quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry hoor maar noem eens 1 negatief punt aan haar
zij is prachtig
Maar ze was vroeger besst leuk jaquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry hoor maar noem eens 1 negatief punt aan haar
zij is prachtig
quote:
Sorry Weepeequote:
Stel ze gaat zichzelf Googlen en dan ziet ze wat voor walgelijke onzin jullie over haar verspreidenquote:
Gewoon beetje afwassen/afdrogen toch?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
moest spoelkeuken staan
want een hersendodend kankiwerk is dat zeg
denk niet dat ze zich wat aantrekt van sneue zolderkamer autisten die over dr praten op een of ander forumquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel ze gaat zichzelf Googlen en dan ziet ze wat voor walgelijke onzin jullie over haar verspreiden
Ik wil niet dat ze verdrietig wordt
Ach, niks vergeleken als Silvana Simons zich Googledquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel ze gaat zichzelf Googlen en dan ziet ze wat voor walgelijke onzin jullie over haar verspreiden
Ik wil niet dat ze verdrietig wordt
ja moest hele avond afdrogenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beetje afwassen/afdrogen toch?
Veel mensen vinden afwassen en afdrogen heel therapeutisch werkenquote:
kan wel kloppenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen vinden afwassen en afdrogen heel therapeutisch werken
Je kan niet altijd master chef zijn hequote:Op donderdag 9 juni 2016 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan wel kloppen
zat echt beetje in mijn eigen wereldje op een gegeven moment
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet altijd master chef zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |