Moet goed komen. Misschien komen we ook nog even een tosti halenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De voorspellingen zijn ok. We hebben er ¤ 1.000 in zitten, dus ik wil wel veel tosti's verkopen.
Dat scheelt!quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet goed komen. Misschien komen we ook nog even een tosti halen
Het ging niet overal in Noord goed.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik rook het in huis al.
Wij wonen op de derde etage.
In de bakkerij ook geen problemen gelukkig.
Sliep heerlijk eigenlijk met die regen, donder en bliksem. Geniet er eigenlijk altijd wel van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef Tem het volgende:
Nog mensen weggespoeld vannacht? Wat een teringweer, zag gewoon iemand door die hoosbui fietsen vannacht om drie uur toen ik ff naar buiten keek.
Dat is wat hipper geworden, is het niet?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het ging niet overal in Noord goed.
Paar weken geleden hoorde ik bij Café Walenburg ook al dat de hele keuken onder water had gestaan.
Ja, echt bizar veel in de stad. Begreep ook dat het veel door ratten komt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben op de 1500m van huis naar bakkerij zeker 6 sinkholes tegengekomen. Echt bizar.
Ongetwijfeld. Daar wonen er meer van in Rotterdam dan mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, echt bizar veel in de stad. Begreep ook dat het veel door ratten komt.
Ik slaap dan onrustig. Oud huis, kans op lekkage etc etc.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sliep heerlijk eigenlijk met die regen, donder en bliksem. Geniet er eigenlijk altijd wel van.
Is overgenomen door Vincent Bek die eerst De Komedie had aan de Schieweg. Gezellige zaak nu, en je kunt er ook een aardig hapje eten voor een goede prijs.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wat hipper geworden, is het niet?
Dakgoten wel volledig bladvrij en zo?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik slaap dan onrustig. Oud huis, kans op lekkage etc etc.
Sterker nog, dat is een klant van ons.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef heiden6 het volgende:
Is iemand van jullie hier wel eens geweest?
Jaja, vorig jaar niet en toen hadden we wel lekkage.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dakgoten wel volledig bladvrij en zo?
Goede ingreep dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Jaja, vorig jaar niet en toen hadden we wel lekkage.
O, gelukkig. Ga er donderdag heen, heeft de vrouw van een vriend van me geregeld als cadeau voor vaderdag.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is een klant van ons.
Prima tent.
Ben met dit weer altijd blij dat ik op de eerste verdieping woon. En ook als ik denk aan ratten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede ingreep dan.
In m'n flatje merk ik gelukkig niets van de regen behalve wat gezellig getik tegen het raam.
Veel eigen inmaak, zelf fermenteren etc. Leuke mensen, goede prijs/kwaliteit, lekker broodquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef heiden6 het volgende:
Is iemand van jullie hier wel eens geweest?
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veel eigen inmaak, zelf fermenteren etc. Leuke mensen, goede prijs/kwaliteit, lekker brood
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef Tem het volgende:
Objectiviteit van de bakkers. Ik hoor het alweer.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef Tem het volgende:
Objectiviteit van de bakkers. Ik hoor het alweer.
Toen ik nog in het oude noorden woonde had ik een keer zo'n rat die in de keuken uit m'n broodzak sprong gatverdamme.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben met dit weer altijd blij dat ik op de eerste verdieping woon. En ook als ik denk aan ratten.
De horror.
Rondom bergselaan forse rattenproblemen. Plaagachtig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik nog in het oude noorden woonde had ik een keer zo'n rat die in de keuken uit m'n broodzak sprong gatverdamme.
Weet je toevallig ook nog in welk topic?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben er enkel gegeten vóórdat ze klant werden.
RobinOok heeft laatst een review geplaatst. Onverdachte bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |