abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160002385
Laat ik mij voorstellen, ik ben geboren in 1993 (22 jaar oud).
Moeder Nederlands vader Egyptisch

Ik heb een zus uit 1998 (17 jaar).
Mijn zus heeft een NL vader, zij is blond, en ik iets getint en zwart haar. (Omdat ik een anderen vader heb).

Vaak denken ze als we in de stad lopen dat zij mijn vriendin is, en geloven ze niet dat ik haar broer ben, ze had mij ook wel eens als profielfoto op whatsapp waar ik samen met d'r opstond en toen kreeg ze wel eens reacties van ''Wat moet je met die asielzoeker op de foto''.

Dit soort dingen doen mij erg veel pijn, ik ben ook voor mijn gevoel 100% Nederlands, al zit hier niet mijn diepe ongelukkigheid.
Ik heb een ontwikkeling achterstand, ook wel autisme genoemd.

Hierdoor ben ik zeer onhandig in het sociale leven.
Ik heb hiervoor meerdere cursussen gevolgd. De meeste hadden vrijwel geen resultaat.
De meeste resultaten waren geboekt in een psychische inrichting waar ik ben behandeld.

Hierdoor heb ik veel vaardigheden geleerd zoals in iemand zijn ogen kijken, tijdens een gesprek bv. Iets wat ik de laatste jaren helaas weer heb afgeleerd. Maar er is nog wel een hoop blijven hangen.

Heb een baan voor 30 uur per week, omdat dit is wat ik aankan. En ik vind het mooi zo! :)

Al met al, een vrij heftige jeugd gehad, ontzettend veel boosheid op mezelf gehad, heb mezelf vaak tot bloedens gesneden en geslagen, ik was rood van het huilen, keek mezelf aan alsof ik een monster was, en wenste altijd dat ik iemand anders was, een spontane leuke jongen. Vrij moeilijk allemaal dus het leven.. Dit in tegendeel tot mijn zusje, zij heeft een hele hoop vrienden en heeft al veel vrienden gehad.
Niet in de zin van vaste relaties, ze studeert VWO en gaat binnenkort naar de uni, dus een relatie kan ze er niet bij hebben, maar wel in de zin van scharrels.

Ze heeft 4 /5 vaste scharrels die komen hier wel eens binnen, maar vaak als mijn moeder thuis is, gebeurd dit bij hun thuis.

Ondanks dus dat ze 5 jaar jonger is, heeft ze al veel meer een ''leven'' als ik.
Ik voel me zelf ook veel minder waard als haar. ZIj
- + 800 vrienden op facebook
ik 120 vrienden

Zij heeft bij elke profielfoto wel meer als 100 likes.
Ik 6/ 7

Zij gaat elke avond uit, donderdag t/m zaterdag. En als ze niet uitgaat, dan is ze bij vrienden drankspelletjes spelen of logeerpartijtje

Ik ga alleen zaterdag uit met 1 beste vriend. (Beide hebben we autisme, en beide weinig contacten).

Zij: Hoog opgeleid
Ik: Geen diploma, schoonmaak baantje.

Misschien hebben we beide een kloppend hart, maar ik kan mezelf echt niet zien als ''het zelfde waard zijn'' Want als zij dood gaat, heeft ze waarschijnlijk veel meer mensen die zich om haar ontfermen, en huilen als wat ik zou hebben.

Het frustreert me enorm dat ze zoveel jongens heeft, waarmee ze seks kan hebben, ik ben nog maagd... Terwijl ik veel ouder ben, dit maakt me zo gek, dat ik de laatste tijd spontane huilbuien heb op het werk, maar vooral in het weekend. Als ik tijd heb om hier allemaal over na te denken.

Ik tinder mezelf helemaal suf, en nog 3 datingsites, en van alle 100'e vrouwen reageert er haast nooit iemand. Statistieken worden altijd gehouden onder een paar duizend inwoners, en worden dan gezien als ''dat het representatief'' is voor de gemiddelde bevolking van een land.

Dan kan ik wel stellen dat als er 1000 meiden mij afwijzen op tinder bijvoorbeeld, dat de gemiddelde vrouw op aarde mij niet ziet zitten. Terecht misschien ook wel, ik ben nu eerlijk.

Wat heb ik dan wel?
- Een gespierd lichaam, train elke dag 2 uur gemiddeld
- een luisterend oor.

Dat is het enige wat ik van mezelf positief vind.

Zou graag een vriendin willen...
Ik kan het niet uitstaan dat mijn zus zo'n ontzettend veel leuker en voller leven heeft.
Wat vinden jullie? Meet ik mezelf te veel aan het leven van mijn zusje?
Mijn doel is gewoon om net zoals iedereen een vriendin te vinden, relatie krijgen.. Samen wonen, kindje .. kleinkinderen - doodgaan, maar de tijd tikt ongelooflijk snel, en als ik nu nog maagd ben, dan is de kans dat ik ooit seks ga hebben met de dag kleiner, want hoe ouder meiden worden, hoe meer eisen ze hebben, omdat meiden ook aan hun toekomst denken, en dus een stabielere man zoeken.

En denken jullie dat ik ooit of misschien al dit jaar een vriendin krijg?
En hebben meer mensen dit, dat ze zichzelf mislukt zien omdat je broer of zus veel meer is en kan en veel meer seks heeft als jij?
'
Bedankt alvast
pi_160002569
Je leven klinkt gewoon als dat van een doorsnee fokker, alleen heb jij het voordeel dat je een leuke zus hebt wat de meesten hier niet eens hebben. Je bent minder zielig dan je denkt.
pindazakje
pi_160002946
Jij bent jij en je bent niet geboren om indruk te maken op anderen ;)
Makkelijk gezegd ja, maar het klopt wel.
Je bent niet minder om de aantal likes of vrienden op facebook.
Facebook is geen echte graadmeter voor het echte leven.
Je werkt, en doet je best.

Ik heb dat gevoel ook wel ewns gehad dat ik niks was en mijn broers waren je van het.
Maar als ik dan kijk naar hoe hun tegenover anderen zijn, boeit het mij niet meer dat ze meer geld hebben en een betere baan.
Ook jij hebt je positieve kanten.
Life is a highway...let's ride it!
pi_160003028
Werk aan je eigen onzekerheid ipv jezelf vergelijken met iemand anders, vooral je zusje
pi_160003032
Staar je niet blind op je zusje, ieder heeft zijn/haar eigen leven en het is wat je er zelf van maakt.
En 800 vrienden? Hoeveel zie je er daadwerkelijk op haar verjaardag?
pi_160003151
Je moet jezelf zowieso niet meten aan een ander, wat belangrijk is is wat jouw gelukkig maakt. Zoek dat vind het en koester het :)
pi_160003625
Laat je eigenwaarde niet afhangen van likes of 'vrienden' op Facebook. Het gaat om de mensen die echt belangrijk zijn en die er voor je zijn als er iets is. Je zus heeft misschien veel vrienden in het echte leven, maar als iedereen wegrent als zij het moeilijk heeft terwijl jouw ene vriend je blijft steunen dan is die ene vriend meer waard voor jou.

Voor wat betreft dating: je bent pas 22, maak je niet druk en laat het allemaal niet te veel van apps afhangen. Heb je ook dates gehad die je in het echte leven hebt ontmoet? Zo ja, focus je daarop.

Hoe zit het verder met je hobbies? Zit je bij een club of vereniging? Is ook een leuke manier om wat contacten op te doen en jezelf te trainen in sociale vaardigheden.
pi_160003927
Gefeliciteerd, u heeft een gespierd lichaam! Moeilijk te bereiken, want het is hard werken en hoog gedisciplineerd. Een gemiddeld Nederlander ->

- dik en vadsig
- behaalt de 30 min. beweegnorm per dag niet eens
- kan waarschijnlijk niet eens 100m rennen
- kan geen pushup doen
- vaak ongetraind zwakke rug die later vaak rugklachten opleveren
- hoog risico voor hart&vaat klachten

Je mag wel trots zijn op jezelf! Ik ben het anders wel :) Mensen die bijv. lid worden van een sportschool gaan al niet meer na ~2 maanden. En de mensen die regelmatig gaan, kunnen niet 2 uur volhouden. Zelfs instructeurs kunnen een kleine bierbuik hebben. Heb je ooit gedacht om jezelf in deze branche te ontwikkelen?
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:08:24 #9
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160004507
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:54 schreef Yiwei het volgende:
- kan geen pushup doen
Sure. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160005408
Ga uit van je eigen kracht en kijk niet naar wat andere hebben. Who fucking cares :).

Iedereen heeft andere competenties en zwakheden alleen bij de één zijn ze minder zichtbaar als bij de andere. De één vindt zijn sterke kanten eerder en kan dus ook sneller "succesvol" zijn.

Doe wat je leuk vind, wat binnen je macht ligt en waar je goed in bent en dan komt het vanzelf goed :)
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:45:21 #11
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_160005887
En je zusje klinkt me nou ook niet zo geweldig. Beetje sletterig, 5 scharrels, 800 fb vrienden is alleen maar oppervlakkig. Daar zou ik niet zo tegenop kijken

Jij hebt misschien wel meer aan jouw ene goede vriend dan zij aan al die oppervlakkige.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_160007147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:54 schreef Yiwei het volgende:
Gefeliciteerd, u heeft een gespierd lichaam! Moeilijk te bereiken, want het is hard werken en hoog gedisciplineerd. Een gemiddeld Nederlander ->

- dik en vadsig
- behaalt de 30 min. beweegnorm per dag niet eens
- kan geen pushup doen
- vaak ongetraind zwakke rug die later vaak rugklachten opleveren
- hoog risico voor hart&vaat klachten

Je mag wel trots zijn op jezelf! Ik ben het anders wel :) Mensen die bijv. lid worden van een sportschool gaan al niet meer na ~2 maanden. En de mensen die regelmatig gaan, kunnen niet 2 uur volhouden. Zelfs instructeurs kunnen een kleine bierbuik hebben. Heb je ooit gedacht om jezelf in deze branche te ontwikkelen?
Bedankt !! Dit doet mij serieus waar goed! :)
Ik ben begonnen met trainen in 2012, toen al was ik een beetje depressief omdat ik zo weinig kwaliteiten had, dus ik dacht.. als ik nou zorg voor een goed en getraind lichaam is het in ieder geval iets, wat een pluspunt kan zijn voor een relatie.
Ik kan mezelf +130 keer opdrukken, wel in 2 tot 3 fases.
En verder ga ik met de racefiets soms zelfs richting België fietsen op een dag!
En ook voor jezelf is het heel fijn, mijn zus blowt en rookt, mijn longen hebben nog nooit sigarettenrook rechtstreeks binnengekregen, en daar ben ik wel blij mee. :)
Bedankt voor je leuke reactie, ik voel me gelijk een stuk vrolijker. !!
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:45 schreef Murmeli het volgende:
En je zusje klinkt me nou ook niet zo geweldig. Beetje sletterig, 5 scharrels, 800 fb vrienden is alleen maar oppervlakkig. Daar zou ik niet zo tegenop kijken

Jij hebt misschien wel meer aan jouw ene goede vriend dan zij aan al die oppervlakkige.
Tja... Wij snappen het allemaal niet zo goed, ze is heel slim, maar heeft wel een eigen ''dealer'' hoe ze dat zelf ook altijd lekker puberaal noemt (die verkoopt haar wiet en af en toe pillen voor uitgaan). Verder doet het mij ook pijn die scharrels, enerzijds wil ik niet achterblijven en zeker niet omdat zij nog jonger is als ik. doe er alles aan, om dan ook maar te zoeken naar seks via tinder bijvoorbeeld. Anderzijds denk ik dat als zij dat niet zo deed, ik ook een stuk relaxter erin zou staan. Mijn moeder is heel open, ik heb ook gezegd dat ik al 4 keer seks heb gehad met verschillende vrouwen, dit ook omdat ik niet af wil gaan, bij m'n zusje dat ze me ziet als loser ofzoiets..
Maar je hebt gelijk, zij heeft ook maar 1 echte goede vriendin van het VWO, waar ze elke dag mee is, die 799 anderen zijn inderdaad misschien maar kennissen, die vriend van mij is er ook altijd inderdaad, in weer en wind staat hij er en al sinds m'n 16'e.. Dat is inderdaad ook wat waard. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:27 schreef Luuntje het volgende:
Jij bent jij en je bent niet geboren om indruk te maken op anderen ;)
Makkelijk gezegd ja, maar het klopt wel.
Je bent niet minder om de aantal likes of vrienden op facebook.
Facebook is geen echte graadmeter voor het echte leven.
Je werkt, en doet je best.

Ik heb dat gevoel ook wel ewns gehad dat ik niks was en mijn broers waren je van het.
Maar als ik dan kijk naar hoe hun tegenover anderen zijn, boeit het mij niet meer dat ze meer geld hebben en een betere baan.
Ook jij hebt je positieve kanten.
Bedankt voor je bericht, na dit topic sta ik er heel anders in, ben blij dat jullie het voor mij in perspectief zetten, want in je eentje denken, dan ga je toch vaak denk de verkeerde richting op.. Gedachtes van jezelf zijn niet altijd de waarheid..
De hoeveelheid vrienden op facebook is een gevolg van verschillende scholen, bijbaantjes, vrienden van .. en weer daarvan, als je zelf een rustiger bestaan hebt, dan is het logisch dat je minder contacten hebt om toe te voegen.
Ga m'n geluk niet meer laten afhangen van sociaal media, dit heb ik dankzij dit topic al geleerd. Bedankt :)
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:42:58 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160009845
Vijf vaste scharrels op haar 17de? Sorry, je zusje is een beetje een sletje.
pi_160009905
Goed om te lezen zalmplaat!!
Laat dat Tinder lekker schieten joh en ga evt een leuke hobby erbij zoeken waar je (als je dat wil) nog wat gezelligheid vindt en dan komt de liefde al dan niet Vanzelf :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_160010362
Hou in je achterhoofd dat het voor de gemiddelde vrouw veel gemakkelijker is om seks te krijgen dan voor de gemiddelde man. Dus stop met die vergelijking met je zusje.
pi_160011155
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:47 schreef Jaeger85 het volgende:
Hou in je achterhoofd dat het voor de gemiddelde vrouw veel gemakkelijker is om seks te krijgen dan voor de gemiddelde man. Dus stop met die vergelijking met je zusje.
Dit ja.

De vergelijking gaat gewoon totaal niet op. Daarom heeft ze ook 800 facebook vrienden, kijk maar eens hoeveel er daar een man van zijn. Het klinkt alsof ze een boven gemiddeld uiterlijk heeft, daar durf ik mijn geld dan ook op in te zetten.

Trek je eigen plan, kijk niet naar anderen. Wees trots op wat je bereikt, ik sport ook 4 keer per week, moet je naar mij kijken in mn fobo, ik ben dik. :+ Dus wees gerust, iedereen heeft nadelen aan zichzelf plakken. En op je 22ste maagd is nog niet eens een probleem. Ze lopen er tussen van 40.
Lambo of Rekt
pi_160011804
quote:
3s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ja.

De vergelijking gaat gewoon totaal niet op. Daarom heeft ze ook 800 facebook vrienden, kijk maar eens hoeveel er daar een man van zijn. Het klinkt alsof ze een boven gemiddeld uiterlijk heeft, daar durf ik mijn geld dan ook op in te zetten.

Trek je eigen plan, kijk niet naar anderen. Wees trots op wat je bereikt, ik sport ook 4 keer per week, moet je naar mij kijken in mn fobo, ik ben dik. :+ Dus wees gerust, iedereen heeft nadelen aan zichzelf plakken. En op je 22ste maagd is nog niet eens een probleem. Ze lopen er tussen van 40.
Een groot percentage 'orbiters' die hopen ooit in haar broekje te kunnen komen.
pi_160011936
Je moet niet kijken naar het aantal vrienden van je zusje. Ze is 17. Wacht maar tot ze rond de 25 is, dan zul je al snel merken dat er van die 800 'kenissen' maar enkele over zijn gebleven met wie ze echt bevriend is.

Ik ben zelf opgegroeid met 2 van dit soort zussen. Maar wij hebben de levens juist beetje gemixt. Met elkaar uitgaan. Naar feestjes van elkaars vrienden gaan etc. Ik heb zelf niet de mentaliteit gehad als jou, maar misschien kun je dit ook eens proberen?

Verder moet je vooral gewoon je eigen ding doen. Geloof me, kunt beter 1 of enkele goede vrienden hebben!
pi_160014037
Misschien kun je met haar eens uitgaan? Ze zal ook vriendinnen hebben. Ik weet niet hoe jouw autisme in de praktijk uitvalt, maar je bent niet verlegen ofzo?
Wellicht kan ze je ook helpen om je zelf wat aantrekkelijk te maken->kleding, verzorging etc.

Wellicht is er een Egyptische gemeenschap in Nederland? Misschien een beetje bekrompen, maar ze vallen misschien wat eerder op een dergelijke jongen (qua uiterlijk). S
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 18 februari 2016 @ 12:52:23 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160014922
De grootste fout die jij maakt is dat je je vergelijkt met een jonge vrouw.
Die hebben een .... kutje! En jij niet. En als dat kutje nog lekker fris en jong is (17) en mits er in ongeschoren toestand blonde haartjes op staan, net zoals op haar hoofd, die schijnbaar niet al te moeilijk doet (4-5 scharrels, drinkavonden, wiet en incidenteel pilletje) !! Tuurlijk is die erg in trek, laat ik het zo zeggen, van alle mannen die kunnen neuken (15-75) jaar oud zal schat ik toch zeker 90 % wel met zo een meisje (jonge vrouw) willen neuken.
Je kunt net zo goed een koe met een bloemkool vergelijken. Ze staan beiden bij een boer op het land, verder hebben ze nauwelijks iets gemeen.

Daarnaast is een vrouw (ze wordt binnenkort 18 dus laten we haar matsen en vrouw noemen) in alles "vroeger" rijp dan een man. En je laten neuken is echt geen "kunst" voor een 18 jarige blondine). Het is meer een kunst van zo een meisje / vrouw om zich NIET door Jan en Alleman te laten neuken.
Ik was ook redelijk radeloos met 22, maagd en nooit vriendin gehad. Zo dat ik 4 maanden voor mijn 23 ste dacht: als ik met mijn 23 ste verjaardag nog niet geneukt heb ga ik naar een hoertje. Leerde 10 weken voor mijn verjaardag mijn eerste vriendin kennen (19 en ook maagd) en nog voor mijn 23 ste waren we beiden niet meer "maagd". Het gebeurt gewoon in 90 % van de mannen ergens tussen de 19 en de 35. Alleen lang niet iedereen is er eerlijk over.
Een man begint pas bij een jaar of 23 interessant te worden voor een vrouw, denk ik.

Dat je redelijk intensief sport is werkelijk fantastisch en hoe ouder je wordt (en dat sporten volhoudt) hoe sterker dat in je voordeel is. Fitter, gezonder, maar ook aantrekkelijker voor vrouwen.

Dus, hou op met vergelijken met je jonge blonde zusje, dat slaat helemaal nergens op. Is ze echt zo populair, dan zal ze wel vriendinnen en vriendenklieken hebben. Als je ophoudt met kijken naar en je vergelijken met je zus zou je misschien nog vele voordelen kunnen hebben door met je zus en haar vriendinnenklieken af en toe uit te gaan, en te zien of het met een van haar vriendinnen klikt. Zelfs als dat niet zo is leer je een beetje omgaan met zowel mannen als vrouwen. Zou wel verschrikkelijk jammer zijn als je je aan hen (of aan je zus) gaat aanpassen met drinken roken wiet pilletjes. Want besef dat dat een gigantisch groot voordeel aan jou is, wat in de toekomst, voor serieuze relaties heel belangrijk is. Wie wil nou een zuipende halve junk als levenspartner of echtgenoot / echtgenote, als ouder voor hun kind?

Zonder jouw zus te willen be-oordelen zou ik mij als ouder van jullie meer zorgen maken om wat van je zus terecht moet komen als van jou. Bij jou zou ik me alleen zorgen maken vanwege de sombere, wat negatieve kijk op jezelf (nog wat gevoed door wat idioten die zulke opmerkingen naar jou maken over asielzoeker en van dat domme, stoere gekwaak).

Doe jij nou maar lekker waar je zin in hebt, met goede, echte vrienden, lekker sporten en blijf vooral jezelf! Dat komt allemaal goed. En straks maakt dat allemaal niet (meer) uit of dat nou 6 maanden vroeger of later gebeurd is. Het is overigens zelden een gebeurtenis, maar meer een glijdende schaal (dat eerste wipje stelt achteraf ook helemaal niks voor) waarin je steeds verder komt en op een gegeven moment realiseer je je dat je daar bent waar je wilde komen. En dan is dat helemaal normaal dat het zo gelopen en zo gekomen is.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 18-02-2016 13:06:07 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160015350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:52 schreef LeesFoknl het volgende:
De grootste fout die jij maakt is dat je je vergelijkt met een jonge vrouw.
Die hebben een .... kutje! En jij niet. En als dat kutje nog lekker fris en jong is (17) en mits er in ongeschoren toestand blonde haartjes op staan, net zoals op haar hoofd, die schijnbaar niet al te moeilijk doet (4-5 scharrels, drinkavonden, wiet en incidenteel pilletje) !! Tuurlijk is die erg in trek, laat ik het zo zeggen, van alle mannen die kunnen neuken (15-75) jaar oud zal schat ik toch zeker 90 % wel met zo een meisje (jonge vrouw) willen neuken.
Je kunt net zo goed een koe met een bloemkool vergelijken. Ze staan beiden bij een boer op het land, verder hebben ze nauwelijks iets gemeen.

Daarnaast is een vrouw (ze wordt binnenkort 18 dus laten we haar matsen en vrouw noemen) in alles "vroeger" rijp dan een man. En je laten neuken is echt geen "kunst" voor een 18 jarige blondine). Het is meer een kunst van zo een meisje / vrouw om zich NIET door Jan en Alleman te laten neuken.
Ik was ook redelijk radeloos met 22, maagd en nooit vriendin gehad. Zo dat ik 4 maanden voor mijn 23 ste dacht: als ik met mijn 23 ste verjaardag nog niet geneukt heb ga ik naar een hoertje. Leerde 10 weken voor mijn verjaardag mijn eerste vriendin kennen (19 en ook maagd) en nog voor mijn 23 ste waren we beiden niet meer "maagd". Het gebeurt gewoon in 90 % van de mannen ergens tussen de 19 en de 35. Alleen lang niet iedereen is er eerlijk over.
Een man begint pas bij een jaar of 23 interessant te worden voor een vrouw, denk ik.

Dat je redelijk intensief sport is werkelijk fantastisch en hoe ouder je wordt (en dat sporten volhoudt) hoe sterker dat in je voordeel is. Fitter, gezonder, maar ook aantrekkelijker voor vrouwen.

Dus, hou op met vergelijken met je jonge blonde zusje, dat slaat helemaal nergens op. Is ze echt zo populair, dan zal ze wel vriendinnen en vriendenklieken hebben. Als je ophoudt met kijken naar en je vergelijken met je zus zou je misschien nog vele voordelen kunnen hebben door met je zus en haar vriendinnenklieken af en toe uit te gaan, en te zien of het met een van haar vriendinnen klikt. Zelfs als dat niet zo is leer je een beetje omgaan met zowel mannen als vrouwen. Zou wel verschrikkelijk jammer zijn als je je aan hen (of aan je zus) gaat aanpassen met drinken roken wiet pilletjes. Want besef dat dat een gigantisch groot voordeel aan jou is, wat in de toekomst, voor serieuze relaties heel belangrijk is. Wie wil nou een zuipende halve junk als levenspartner of echtgenoot / echtgenote, als ouder voor hun kind?

Zonder jouw zus te willen be-oordelen zou ik mij als ouder van jullie meer zorgen maken om wat van je zus terecht moet komen als van jou. Bij jou zou ik me alleen zorgen maken vanwege de sombere, wat negatieve kijk op jezelf (nog wat gevoed door wat idioten die zulke opmerkingen naar jou maken over asielzoeker en van dat domme, stoere gekwaak).

Doe jij nou maar lekker waar je zin in hebt, met goede, echte vrienden, lekker sporten en blijf vooral jezelf! Dat komt allemaal goed. En straks maakt dat allemaal niet (meer) uit of dat nou 6 maanden vroeger of later gebeurd is. Het is overigens zelden een gebeurtenis, maar meer een glijdende schaal (dat eerste wipje stelt achteraf ook helemaal niks voor) waarin je steeds verder komt en op een gegeven moment realiseer je je dat je daar bent waar je wilde komen. En dan is dat helemaal normaal dat het zo gelopen en zo gekomen is.
Dit ja. :Y

Uitgaande van wat TS in zijn OP schrijft lijkt hij mij een veel leuker persoon dan zijn zus.
  donderdag 18 februari 2016 @ 13:10:04 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160015364
Ik zie dat Michel, Jaeger en Appelvla eigenlijk hetzelfde zeggen als ik. Ik had dat echter niet gezien want in die tijd was ik aan het typen. Maar alleen maar des te beter, vier weten meer dan een.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160016224
Gespierd... Donker... Je zou welkom zijn :9
Ik denk dat je gewoon wat meer in jezelf moet geloven, een onzekere man is echt een afknapper.
En heb geduld, veel vrouwen willen een iets oudere man en tegen dat jij 30 bent krijgen je leeftijdsgenoten een buikje en jij hebt een wasbordje. Hun keuze zal snel gemaakt zijn :)

En fb is nep. Ligt ze in het ziekenhuis dan denk ik niet dat er 800 'vrienden' naast haar bed staan.
pi_160017450
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Vaak denken ze als we in de stad lopen dat zij mijn vriendin is, en geloven ze niet dat ik haar broer ben, ze had mij ook wel eens als profielfoto op whatsapp waar ik samen met d'r opstond en toen kreeg ze wel eens reacties van ''Wat moet je met die asielzoeker op de foto''.
Ik begrijp dat dat rot is maar je schouders er over ophalen is toch het beste.
quote:
Hierdoor ben ik zeer onhandig in het sociale leven.
Maar je hebt vast andere kwaliteiten!
quote:
Heb een baan voor 30 uur per week, omdat dit is wat ik aankan. En ik vind het mooi zo! :)
Mooi. Dan ben je verder dan ik want ik kan geen werk vinden.
quote:
Ze heeft 4 /5 vaste scharrels die komen hier wel eens binnen, maar vaak als mijn moeder thuis is, gebeurd dit bij hun thuis.
Nou.. moet je daar trots op zijn? Klinkt meer als een sletje dan als een interessant persoon.
quote:
ZIj
- + 800 vrienden op facebook
ik 120 vrienden
Uit onderzoek blijkt dat een mens maximaal 150 contacten tegelijk kan onderhouden; bij meer slipt de kwaliteit bij al die contacten weg. Dan heb je dus 800 'vrienden' op facebook, 1000 contacten op LinkedIn, een familie van 35 man en nog zo'n 30 reallife contacten... maar ws weet je totaal niet wie wie is, wat iemand doet, hoe het met iemand gaat, wat hun relatiestatus is, waar ze wonen enz enz. Feitelijk zijn het dus gewoon vreemden voor je.

Jij weet die dingen ws van die 120 wel en zij van jou.

Ga eens een weddenschap met je zus aan; Beiden posten jullie op FB dat jullie geslaagd zijn voor jullie mbo diploma... feest!!! Eens kijken hoeveel likes en felicitaties jullie krijgen en hoeveel stom verbaasde reacties van: Huh? Ik wist niet dat je mbo deed.... En dan procentueel vergelijken. Ik durf te wedden dat zij de meeste likes en felicitaties krijgt en jij de meeste verbaasde reacties.
quote:
Zij heeft bij elke profielfoto wel meer als 100 likes.
Ik 6/ 7
Ja en?
quote:
Zij gaat elke avond uit, donderdag t/m zaterdag. En als ze niet uitgaat, dan is ze bij vrienden drankspelletjes spelen of logeerpartijtje
17... Dat je moeder dat goed vindt... ongezond gewoon. Drinken mag ze niet eens.
quote:
Ik ga alleen zaterdag uit met 1 beste vriend. (Beide hebben we autisme, en beide weinig contacten).
Is toch prima?
quote:
Zij: Hoog opgeleid
Ik: Geen diploma, schoonmaak baantje.
Ze is niet hoog opgeleid; ze is nog met haar voortgezet onderwijs bezig. Jij werkt al. En zoals ze nu bezig is.. is het nog maar de vraag of ze het gaat halen.
quote:
Misschien hebben we beide een kloppend hart, maar ik kan mezelf echt niet zien als ''het zelfde waard zijn'' Want als zij dood gaat, heeft ze waarschijnlijk veel meer mensen die zich om haar ontfermen, en huilen als wat ik zou hebben.
Wel nee joh. Dat soort 'vrienden' komt niet eens op de uitvaart. Het zijn geen necrofielen; dus zodra ze dood is gaan ze opzoek naar een ander lekker kutje.
quote:
Het frustreert me enorm dat ze zoveel jongens heeft, waarmee ze seks kan hebben, ik ben nog maagd... Terwijl ik veel ouder ben,
Ze is een jonge 'vrouw' en gemakkelijk het bed in te krijgen. Natuurlijk heeft ze dan veel seks. Dat is echter geen verdienste want een relatie willen ze niet met haar; alleen neuken. Voor mannen ligt dat gewoon anders.
quote:
Ik tinder mezelf helemaal suf, en nog 3 datingsites, en van alle 100'e vrouwen reageert er haast nooit iemand.
Dan kan ik wel stellen dat als er 1000 meiden mij afwijzen op tinder bijvoorbeeld, dat de gemiddelde vrouw op aarde mij niet ziet zitten. Terecht misschien ook wel, ik ben nu eerlijk.
Onzin. Vrouwen, zeker wat aantrekkelijke vrouwen krijgen tientallen, zo niet honderden reactie per dag... Vaak kappen ze er dan ook mee en doen niets meer met zo'n profiel.
quote:
Wat heb ik dan wel?
- Een gespierd lichaam, train elke dag 2 uur gemiddeld
- een luisterend oor.
Klinkt goed.
quote:
Mijn doel is gewoon om net zoals iedereen een vriendin te vinden, relatie krijgen.. Samen wonen, kindje .. kleinkinderen - doodgaan, maar de tijd tikt ongelooflijk snel, en als ik nu nog maagd ben, dan is de kans dat ik ooit seks ga hebben met de dag kleiner, want hoe ouder meiden worden, hoe meer eisen ze hebben, omdat meiden ook aan hun toekomst denken, en dus een stabielere man zoeken.
Als het je om een relatie gaat en huisje-boompje-beestje.. moet je niet op tinder zijn.
Als het je om de seks gaat... probeer eens volwassen vrouwen. Zeg 35 plus. Er zijn steeds meer oudere vrouwen met een jongere vriend of seksbuddy. En zij stellen juist vaak minder eisen en weten wat ze willen ipv zich afwachtend op te stellen en te verwachten dat de man in kwestie haar wensen ruikt en ze per ommegaande vervuld.
quote:
En denken jullie dat ik ooit of misschien al dit jaar een vriendin krijg?
Ik heb geen kristallen bol.
quote:
En hebben meer mensen dit, dat ze zichzelf mislukt zien omdat je broer of zus veel meer is en kan en veel meer seks heeft als jij?
Ja. Mijn broer deed dat bij mij en mijn jongste deed dat bij mijn oudste.
Gelukkig was ik er nog en ik heb mijn kinderen weten te leren dat zij ieder hen eigen kwaliteiten hebben ook al springt de ene meer in het oog dan de ander.
Oudste is sociaal, populair, sportief en erg aantrekkelijk.
Jongste is intelligent, gedisciplineerd, loyaal, trouw en net boven gemiddeld aantrekkelijk.
So what? Ze zijn echt niet elkaars mindere of meerdere alleen anders.
pi_160045330
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik heb nooit gewild om te daten met een man die jonger was dan 28 jaar. Mijn voorkeur was altijd tegen de 30 jaar geweest. Meer kennis, meer vaardigheden, hebben meer in de wereld gezien, trappen minder in drogredenatie's/ manipulatie's van anderen, kunnen beter inleven, kunnen zaken beter/sneller begrijpen, kunnen beter relativeren, kunnen beter communiceren, etc.

Alles op z'n tijd. Werk zoeken is moeilijk, werk behouden is ook moeilijk. Een inkomen, geld sparen, dingen doen die je leuk vind, nieuwe dingen leren, op vakantie gaan, dingen samen doen met familie en vrienden. Ik vind het maar jammer dat mensen tijd en geld weggooien aan vreemden die niet om ze geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')