dat vind ik cutequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Al die mannen die hier gepost worden hebben zo'n gebrek aan gezichtshaar.
Die ben ik ff kwijt denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond destijds dat Mexicaanse meisje in breaking bad wel cute.
vind jij CR7 een echte manquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ga eens op echte mannen vallen ipv 14 jarigen
Oh jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die chick van Pinkman. Die andere vriendin van hem was ook leuk.
Klopt, maar ze was wel schattig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja
Die andere chick was die doodgespoten junk toch?
Zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was wel schattig.
[ afbeelding ]
Jij ook?quote:
Je was heteroflexiblequote:
Non binary genderfluid was Fylax alquote:
Haha ojaquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Non binary genderfluid was Fylax al
Toen was Fylax even goed ontmaskerd op de Whisper app
Vertelquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Non binary genderfluid was Fylax al
Toen was Fylax even goed ontmaskerd op de Whisper app
Volgend jaar keert hij naar de darkside met Adorabellaquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha oja
Maar dat ontkende hij
Hij lijkt mij wel een jaar geleden
Hij is dan wel te laat voor pubertijdsremmersquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar keert hij naar de darkside met Adorabella
Hij had daar Whisper opgezet van dat hij genderfluid was, jongen van 16 uit Nijmegen. Vet ontkennen daarna natuurlijkquote:
Ach, dan wordt het een Conchita Wurstquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is dan wel te laat voor pubertijdsremmers
O m gquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had daar Whisper opgezet van dat hij genderfluid was, jongen van 16 uit Nijmegen. Vet ontkennen daarna natuurlijk
Nu moet je ook met voorbeelden komen dan hequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Maar sommige jongens zijn echt te mooi om als vrouw door het leven te gaan
Haha nee dan word ik weer belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet je ook met voorbeelden komen dan he
Heh, was Angela Schijf vroeger een jongen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha nee dan word ik weer belachelijk gemaakt
😂quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, was Angela Schijf vroeger een jongen?
Sorry hoor maar noem eens 1 negatief punt aan haarquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, was Angela Schijf vroeger een jongen?
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry hoor maar noem eens 1 negatief punt aan haar
zij is prachtig
Maar ze was vroeger besst leuk jaquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry hoor maar noem eens 1 negatief punt aan haar
zij is prachtig
quote:
Sorry Weepeequote:
Stel ze gaat zichzelf Googlen en dan ziet ze wat voor walgelijke onzin jullie over haar verspreidenquote:
Gewoon beetje afwassen/afdrogen toch?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
moest spoelkeuken staan
want een hersendodend kankiwerk is dat zeg
denk niet dat ze zich wat aantrekt van sneue zolderkamer autisten die over dr praten op een of ander forumquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel ze gaat zichzelf Googlen en dan ziet ze wat voor walgelijke onzin jullie over haar verspreiden
Ik wil niet dat ze verdrietig wordt
Ach, niks vergeleken als Silvana Simons zich Googledquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel ze gaat zichzelf Googlen en dan ziet ze wat voor walgelijke onzin jullie over haar verspreiden
Ik wil niet dat ze verdrietig wordt
ja moest hele avond afdrogenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beetje afwassen/afdrogen toch?
Veel mensen vinden afwassen en afdrogen heel therapeutisch werkenquote:
kan wel kloppenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen vinden afwassen en afdrogen heel therapeutisch werken
Je kan niet altijd master chef zijn hequote:Op donderdag 9 juni 2016 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan wel kloppen
zat echt beetje in mijn eigen wereldje op een gegeven moment
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet altijd master chef zijn he
ga weg manquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
haha jij bent het buitenbeentje hier nu
doe normaalquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit soort viezigheden doe je maar mooi met zo'n noord-ierse snol
WTF DEBIELquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
pas op of ik druk mn peuk uit in je neusgat
wat ga je eten tijdens je lunchpauze?quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ga nu pissen
en zo op lunchpauze (1e pauze sinds 7.45)
in Groningen ergensquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
maak iemand anders maar uit voor debiel, maar bij mij ben je bij t verkeerde adres
broodjes klappen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat ga je eten tijdens je lunchpauze?
quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
helaas niet, dat kan pas vnv
[..]
kom dan
enge lustkapperquote:Op donderdag 9 juni 2016 14:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sorry dat ik je slechte keuzes aanraad
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou zeer gewaardeerde vrienden, en Etsu. Ik wens u allen een bijzondere fijne nachtrust toe, behalve Etsu. Slaap lekker, en morgen gezond weer op. Behalve Etsu.![]()
Wat dus betekent dat onze intieme band voorbij is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat zou lezen natuurlijk
Dickpics nemen en sturen aan Paxje.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoi Kaneel.
Wat ga je doen in het weekend?
Wow. Gelukkig is Paxcon geen leerling van jou.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dickpics nemen en sturen aan Paxje.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wow. Gelukkig is Paxcon geen leerling van jou.
oeiquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dickpics nemen en sturen aan Paxje.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat onze intieme band voorbij is.
Ik weet zeker dat als ik jou van FB gooi, dat je dan komt huilen in DM. Dat is al eens gebeurd.quote:
Ja vast wel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik jou van FB gooi, dat je dan komt huilen in DM. Dat is al eens gebeurd.
Dit klinkt als mijn oude Albert Heijnquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Werk duurde een uur langer maar krijg maar een halfuur extra geld.
hhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik jou van FB gooi, dat je dan komt huilen in DM. Dat is al eens gebeurd.
alsof jij ooit gewerkt hebt joh luie uitkeringstrekker.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt als mijn oude Albert Heijn
ga eens weg met je haat altijdquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
alsof jij ooit gewerkt hebt joh luie uitkeringstrekker.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Pax snapt het niet, die heeft nergens haar groeien behalve op z'n hoofd
ik hoop van welquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn bus zo niet weer niet komt opdagen zoals gisteren, anders ga ik mad worden
gewoon lekker lopen tochquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn bus zo niet weer niet komt opdagen zoals gisteren, anders ga ik mad worden
ik hoop dat je niet onder de bus komtquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, over 10 min naar de busquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
die slaapt nu vredig
ga je nu naar huis?
misschien stond je bij de verkeerde bushaltequote:Op donderdag 9 juni 2016 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop dat je kat je krabt
[..]
te ver te moe
naar huis hansquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
waar ga je heen
ik krijg nog geld van jou potverdorrie
nee ik stond primaquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien stond je bij de verkeerde bushalte
Wat een pauperlandquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik stond prima
dinsdag nam die eikel me ook al niet mee omdat ik een briefje van 10 had en geen losgeld
enge stalker, man man manquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ok, ik houd je in de gaten
Creepquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke versie van D
Na vode na Prahaquote:
leuk dat je mij ook meevraagtquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:56 schreef Toto69 het volgende:
ik ga naar de bus
zie je vnv op hax paxje <3
jij haxballt nooit man gekquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
leuk dat je mij ook meevraagt
ik zal zorgen dat ik in vorm benquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:56 schreef Toto69 het volgende:
ik ga naar de bus
zie je vnv op hax paxje <3
nouen, misschien wil ik wel meedoenquote:
ok kom maar.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nouen, misschien wil ik wel meedoen
ik heb ook nooit een vrouw gedaan, wil nog niet zeggen dat ik t niet wil
quote:
Smart, wmb de grootste bullshit ooit.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had functioneringsgesprek op werk.
Alles moest smart geformuleerd worden enzo.
Ja echt he.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smart, wmb de grootste bullshit ooit.
Yep, en hert enz... Ik vind het allemaal prachtig bedacht hoor maar een medewerker en werkgever doen er verder geen flikker meer mee. Behalve dan dat het in een functioneringsgesprek besproken moet worden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt he.
Je hebt er nog meer. Rumba enzo.
Ja inderdaad, heb niet echt het idee dat iemand er nog voordeel bij heeft als het zo strikt gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, en hert enz... Ik vind het allemaal prachtig bedacht hoor maar een medewerker en werkgever doen er verder geen flikker meer mee. Behalve dan dat het in een functioneringsgesprek besproken moet worden.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb niet echt het idee dat iemand er nog voordeel bij heeft als het zo strikt gaat.
Zeker voor dit soort kleine baantjes.
Altijd fijn.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi dan zijn wij het eens.
ek boeit mij nietsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Gaan we nog GRTD-poultje doen met het EK?
Iedereen 100 euro inleg
Albanie-Roemenie. Mooi manquote:
Maar ga je het niet kijken nee?quote:
mwah later misschienquote:
Zitten leuke potjes nu al tussen hoor. Maaandag mis ik alleen Belgie-Italie door GoTgenotquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mwah later misschien
De lamme tegen de blinde boeit mij niets
Wel raar vroeger keek ik echt alles. Of het moesten Afrikaanse en Aziatische zijn
we moeten donderdag wel even volledig achter die mannschaft staanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten leuke potjes nu al tussen hoor. Maaandag mis ik alleen Belgie-Italie door GoTgenot
Duitsland gaat chokenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten donderdag wel even volledig achter die mannschaft staan
Makkelijk jaquote:
Lolquote:
Kan nog steedsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Mijn voorspelling Frankrijk-Belgie als finale kan alleen al de prullenbak in als Belgie groepswinnaar wordt, dat is een beetje jammer. Die moeten 2de worden
Italiaantjes moet je kort houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 01:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan nog steeds
Italiaantjes die smerig 1-0 van België winnen ofzo
Halloow Flippieequote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:17 schreef Flippiee het volgende:
Jancees er is een snapchat filter met C.Ronaldo. best thing ever.
kut mensen zijn datquote:
Op een enkeling na is dar wel drama jaquote:
Ja zeker. Had alleen gehoopt dat te volgen met een baantje op zak, maar nog niks gehoordquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks nog Frankrijk kijken, Fokkie?
Per mail, dat is wel kut.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. Had alleen gehoopt dat te volgen met een baantje op zak, maar nog niks gehoordmaandag pas uitslag per mail
Klantenservice van Ziggoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Per mail, dat is wel kut.
Wat voor baan?
Duurt nog wel even dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Ziggo
Als ik aangenomen word moet ik alsnog tot 4 juli wachten voor ik kan beginnen met een twee-weekse training, maargoed dat is niet zo erg
M'n motivatie was prima zeiden ze en heb ervaring.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even dus.
Maak je goede kans op de baan?
Ik kan niemand noemen die ik daar geen drama vindquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een enkeling na is dar wel drama ja
Deadprez is wel prima kerelquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan niemand noemen die ik daar geen drama vind
Ik heb het net aangemaakt om even te kijken, maar vind het toch een beetje raarquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Een van mijn vrienden heeft wel een hete boi van okcupid gehaald.
Ik vind het altijd wel apart, datingsites.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het net aangemaakt om even te kijken, maar vind het toch een beetje raar
Bij tinder kan je een keer iemands profiel bekijken en daarna beslis je, weg of door. Dus je kan alle creeps filteren zeg maar.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel apart, datingsites.
Wat vind je er raar aan?
Het klinkt wel als een van de leukere. Met matching op karakter enzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het net aangemaakt om even te kijken, maar vind het toch een beetje raar
dquote:
Ja vragen beantwoorden enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een van de leukere. Met matching op karakter enzo.
Nee nog nietquote:
Ja is toch veel boeiender dan alleen op een foto kunnen zien wat voor zonnebril iemand graag draagt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vragen beantwoorden enzoen gelijk filteren op wel niet roken etc.
Ah ja. Dat is stom.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij tinder kan je een keer iemands profiel bekijken en daarna beslis je, weg of door. Dus je kan alle creeps filteren zeg maar.
Hier krijg je elke keer een melding als iemand je profiel bekijkt en likes kan je alleen zien als je premium account koopt.
Ja klopt, maar bij tinder kan je nog zeggen: ja doe ik voor de lol als ik me verveel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja is toch veel boeiender dan alleen op een foto kunnen zien wat voor zonnebril iemand graag draagt.
Wat ik er nog weet is dat de meeste wel meer verwachten qua gesprek. Ten minste uit ervaring dan. Op Tinder kan je het soms nog doen met een foute zin of de vraag wat je op je pannenkoeken doet maar daar willen ze wel echt gesprekken zeg maar. Merk je ook wel hoe de meeste hun profiel hebben ingevuld.quote:
Wie probeer je nu voor de gek te houden sof. :$quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar bij tinder kan je nog zeggen: ja doe ik voor de lol als ik me verveel.
Een datingsite is toch weer echt alsof je echt opzoek bent.
Ja ik zie hetquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ik er nog weet is dat de meeste wel meer verwachten qua gesprek. Ten minste uit ervaring dan. Op Tinder kan je het soms nog doen met een foute zin of de vraag wat je op je pannenkoeken doet maar daar willen ze wel echt gesprekken zeg maar. Merk je ook wel hoe de meeste hun profiel hebben ingevuld.
Lust je geen banaan of appel?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan geen peer meer zien maar tegelijkertijd ben ik te gierig om iets anders aan fruit te kopen dan conference peren. Wat een hoop tegenstrijdige gevoelens vandaag.
Ja oke ben wel een beetje op zoekquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie probeer je nu voor de gek te houden sof. :$
Oh en iedereen vult hem in het Engels inquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik zie hetMaar ik heb geen zin om zoveel over mezelf al vrij te geven, dus ze komen maar lekker vragen
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke ben wel een beetje op zoek
En ik verveel me heel erg en stel leerwerk uit
Niets gaat boven een praktijklesje biologiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke ben wel een beetje op zoek
En ik verveel me heel erg en stel leerwerk uit
Dat vind ik heel erg raarquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en iedereen vult hem in het Engels inook al zijn ze Nederlands
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, maar de peren zijn steeds 99 cent per kilo bij de groenteboer en het andere fruit meer
Zitten veel internationalestudenten wel op die in Nederland zitten dus misschien daaromquote:
Hmm ohja dat kan welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten veel internationalestudenten wel op die in Nederland zitten dus misschien daarom
Een kilo is 1,90 daar, vies duur. Bijna dubbel zo duur als bij de jumbo. Daar haal ik bananen meestal omdat ze er zo goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]Bij de AH een tros bananen voor 1 euro!
Ik pak morgen wel even marktje mee voor wat goedkope fruitjes voor je.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een kilo is 1,90 daar, vies duur. Bijna dubbel zo duur als bij de jumbo. Daar haal ik bananen meestal omdat ze er zo goedkoop zijn.
20 cent per banaanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een kilo is 1,90 daar, vies duur. Bijna dubbel zo duur als bij de jumbo. Daar haal ik bananen meestal omdat ze er zo goedkoop zijn.
Wow, dan moet ik als dank je eten maar voor je gaan klaarmaken.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pak morgen wel even marktje mee voor wat goedkope fruitjes voor je.
Dan kan ik in die tijd nakijkwerk doen. Lijkt me een goede deal.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, dan moet ik als dank je eten maar voor je gaan klaarmaken.
Dafuqquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Net mijn bonnetjes van deze week gesorteerd. 18 euro aan eten, waarvan 7 aan fruit.
Ligt eraan, is het echt een vadsig type of zijn het gewoon vage foto's?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
Stel dat je iemand tegen komt met een super leuk profiel, maar dat je aan de foto's kan zien dat het echt niet jouw type is. Zou je dan toch liken of niet?
Kan altijd in het echt meevallen qua uiterlijk he.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
Stel dat je iemand tegen komt met een super leuk profiel, maar dat je aan de foto's kan zien dat het echt niet jouw type is. Zou je dan toch liken of niet?
Als het echt, echt niet je type is dan denk ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
Diegene ziet er wel gewoon normaal uit, niet dik of vies, maar ook niet knap en je type.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het echt een vadsig type of zijn het gewoon vage foto's?
Gewoon liken, misschien klikt het voor de rest welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Diegene ziet er wel gewoon normaal uit, niet dik of vies, maar ook niet knap en je type.
Gewoon niet iemand waar je op het eerste gezicht voor zou vallen.
wat zou je dan doen
Jij bent geen chubby chaser?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou alleen geen volslanke types liken als het profiel verder tof is.
Uiteindelijk worden we allemaal oud en lelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
Ik vind uiterlijk best wel belangrijk dus ik doe zelf dan maar gewoon niet liken
Wij zullen dus nooit matchenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
Ik vind uiterlijk best wel belangrijk dus ik doe zelf dan maar gewoon niet liken
Nee, slechts een feeder.quote:
Geef jij zo weinig uit?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Net mijn bonnetjes van deze week gesorteerd. 18 euro aan eten, waarvan 7 aan fruit.
Natuurlijk wel maar het ligt eraan, is het niet je type of is diegene schijtlelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof er niet zo in dat je iemand qua uiterlijk veel leuker kan gaan vinden omdat je zijn of haar innerlijk heel leuk vind
Dat moet er wel een beetje zijn meteen op het eerste moment
Ja dit inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof er niet zo in dat je iemand qua uiterlijk veel leuker kan gaan vinden omdat je zijn of haar innerlijk heel leuk vind
Meestal gewoon rond de 20-25 euro per 5-6 dagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef jij zo weinig uit?
Of geef ik te veel uit
Het veel leuker gaan vinden geloof ik wel, want ik heb dat zelf ook. Maar er moet wel een basis zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Jeetje, lekker goedkoop jaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal gewoon rond de 20-25 euro per 5-6 dagen.
Maar had deze week drie dagen met een relatief goedkope maaltijd gedaan en verder wat visjes uit de vriezer gegeten.
Hm jawel. Maar ik bedoel meer zoals Sof nu heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het veel leuker gaan vinden geloof ik wel, want ik heb dat zelf ook. Maar er moet wel een basis zijn.
Uh jij woont nog thuisquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje, lekker goedkoop ja
Met 20 pw doe ik tijdens mijn arme dagen. Heb te veel vrienden die te vaak wat willen gaan drinken op terrasjes/ uit eten willen gaantijd om mn vriendengroep te verkleinen om geld te besparen
Maar jij woont nog thuis toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met 20 pw doe ik tijdens mijn arme dagen. Heb te veel vrienden die te vaak wat willen gaan drinken op terrasjes/ uit eten willen gaantijd om mn vriendengroep te verkleinen om geld te besparen
Lijkt me ook niet echt bij contact via datingsite nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm jawel. Maar ik bedoel meer zoals Sof nu heeft.
Je moet wel denken van: Hm best leuk.
Als je zoiets hebt van: Tsja.. Ik vind het niet heel bijzonder, dan denk ik niet dat het snel heel erg leuk gaat worden
Ja ik heb ook geen vrienden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker grunten via de chatquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger had je zo'n dating voor alto's.
Was altijd wel genieten
Dan is het heel andersquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dus, ik heb het over geld uitgeven aan eten.
Sowieso, mensen die zichzelf aldo noemenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dat lijkt me echt niets. Sowieso mensen die zichzelf alto noemen.
Ik viel altijd wel op gothic meisjesquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dat lijkt me echt niets. Sowieso mensen die zichzelf alto noemen.
Ja prima heb al een logeeradresje in Grunnquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je een paar van mij? Ze zijn wel een beetje gekkig
Bij wieee, johannes?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja prima heb al een logeeradresje in Grunn
Nice, waar?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh en omg als ik word aangenomen voor stage in Deutschland wordt mn kamer en maaltijden gewoon geregeldje moet maar een klein beetje bijdragen aan de kosten, ideaal heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |