Sure.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:54 schreef Yiwei het volgende:
- kan waarschijnlijk niet eens 100m rennen
- kan geen pushup doen
Bedankt !! Dit doet mij serieus waar goed!quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:54 schreef Yiwei het volgende:
Gefeliciteerd, u heeft een gespierd lichaam! Moeilijk te bereiken, want het is hard werken en hoog gedisciplineerd. Een gemiddeld Nederlander ->
- dik en vadsig
- behaalt de 30 min. beweegnorm per dag niet eens
- kan waarschijnlijk niet eens 100m rennen
- kan geen pushup doen
- vaak ongetraind zwakke rug die later vaak rugklachten opleveren
- hoog risico voor hart&vaat klachten
Je mag wel trots zijn op jezelf! Ik ben het anders welMensen die bijv. lid worden van een sportschool gaan al niet meer na ~2 maanden. En de mensen die regelmatig gaan, kunnen niet 2 uur volhouden. Zelfs instructeurs kunnen een kleine bierbuik hebben. Heb je ooit gedacht om jezelf in deze branche te ontwikkelen?
Tja... Wij snappen het allemaal niet zo goed, ze is heel slim, maar heeft wel een eigen ''dealer'' hoe ze dat zelf ook altijd lekker puberaal noemt (die verkoopt haar wiet en af en toe pillen voor uitgaan). Verder doet het mij ook pijn die scharrels, enerzijds wil ik niet achterblijven en zeker niet omdat zij nog jonger is als ik. doe er alles aan, om dan ook maar te zoeken naar seks via tinder bijvoorbeeld. Anderzijds denk ik dat als zij dat niet zo deed, ik ook een stuk relaxter erin zou staan. Mijn moeder is heel open, ik heb ook gezegd dat ik al 4 keer seks heb gehad met verschillende vrouwen, dit ook omdat ik niet af wil gaan, bij m'n zusje dat ze me ziet als loser ofzoiets..quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:45 schreef Murmeli het volgende:
En je zusje klinkt me nou ook niet zo geweldig. Beetje sletterig, 5 scharrels, 800 fb vrienden is alleen maar oppervlakkig. Daar zou ik niet zo tegenop kijken
Jij hebt misschien wel meer aan jouw ene goede vriend dan zij aan al die oppervlakkige.
Bedankt voor je bericht, na dit topic sta ik er heel anders in, ben blij dat jullie het voor mij in perspectief zetten, want in je eentje denken, dan ga je toch vaak denk de verkeerde richting op.. Gedachtes van jezelf zijn niet altijd de waarheid..quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:27 schreef Luuntje het volgende:
Jij bent jij en je bent niet geboren om indruk te maken op anderen
Makkelijk gezegd ja, maar het klopt wel.
Je bent niet minder om de aantal likes of vrienden op facebook.
Facebook is geen echte graadmeter voor het echte leven.
Je werkt, en doet je best.
Ik heb dat gevoel ook wel ewns gehad dat ik niks was en mijn broers waren je van het.
Maar als ik dan kijk naar hoe hun tegenover anderen zijn, boeit het mij niet meer dat ze meer geld hebben en een betere baan.
Ook jij hebt je positieve kanten.
Dit ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:47 schreef Jaeger85 het volgende:
Hou in je achterhoofd dat het voor de gemiddelde vrouw veel gemakkelijker is om seks te krijgen dan voor de gemiddelde man. Dus stop met die vergelijking met je zusje.
Een groot percentage 'orbiters' die hopen ooit in haar broekje te kunnen komen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja.
De vergelijking gaat gewoon totaal niet op. Daarom heeft ze ook 800 facebook vrienden, kijk maar eens hoeveel er daar een man van zijn. Het klinkt alsof ze een boven gemiddeld uiterlijk heeft, daar durf ik mijn geld dan ook op in te zetten.
Trek je eigen plan, kijk niet naar anderen. Wees trots op wat je bereikt, ik sport ook 4 keer per week, moet je naar mij kijken in mn fobo, ik ben dik.Dus wees gerust, iedereen heeft nadelen aan zichzelf plakken. En op je 22ste maagd is nog niet eens een probleem. Ze lopen er tussen van 40.
Dit ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:52 schreef LeesFoknl het volgende:
De grootste fout die jij maakt is dat je je vergelijkt met een jonge vrouw.
Die hebben een .... kutje! En jij niet. En als dat kutje nog lekker fris en jong is (17) en mits er in ongeschoren toestand blonde haartjes op staan, net zoals op haar hoofd, die schijnbaar niet al te moeilijk doet (4-5 scharrels, drinkavonden, wiet en incidenteel pilletje) !! Tuurlijk is die erg in trek, laat ik het zo zeggen, van alle mannen die kunnen neuken (15-75) jaar oud zal schat ik toch zeker 90 % wel met zo een meisje (jonge vrouw) willen neuken.
Je kunt net zo goed een koe met een bloemkool vergelijken. Ze staan beiden bij een boer op het land, verder hebben ze nauwelijks iets gemeen.
Daarnaast is een vrouw (ze wordt binnenkort 18 dus laten we haar matsen en vrouw noemen) in alles "vroeger" rijp dan een man. En je laten neuken is echt geen "kunst" voor een 18 jarige blondine). Het is meer een kunst van zo een meisje / vrouw om zich NIET door Jan en Alleman te laten neuken.
Ik was ook redelijk radeloos met 22, maagd en nooit vriendin gehad. Zo dat ik 4 maanden voor mijn 23 ste dacht: als ik met mijn 23 ste verjaardag nog niet geneukt heb ga ik naar een hoertje. Leerde 10 weken voor mijn verjaardag mijn eerste vriendin kennen (19 en ook maagd) en nog voor mijn 23 ste waren we beiden niet meer "maagd". Het gebeurt gewoon in 90 % van de mannen ergens tussen de 19 en de 35. Alleen lang niet iedereen is er eerlijk over.
Een man begint pas bij een jaar of 23 interessant te worden voor een vrouw, denk ik.
Dat je redelijk intensief sport is werkelijk fantastisch en hoe ouder je wordt (en dat sporten volhoudt) hoe sterker dat in je voordeel is. Fitter, gezonder, maar ook aantrekkelijker voor vrouwen.
Dus, hou op met vergelijken met je jonge blonde zusje, dat slaat helemaal nergens op. Is ze echt zo populair, dan zal ze wel vriendinnen en vriendenklieken hebben. Als je ophoudt met kijken naar en je vergelijken met je zus zou je misschien nog vele voordelen kunnen hebben door met je zus en haar vriendinnenklieken af en toe uit te gaan, en te zien of het met een van haar vriendinnen klikt. Zelfs als dat niet zo is leer je een beetje omgaan met zowel mannen als vrouwen. Zou wel verschrikkelijk jammer zijn als je je aan hen (of aan je zus) gaat aanpassen met drinken roken wiet pilletjes. Want besef dat dat een gigantisch groot voordeel aan jou is, wat in de toekomst, voor serieuze relaties heel belangrijk is. Wie wil nou een zuipende halve junk als levenspartner of echtgenoot / echtgenote, als ouder voor hun kind?
Zonder jouw zus te willen be-oordelen zou ik mij als ouder van jullie meer zorgen maken om wat van je zus terecht moet komen als van jou. Bij jou zou ik me alleen zorgen maken vanwege de sombere, wat negatieve kijk op jezelf (nog wat gevoed door wat idioten die zulke opmerkingen naar jou maken over asielzoeker en van dat domme, stoere gekwaak).
Doe jij nou maar lekker waar je zin in hebt, met goede, echte vrienden, lekker sporten en blijf vooral jezelf! Dat komt allemaal goed. En straks maakt dat allemaal niet (meer) uit of dat nou 6 maanden vroeger of later gebeurd is. Het is overigens zelden een gebeurtenis, maar meer een glijdende schaal (dat eerste wipje stelt achteraf ook helemaal niks voor) waarin je steeds verder komt en op een gegeven moment realiseer je je dat je daar bent waar je wilde komen. En dan is dat helemaal normaal dat het zo gelopen en zo gekomen is.
Ik begrijp dat dat rot is maar je schouders er over ophalen is toch het beste.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Vaak denken ze als we in de stad lopen dat zij mijn vriendin is, en geloven ze niet dat ik haar broer ben, ze had mij ook wel eens als profielfoto op whatsapp waar ik samen met d'r opstond en toen kreeg ze wel eens reacties van ''Wat moet je met die asielzoeker op de foto''.
Maar je hebt vast andere kwaliteiten!quote:Hierdoor ben ik zeer onhandig in het sociale leven.
Mooi. Dan ben je verder dan ik want ik kan geen werk vinden.quote:Heb een baan voor 30 uur per week, omdat dit is wat ik aankan. En ik vind het mooi zo!![]()
Nou.. moet je daar trots op zijn? Klinkt meer als een sletje dan als een interessant persoon.quote:Ze heeft 4 /5 vaste scharrels die komen hier wel eens binnen, maar vaak als mijn moeder thuis is, gebeurd dit bij hun thuis.
Uit onderzoek blijkt dat een mens maximaal 150 contacten tegelijk kan onderhouden; bij meer slipt de kwaliteit bij al die contacten weg. Dan heb je dus 800 'vrienden' op facebook, 1000 contacten op LinkedIn, een familie van 35 man en nog zo'n 30 reallife contacten... maar ws weet je totaal niet wie wie is, wat iemand doet, hoe het met iemand gaat, wat hun relatiestatus is, waar ze wonen enz enz. Feitelijk zijn het dus gewoon vreemden voor je.quote:ZIj
- + 800 vrienden op facebook
ik 120 vrienden
Ja en?quote:Zij heeft bij elke profielfoto wel meer als 100 likes.
Ik 6/ 7
17... Dat je moeder dat goed vindt... ongezond gewoon. Drinken mag ze niet eens.quote:Zij gaat elke avond uit, donderdag t/m zaterdag. En als ze niet uitgaat, dan is ze bij vrienden drankspelletjes spelen of logeerpartijtje
Is toch prima?quote:Ik ga alleen zaterdag uit met 1 beste vriend. (Beide hebben we autisme, en beide weinig contacten).
Ze is niet hoog opgeleid; ze is nog met haar voortgezet onderwijs bezig. Jij werkt al. En zoals ze nu bezig is.. is het nog maar de vraag of ze het gaat halen.quote:Zij: Hoog opgeleid
Ik: Geen diploma, schoonmaak baantje.
Wel nee joh. Dat soort 'vrienden' komt niet eens op de uitvaart. Het zijn geen necrofielen; dus zodra ze dood is gaan ze opzoek naar een ander lekker kutje.quote:Misschien hebben we beide een kloppend hart, maar ik kan mezelf echt niet zien als ''het zelfde waard zijn'' Want als zij dood gaat, heeft ze waarschijnlijk veel meer mensen die zich om haar ontfermen, en huilen als wat ik zou hebben.
Ze is een jonge 'vrouw' en gemakkelijk het bed in te krijgen. Natuurlijk heeft ze dan veel seks. Dat is echter geen verdienste want een relatie willen ze niet met haar; alleen neuken. Voor mannen ligt dat gewoon anders.quote:Het frustreert me enorm dat ze zoveel jongens heeft, waarmee ze seks kan hebben, ik ben nog maagd... Terwijl ik veel ouder ben,
Onzin. Vrouwen, zeker wat aantrekkelijke vrouwen krijgen tientallen, zo niet honderden reactie per dag... Vaak kappen ze er dan ook mee en doen niets meer met zo'n profiel.quote:Ik tinder mezelf helemaal suf, en nog 3 datingsites, en van alle 100'e vrouwen reageert er haast nooit iemand.
Dan kan ik wel stellen dat als er 1000 meiden mij afwijzen op tinder bijvoorbeeld, dat de gemiddelde vrouw op aarde mij niet ziet zitten. Terecht misschien ook wel, ik ben nu eerlijk.
Klinkt goed.quote:Wat heb ik dan wel?
- Een gespierd lichaam, train elke dag 2 uur gemiddeld
- een luisterend oor.
Als het je om een relatie gaat en huisje-boompje-beestje.. moet je niet op tinder zijn.quote:Mijn doel is gewoon om net zoals iedereen een vriendin te vinden, relatie krijgen.. Samen wonen, kindje .. kleinkinderen - doodgaan, maar de tijd tikt ongelooflijk snel, en als ik nu nog maagd ben, dan is de kans dat ik ooit seks ga hebben met de dag kleiner, want hoe ouder meiden worden, hoe meer eisen ze hebben, omdat meiden ook aan hun toekomst denken, en dus een stabielere man zoeken.
Ik heb geen kristallen bol.quote:En denken jullie dat ik ooit of misschien al dit jaar een vriendin krijg?
Ja. Mijn broer deed dat bij mij en mijn jongste deed dat bij mijn oudste.quote:En hebben meer mensen dit, dat ze zichzelf mislukt zien omdat je broer of zus veel meer is en kan en veel meer seks heeft als jij?
Ik heb nooit gewild om te daten met een man die jonger was dan 28 jaar. Mijn voorkeur was altijd tegen de 30 jaar geweest. Meer kennis, meer vaardigheden, hebben meer in de wereld gezien, trappen minder in drogredenatie's/ manipulatie's van anderen, kunnen beter inleven, kunnen zaken beter/sneller begrijpen, kunnen beter relativeren, kunnen beter communiceren, etc.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Een man begint pas bij een jaar of 23 interessant te worden voor een vrouw, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |