele verschillen met de Randstedelijke-übermenschen wel meevallenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:47 schreef Eiwitshake het volgende:
Je lijkt wel een provinciaal met je zielige gejank (zeg ik als provinciaal)
Alsof de culturele verschillen in dit kikkerland zo gigantisch groot zijn. De dorpsgek komt ook eens een keer buiten Rotterdam hoor.
Als provinciaal 1.5 jaar in de Randstad gewoond hebben en inderdaad ervaren dat de culturele verschillen enorm meevallenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als provinciaal denken dat de culturele verschillen met de Randstedelijke-übermenschen wel meevallen
paar honderdquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Als provinciaal 1.5 jaar in de Randstad gewoond hebben en inderdaad ervaren dat de culturele verschillen enorm meevallen
Te idioot voor woorden om te denken dat er grote culturele verschillen zijn in een steeds meer globaliserende wereld, en dan ook nog in een land van maar een paar honderd vierkante kilometers. 0,02% van de wereldbevolking![]()
![]()
Gigantisch groot dusquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
paar honderdmeer in de duizenden hoor
Jij dacht dat je er helemaal tussen paste. Echter, de Randstedelingen hebben jou dat gevoel uit beleefdheid gegeven. Als je weg was, was het keihard lachen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Als provinciaal 1.5 jaar in de Randstad gewoond hebben en inderdaad ervaren dat de culturele verschillen enorm meevallen
Te idioot voor woorden om te denken dat er grote culturele verschillen zijn in een steeds meer globaliserende wereld, en dan ook nog in een land van maar een paar honderd vierkante kilometers. 0,02% van de wereldbevolking![]()
![]()
Prima toch, ik kan niet over bekrompen mensen gaan inzitten. Ik ben dan in ieder geval blij dat ik ze heb weten te amuseren!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Jij dacht dat je er helemaal tussen paste. Echter, de Randstedelingen hebben jou dat gevoel uit beleefdheid gegeven. Als je weg was, was het keihard lachen.
Toch is het wel mooi, spreekt iemand ze aan en ze klappen finaal dicht en zijn in de war.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
Je generaliseert nu wel een heel groot gedeelte van NL op basis van Emmen.Dat is het Oude Pekela van Drenthe.
En waarom val je zo over verzoek om de muziek wat zachter te zetten? Jullie poseren er toch altijd mee zo goed tegen directe communicatie te kunnen? Blijkbaar is dat alleen uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Topcomebackquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:41 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Prima toch, ik kan niet over bekrompen mensen gaan inzitten. Ik ben dan in ieder geval blij dat ik ze heb weten te amuseren!
Deze held weetquote:
madquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:42 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb mijn hele leven in Rotterdam gewoond, en zit nu tijdelijk bij familie in een dorp nabij Emmen.
Maar ondanks het nu mooi weer is, voel ik mij misselijk, moet ik om de paar minuten huilen, en voel ik mij echt depressief terwijl ik totaal niet depressief aangelegd ben.
Ik kan gewoon totaal niet met de mensen in deze regio omgaan, ze hebben echt allemaal een heel erg accent, sommige versta ik niet, sommige wel, maar dan nog hebben ze zo'n accent, ik liep net in het winkelcentrum en ben geen enkel persoon tegen gekomen die normaal ABN praat, behalve dan wat kassa meisjes.
Ik zat dus gister op een bankje in een parkje komt er een man langs ''Ey is die rommel van jouw?'' eerst in overstaanbaar Nederlands, later verstond ik het wel, maar schijnbaar lag er onder het bankje in het openbare park een blikje cola, en ja dan moet dat wel van mij afkomstig zijn.![]()
Dus niet, dan moet ik mezelf gaan bewijzen dat het niet van mij is, dat heb ik natuurlijk niet gedaan, en heb gezegd dat het zijn zaak niet is, en dan ook nog zo stug zeggen ''dacht ik wel''.
Zit ik in de auto en doe pas mijn lichten aan als het een beetje donker word, gaat letterlijk op de provinciale weg iedereen seinen... Dat ik mijn lichten aan moet doen . LET NIET ZO OP ANDEREN
Zit ik in de McDonald's, ''GOEINDAG EEM KIPPENNEUKER VAN ME HOEST MET JOU DAN''.
De man schreeuwde dat naar een man met klompen![]()
![]()
Een spijkerbroek en een zwart shirte waar op stond ''Kippenpluimvee bedrijf Veenoord'' ofzoiets.
![]()
Een Surinaamse meid / of Moluks ofzo zat iets verder te eten, ik schaamde me kapot dat dit mijn landgenoten zijn, zo ontzettend beschamend echt, ik wist echt niet dat dit soort mensen in Nederland bestonden....
Oja nog een incident meegemaakt, ik had de muziek op de parkeerplaats van de McDonald's een beetje hard staan, stond met een vriend van mij buiten de auto te roken, het was hip hop muziek, en gelijk zo'n boer ''HEE DOE DIE ROMMEL EENS WAT ZACHTER''....
In Rotterdam heeft iedereen de muziek zo aan, en niemand die zich eraan stoort....
Hoe kunnen deze mensen zo leven, ze leven gewoon niet... Alleen maar op elkaar aan het letten, echt ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan deze provinciale.. Heb er geen enkel raakvlak mee, en kan ook gewoon totaal niet omgaan met dit soort wezens.
Ik begin nu zelfs een hekel te krijgen aan Nederlanders, maar ik zat net te bedenken, toen ik nog in de Randstad zat, had ik echt nooit van mijn leven een hekel aan Nederlanders, het heeft dus echt te maken met de types uit deze contreien,
Klacht Noord en Oost Nederland waar (bijna) allemaal wereldvreemde boeren wonen.
Ken het alleen van dat PowNews filmpje eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Goede vergelijking wel, maar wel alleen duidelijk voor Noorderlingen en niet voor Rotterdammers ben ik bang.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:44 schreef Monopoly het volgende:
Ga dan terug naar Rotterdam ipv zo te zeiken
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch is het wel mooi, spreekt iemand ze aan en ze klappen finaal dicht en zijn in de war.
TS:quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:42 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik heb mijn hele leven in Rotterdam gewoond, en zit nu tijdelijk bij familie in een dorp nabij Emmen.
Maar ondanks het nu mooi weer is, voel ik mij misselijk, moet ik om de paar minuten huilen, en voel ik mij echt depressief terwijl ik totaal niet depressief aangelegd ben.
Ik kan gewoon totaal niet met de mensen in deze regio omgaan, ze hebben echt allemaal een heel erg accent, sommige versta ik niet, sommige wel, maar dan nog hebben ze zo'n accent, ik liep net in het winkelcentrum en ben geen enkel persoon tegen gekomen die normaal ABN praat, behalve dan wat kassa meisjes.
Ik zat dus gister op een bankje in een parkje komt er een man langs ''Ey is die rommel van jouw?'' eerst in overstaanbaar Nederlands, later verstond ik het wel, maar schijnbaar lag er onder het bankje in het openbare park een blikje cola, en ja dan moet dat wel van mij afkomstig zijn.![]()
Dus niet, dan moet ik mezelf gaan bewijzen dat het niet van mij is, dat heb ik natuurlijk niet gedaan, en heb gezegd dat het zijn zaak niet is, en dan ook nog zo stug zeggen ''dacht ik wel''.
Zit ik in de auto en doe pas mijn lichten aan als het een beetje donker word, gaat letterlijk op de provinciale weg iedereen seinen... Dat ik mijn lichten aan moet doen . LET NIET ZO OP ANDEREN
Zit ik in de McDonald's, ''GOEINDAG EEM KIPPENNEUKER VAN ME HOEST MET JOU DAN''.
De man schreeuwde dat naar een man met klompen![]()
![]()
Een spijkerbroek en een zwart shirte waar op stond ''Kippenpluimvee bedrijf Veenoord'' ofzoiets.
![]()
Een Surinaamse meid / of Moluks ofzo zat iets verder te eten, ik schaamde me kapot dat dit mijn landgenoten zijn, zo ontzettend beschamend echt, ik wist echt niet dat dit soort mensen in Nederland bestonden....
Oja nog een incident meegemaakt, ik had de muziek op de parkeerplaats van de McDonald's een beetje hard staan, stond met een vriend van mij buiten de auto te roken, het was hip hop muziek, en gelijk zo'n boer ''HEE DOE DIE ROMMEL EENS WAT ZACHTER''....
Hoe kunnen deze mensen zo leven, ze leven gewoon niet... Alleen maar op elkaar aan het letten, echt ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan deze provinciale.. Heb er geen enkel raakvlak mee, en kan ook gewoon totaal niet omgaan met dit soort wezens.
Ik begin nu zelfs een hekel te krijgen aan Nederlanders, maar ik zat net te bedenken, toen ik nog in de Randstad zat, had ik echt nooit van mijn leven een hekel aan Nederlanders, het heeft dus echt te maken met de types uit deze contreien,
Klacht Noord en Oost Nederland waar (bijna) allemaal wereldvreemde boeren wonen.
Geïsoleerd levende Randstedelingen die niet tegen de aanspraak en schone lucht van het platteland kunnenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:28 schreef Oberkullie het volgende:
Terechte klacht wel, in de provincie bemoeit iedereen zich met elkaar. En niet op de goede manier.
Ik heb 20 jaar op het platteland gewoond. Wil nu nooit meer weg uit de stadquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geïsoleerd levende Randstedelingen die niet tegen de aanspraak en schone lucht van het platteland kunnen
Ach, in Drenthe wonen wereldvreemde veenlijken. Is ook niet alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:52 schreef Sigaartje het volgende:
Dit topic bevestigt iets wat ik allang dacht: In Rotterdam wonen alleen tokkies en aso's.
Heb 20 jaar in de randstad gewoond. Vrienden en familie daar vragen nog steeds soms of we niet terug zouden willen. Maar nee, ik ga nooit meer terug naar de randstad, alleen maar nog verder weg ervan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar op het platteland gewoond. Wil nu nooit meer weg uit de stad
ik geloof niet dat we zulke details nodig zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, in Drenthe wonen wereldvreemde veenlijken. Is ook niet alles.
Verder wat betreft dialect zeer terechte klacht.
Doe het raam los
Waar kom je weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |