abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163251090
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Toen ik nog in het oude noorden woonde had ik een keer zo'n rat die in de keuken uit m'n broodzak sprong gatverdamme. :')
Als dat mij gebeurt dan slaap ik een week niet denk ik. Of ik ga verhuizen.

Nu woon ik ook nog tegenover een slootje, en naast een ander slootje. Mijn onderbuurman (winkel) heeft wel al een paar keer last gehad.

:')

Hoe groot was ie? :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_163251128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook nog in welk topic? :P
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #20
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_163251139
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Rondom bergselaan forse rattenproblemen. Plaagachtig.
Was Bergweg.
pi_163251159
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als dat mij gebeurt dan slaap ik een week niet denk ik. Of ik ga verhuizen.

Nu woon ik ook nog tegenover een slootje, en naast een ander slootje. Mijn onderbuurman (winkel) heeft wel al een paar keer last gehad.

:')

Hoe groot was ie? :D
Geen idee, ik liet alles vallen en sprong direct het plafond in dus zag er verder weinig van.
pi_163251256
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Geen idee, ik liet alles vallen en sprong direct het plafond in dus zag er verder weinig van.
Watje! _O-
pi_163251268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Gaylord
pi_163251270
Niemand doodde in één keer zo veel ratten als Berends. In 2002 haalde de ondernemer 1640 exemplaren uit één huis in het Utrechtse Baarn. ,,Er was een rioolprobleempje, waarna twee ratten tevoorschijn kwamen. De bewoners vonden ze wel schattig. Ze gaven de ratten kippenvoer. Binnen de kortste keren wemelde het van de ratten. De bewoners renden met een hamer af op mensen die er iets van zeiden. Uiteindelijk greep de gemeente in en doodde ik de ratten. Het huis moest worden afgebroken. Onder de fundering zat zo'n enorm gangenstelsel dat het huis dreigde in te storten.''

De rat rukt op... en we laten hem zelf binnen

Dan ben je ook goed de weg kwijt zeg. 8)7 Je zal er maar naast wonen.
pi_163251308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:18 schreef heiden6 het volgende:
Niemand doodde in één keer zo veel ratten als Berends. In 2002 haalde de ondernemer 1640 exemplaren uit één huis in het Utrechtse Baarn. ,,Er was een rioolprobleempje, waarna twee ratten tevoorschijn kwamen. De bewoners vonden ze wel schattig. Ze gaven de ratten kippenvoer. Binnen de kortste keren wemelde het van de ratten. De bewoners renden met een hamer af op mensen die er iets van zeiden. Uiteindelijk greep de gemeente in en doodde ik de ratten. Het huis moest worden afgebroken. Onder de fundering zat zo'n enorm gangenstelsel dat het huis dreigde in te storten.''

De rat rukt op... en we laten hem zelf binnen

Dan ben je ook goed de weg kwijt zeg. 8)7 Je zal er maar naast wonen.
WTF. :')
pi_163251318
pi_163251348
Haha, nee jullie zijn fan van die beesten zeker.
pi_163251353
Maar sowieso, ze zouden mensen die eten op straat gooien ook eens ritueel moeten verbranden zeg :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163251452
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
Haha, nee jullie zijn fan van die beesten zeker.
Ik heb ze als huisdier gehad.
pi_163251457
Schijnt echt de laatste drie jaar enorm toegenomen te zijn met ratten in de stad. Je ziet ook steeds meer van die borden bij de singels dat je niet de eenden moet voeren ivm ratten.
  donderdag 23 juni 2016 @ 22:25:07 #139
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_163251463
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar sowieso, ze zouden mensen die eten op straat gooien ook eens ritueel moeten verbranden zeg :r
Ze zouden mensen die afval op straat gooien ritueel moeten verbranden. Erger me er hier mateloos aan, wandel ik lekker in de natuur langs de Zevenhuizerplas, ligt er weer zo'n McDonalds-zakje. Als ik iemand dat uit z'n raampje zie gooien laat ik hem/haar het opeten.

De regen ging lekker los idd... had m'n bananenplant gisteravond in de tuin gezet, als die kon denken zou hij ongetwijfeld denken dat ie in een regenwoud woont :')
pi_163251495
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb ze als huisdier gehad.
Gezellig.
pi_163251501
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:24 schreef Tem het volgende:
Schijnt echt de laatste drie jaar enorm toegenomen te zijn met ratten in de stad. Je ziet ook steeds meer van die borden bij de singels dat je niet de eenden moet voeren ivm ratten.
Merk het in mijn werk ook hoor.
pi_163251519
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef dcadapter het volgende:

[..]

Ze zouden mensen die afval op straat gooien ritueel moeten verbranden. Erger me er hier mateloos aan, wandel ik lekker in de natuur langs de Zevenhuizerplas, ligt er weer zo'n McDonalds-zakje. Als ik iemand dat uit z'n raampje zie gooien laat ik hem/haar het opeten.
O ben ik ook voor! Maar van die malloten die bewust en bij hun volle verstand zakken brood uitschudden op straat en complete maaltijden naast de containerbakken gooien, vind ik nog net een stuk dommer en storender.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163251522
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Merk het in mijn werk ook hoor.
Ohja? Op welke manier?
pi_163251523
quote:
15s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Gezellig.
Zeer intelligent en sociaal. :Y
pi_163251531
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef Tem het volgende:

[..]

Ohja? Op welke manier?
Verzakkingen e.d.
pi_163251574
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zeer intelligent en sociaal. :Y
Ratatouille-toestanden in de bakkerij hoor ik alweer.
pi_163251576
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Was Bergweg.
Om exact te zijn ;) Bergsingel / Zestienhovensestraat tussen Bergselaan en Bergweg.
Omdat mensen tassen vol brood aan de slootkant van de Bergsingel uitstrooien. Is nu een verbod op maar zie het nog steeds weleens gebeuren.
pi_163251577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ben ik ook voor! Maar van die malloten die bewust en bij hun volle verstand zakken brood uitschudden op straat en complete maaltijden naast de containerbakken gooien, vind ik nog net een stuk dommer en storender.
Is een issue ja. Een stroming in de islam verbiedt het weggooien van eten en met name brood. Vandaar het initiatief voor broodvergisters. Nu alleen nog op Zuid.
pi_163251607
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Om exact te zijn ;-) Bergsingel / Zestienhovensestraat tussen Bergselaan en Bergweg.
Omdat mensen tassen vol brood aan de slootkant van de Bergsingel uitstrooien. Is nu een verbod op maar zie het nog steeds weleens gebeuren.
Bij dat bruggetje staan altijd van die malloten. :Y
pi_163251608
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Om exact te zijn ;-) Bergsingel / Zestienhovensestraat tussen Bergselaan en Bergweg.
Die ganzen schijten ook de hele buurt eronder trouwens. :P Wel leuke beesten hoor, daar niet van.

En sissen he. Ze zijn goed geïntegreerd in mijn buurt vol Marokkanen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')