Moet goed komen. Misschien komen we ook nog even een tosti halenquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De voorspellingen zijn ok. We hebben er ¤ 1.000 in zitten, dus ik wil wel veel tosti's verkopen.
Dat scheelt!quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet goed komen. Misschien komen we ook nog even een tosti halen
Het ging niet overal in Noord goed.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Ja, ik rook het in huis al.
Wij wonen op de derde etage.
In de bakkerij ook geen problemen gelukkig.
Sliep heerlijk eigenlijk met die regen, donder en bliksem. Geniet er eigenlijk altijd wel van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:07 schreef Tem het volgende:
Nog mensen weggespoeld vannacht? Wat een teringweer, zag gewoon iemand door die hoosbui fietsen vannacht om drie uur toen ik ff naar buiten keek.
Dat is wat hipper geworden, is het niet?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het ging niet overal in Noord goed.
Paar weken geleden hoorde ik bij Café Walenburg ook al dat de hele keuken onder water had gestaan.
Ja, echt bizar veel in de stad. Begreep ook dat het veel door ratten komt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben op de 1500m van huis naar bakkerij zeker 6 sinkholes tegengekomen. Echt bizar.
Ongetwijfeld. Daar wonen er meer van in Rotterdam dan mensen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, echt bizar veel in de stad. Begreep ook dat het veel door ratten komt.
Ik slaap dan onrustig. Oud huis, kans op lekkage etc etc.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sliep heerlijk eigenlijk met die regen, donder en bliksem. Geniet er eigenlijk altijd wel van.
Is overgenomen door Vincent Bek die eerst De Komedie had aan de Schieweg. Gezellige zaak nu, en je kunt er ook een aardig hapje eten voor een goede prijs.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wat hipper geworden, is het niet?
Dakgoten wel volledig bladvrij en zo?quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik slaap dan onrustig. Oud huis, kans op lekkage etc etc.
Sterker nog, dat is een klant van ons.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef heiden6 het volgende:
Is iemand van jullie hier wel eens geweest?
Jaja, vorig jaar niet en toen hadden we wel lekkage.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dakgoten wel volledig bladvrij en zo?
Goede ingreep dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Jaja, vorig jaar niet en toen hadden we wel lekkage.
O, gelukkig. Ga er donderdag heen, heeft de vrouw van een vriend van me geregeld als cadeau voor vaderdag.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is een klant van ons.
Prima tent.
Ben met dit weer altijd blij dat ik op de eerste verdieping woon. En ook als ik denk aan ratten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede ingreep dan.
In m'n flatje merk ik gelukkig niets van de regen behalve wat gezellig getik tegen het raam.
Veel eigen inmaak, zelf fermenteren etc. Leuke mensen, goede prijs/kwaliteit, lekker broodquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:56 schreef heiden6 het volgende:
Is iemand van jullie hier wel eens geweest?
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veel eigen inmaak, zelf fermenteren etc. Leuke mensen, goede prijs/kwaliteit, lekker brood
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef Tem het volgende:
Objectiviteit van de bakkers. Ik hoor het alweer.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef Tem het volgende:
Objectiviteit van de bakkers. Ik hoor het alweer.
Toen ik nog in het oude noorden woonde had ik een keer zo'n rat die in de keuken uit m'n broodzak sprong gatverdamme.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben met dit weer altijd blij dat ik op de eerste verdieping woon. En ook als ik denk aan ratten.
De horror.
Rondom bergselaan forse rattenproblemen. Plaagachtig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik nog in het oude noorden woonde had ik een keer zo'n rat die in de keuken uit m'n broodzak sprong gatverdamme.
Weet je toevallig ook nog in welk topic?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben er enkel gegeten vóórdat ze klant werden.
RobinOok heeft laatst een review geplaatst. Onverdachte bron.
Als dat mij gebeurt dan slaap ik een week niet denk ik. Of ik ga verhuizen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik nog in het oude noorden woonde had ik een keer zo'n rat die in de keuken uit m'n broodzak sprong gatverdamme.
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #20quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook nog in welk topic?
Was Bergweg.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rondom bergselaan forse rattenproblemen. Plaagachtig.
Geen idee, ik liet alles vallen en sprong direct het plafond in dus zag er verder weinig van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als dat mij gebeurt dan slaap ik een week niet denk ik. Of ik ga verhuizen.
Nu woon ik ook nog tegenover een slootje, en naast een ander slootje. Mijn onderbuurman (winkel) heeft wel al een paar keer last gehad.
Hoe groot was ie?
Watje!quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, ik liet alles vallen en sprong direct het plafond in dus zag er verder weinig van.
Gaylordquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, ik liet alles vallen en sprong direct het plafond in dus zag er verder weinig van.
WTF.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:18 schreef heiden6 het volgende:
Niemand doodde in één keer zo veel ratten als Berends. In 2002 haalde de ondernemer 1640 exemplaren uit één huis in het Utrechtse Baarn. ,,Er was een rioolprobleempje, waarna twee ratten tevoorschijn kwamen. De bewoners vonden ze wel schattig. Ze gaven de ratten kippenvoer. Binnen de kortste keren wemelde het van de ratten. De bewoners renden met een hamer af op mensen die er iets van zeiden. Uiteindelijk greep de gemeente in en doodde ik de ratten. Het huis moest worden afgebroken. Onder de fundering zat zo'n enorm gangenstelsel dat het huis dreigde in te storten.''
De rat rukt op... en we laten hem zelf binnen
Dan ben je ook goed de weg kwijt zeg.Je zal er maar naast wonen.
Thanks!quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #20
Ik heb ze als huisdier gehad.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef Kaas- het volgende:
Haha, nee jullie zijn fan van die beesten zeker.
Ze zouden mensen die afval op straat gooien ritueel moeten verbranden. Erger me er hier mateloos aan, wandel ik lekker in de natuur langs de Zevenhuizerplas, ligt er weer zo'n McDonalds-zakje. Als ik iemand dat uit z'n raampje zie gooien laat ik hem/haar het opeten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar sowieso, ze zouden mensen die eten op straat gooien ook eens ritueel moeten verbranden zeg
Merk het in mijn werk ook hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:24 schreef Tem het volgende:
Schijnt echt de laatste drie jaar enorm toegenomen te zijn met ratten in de stad. Je ziet ook steeds meer van die borden bij de singels dat je niet de eenden moet voeren ivm ratten.
O ben ik ook voor! Maar van die malloten die bewust en bij hun volle verstand zakken brood uitschudden op straat en complete maaltijden naast de containerbakken gooien, vind ik nog net een stuk dommer en storender.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef dcadapter het volgende:
[..]
Ze zouden mensen die afval op straat gooien ritueel moeten verbranden. Erger me er hier mateloos aan, wandel ik lekker in de natuur langs de Zevenhuizerplas, ligt er weer zo'n McDonalds-zakje. Als ik iemand dat uit z'n raampje zie gooien laat ik hem/haar het opeten.
Om exact te zijnquote:
Is een issue ja. Een stroming in de islam verbiedt het weggooien van eten en met name brood. Vandaar het initiatief voor broodvergisters. Nu alleen nog op Zuid.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ben ik ook voor! Maar van die malloten die bewust en bij hun volle verstand zakken brood uitschudden op straat en complete maaltijden naast de containerbakken gooien, vind ik nog net een stuk dommer en storender.
Bij dat bruggetje staan altijd van die malloten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Om exact te zijn ;-) Bergsingel / Zestienhovensestraat tussen Bergselaan en Bergweg.
Omdat mensen tassen vol brood aan de slootkant van de Bergsingel uitstrooien. Is nu een verbod op maar zie het nog steeds weleens gebeuren.
Die ganzen schijten ook de hele buurt eronder trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Om exact te zijn ;-) Bergsingel / Zestienhovensestraat tussen Bergselaan en Bergweg.
Omdat mensen tassen vol brood aan de slootkant van de Bergsingel uitstrooien. Is nu een verbod op maar zie het nog steeds weleens gebeuren.
Járen geleden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ratatouille-toestanden in de bakkerij hoor ik alweer.
www.stadsgas.nlquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef Isegrim het volgende:
Is een issue ja. Een stroming in de islam verbiedt het weggooien van eten en met name brood. Vandaar het initiatief voor broodvergisters. Nu alleen nog op Zuid.
Gaylordquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:30 schreef Tem het volgende:
Ik vind de ganzen op de Noordsingel maar enge teringbeesten.
Haha ja daar! Dat bruggetje waar je officieel niet overheen mag fietsenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij dat bruggetje staan altijd van die malloten.
Die zitten hier ook. Ben er niet bang van maar ze zijn wel behoorlijk agressief.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:30 schreef Tem het volgende:
Ik vind de ganzen op de Noordsingel maar enge teringbeesten.
Maar iedereen natuurlijk gewoon doet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:31 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Haha ja daar! Dat bruggetje waar je officieel niet overheen mag fietsen
Of bij het Zuidplein lekker even 30 duiven gaan voeren met je patat van Bram Ladage, zodat ze even later alle bushokjes onder kunnen schijten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ben ik ook voor! Maar van die malloten die bewust en bij hun volle verstand zakken brood uitschudden op straat en complete maaltijden naast de containerbakken gooien, vind ik nog net een stuk dommer en storender.
Yep. Op Bergsingel zitten voornamelijk die Nijlganzen. Als ik om 7 uur naar mijn werk fiets maken ze vaak een pokkeherrie, soort krijsen. Veel erger dan die witte op de Noordsingel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die ganzen schijten ook de hele buurt eronder trouwens.Wel leuke beesten hoor, daar niet van.
En sissen he. Ze zijn goed geïntegreerd in mijn buurt vol Marokkanen.
Whehe. Ja hangt een goede lucht ook waar ze lopen. Vanmiddag tijdens het hardlopen over de Sophiakade liepen die dingen met tientallen allemaal vol over de weg heen en toen siste ik naar ze terwijl ik er even op afrende en die taal spraken ze wel, getuige de wijze waarop ze wegrenden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Yep. Op Bergsingel zitten voornamelijk die Nijlganzen. Als ik om 7 uur naar mijn werk fiets maken ze vaak een pokkeherrie, soort krijsen. Veel erger dan die witte op de Noordsingel.
Na wandelingetje op de singel zitten mijn schoenen idd altijd onder die eenden-/ganzenpoep
Zoiets zag ik een keer bij de Nacht van de Kaap toen ik daar veel te dronken voor was.quote:
Ik zou helemaal dubbel liggen als dat ineens voorbij komt. Als ik high zou zijn vrees ik dat ik zelfs zou stikken in m'n lach.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoiets zag ik een keer bij de Nacht van de Kaap toen ik daar veel te dronken voor was.
Het was een bijzonder moment.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou helemaal dubbel liggen als dat ineens voorbij komt. Als ik high zou zijn vrees ik dat ik zelfs zou stikken in m'n lach.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het heet de LUCHTSINGEL
KLB / Taalverloedering op je Luchtsingel
Sowieso dat semi-hippe gedoe vind ik nogal tenenkrommend momenteel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
Oude knarren die van die babystraattaal gebruiken is nooit leuk
Uberhaupt niet als iemand dat doet
Hehe, ja die hype heeft nu ook wel lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Sowieso dat semi-hippe gedoe vind ik nogal tenenkrommend momenteel.
Dat is ook helemaal kut trouwens.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, die 'haal je veel te dure vreten uit een kleine vrachtwagen met luide muziek erbij festivals' vallen daar ook wel onder imo.
Hey, dat is mijn topic!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het heet de LUCHTSINGEL
KLB / Taalverloedering op je Luchtsingel
Opsporen oorzaak valt soms onder je opstalverzekering.quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:57 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iemand een betrouwbaar adresje voor het opsporen van een lekkage? Ik heb ineens een blauw/groene plek bovenaan mijn keukenmuur
Afvoer vanaf bovenverdieping (badkamer+bovenbalkon) via inpandige schacht naar regenpijp langs buitenmuur keuken. Zie plaatjes. Ik hoor wel van de mods wanneer we naar K&W moeten verhuizenquote:Op woensdag 29 juni 2016 11:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Opsporen oorzaak valt soms onder je opstalverzekering.
Zo niet: waar zit de vermoedelijke oorzaak? Dak? Balkon? Inpandige schacht?
Als je daar een idee van hebt kan ik je wel aan tips helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Wel leuk:quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
Oude knarren die van die babystraattaal gebruiken is nooit leuk
Uberhaupt niet als iemand dat doet
Gemailed. Thanksquote:Op woensdag 29 juni 2016 13:15 schreef Isegrim het volgende:
Ah, stadsuitloop. Bel hullie even:
http://www.m-a-loodgieters.nl
Hehe idd.quote:
http://www.metronieuws.nl(...)ng-van-pelle-naar-ekquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:59 schreef richolio het volgende:
Gister bij La Salute gegeten.
Personeel 10/10
Eten 10/10
*op lijstje zetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:59 schreef richolio het volgende:
Gister bij La Salute gegeten.
Personeel 10/10
Eten 10/10
Jawel joh! Er lopen nu alleen maar blanken!quote:Op zondag 3 juli 2016 16:37 schreef Kaas- het volgende:
http://www.rotterdam.nl/goudserijweg
Door dit project moet ik een heel jaar omfietsen- en lopen, en ik zie op de impressies van hoe het moet worden niet eens wat er straks anders is.Sowieso jammer voor mij dat tram 7 er al heel lang niet meer langsgaat en zal gaan. Dat scheelt me nogal wat.
Echt fucking triest altijd op die artist impressions ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jawel joh! Er lopen nu alleen maar blanken!
Het is niet het gedeelte van die lange straat met supermarkt van Oostplein richting Meent he. Het deel van de Boezembrug naar de Albert Heijn op de hoek zal je nooit 1 blanke tegenkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |