dat vind ik cutequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Al die mannen die hier gepost worden hebben zo'n gebrek aan gezichtshaar.
Die ben ik ff kwijt denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond destijds dat Mexicaanse meisje in breaking bad wel cute.
vind jij CR7 een echte manquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ga eens op echte mannen vallen ipv 14 jarigen
Oh jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die chick van Pinkman. Die andere vriendin van hem was ook leuk.
Klopt, maar ze was wel schattig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja
Die andere chick was die doodgespoten junk toch?
Zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was wel schattig.
[ afbeelding ]
Jij ook?quote:
Je was heteroflexiblequote:
Non binary genderfluid was Fylax alquote:
Haha ojaquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Non binary genderfluid was Fylax al
Toen was Fylax even goed ontmaskerd op de Whisper app
Vertelquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Non binary genderfluid was Fylax al
Toen was Fylax even goed ontmaskerd op de Whisper app
Volgend jaar keert hij naar de darkside met Adorabellaquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha oja
Maar dat ontkende hij
Hij lijkt mij wel een jaar geleden
Hij is dan wel te laat voor pubertijdsremmersquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar keert hij naar de darkside met Adorabella
Hij had daar Whisper opgezet van dat hij genderfluid was, jongen van 16 uit Nijmegen. Vet ontkennen daarna natuurlijkquote:
Ach, dan wordt het een Conchita Wurstquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is dan wel te laat voor pubertijdsremmers
O m gquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had daar Whisper opgezet van dat hij genderfluid was, jongen van 16 uit Nijmegen. Vet ontkennen daarna natuurlijk
Nu moet je ook met voorbeelden komen dan hequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Maar sommige jongens zijn echt te mooi om als vrouw door het leven te gaan
Haha nee dan word ik weer belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet je ook met voorbeelden komen dan he
Heh, was Angela Schijf vroeger een jongen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha nee dan word ik weer belachelijk gemaakt
😂quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, was Angela Schijf vroeger een jongen?
Sorry hoor maar noem eens 1 negatief punt aan haarquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, was Angela Schijf vroeger een jongen?
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry hoor maar noem eens 1 negatief punt aan haar
zij is prachtig
Maar ze was vroeger besst leuk jaquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry hoor maar noem eens 1 negatief punt aan haar
zij is prachtig
quote:
Sorry Weepeequote:
Stel ze gaat zichzelf Googlen en dan ziet ze wat voor walgelijke onzin jullie over haar verspreidenquote:
Gewoon beetje afwassen/afdrogen toch?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
moest spoelkeuken staan
want een hersendodend kankiwerk is dat zeg
denk niet dat ze zich wat aantrekt van sneue zolderkamer autisten die over dr praten op een of ander forumquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel ze gaat zichzelf Googlen en dan ziet ze wat voor walgelijke onzin jullie over haar verspreiden
Ik wil niet dat ze verdrietig wordt
Ach, niks vergeleken als Silvana Simons zich Googledquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel ze gaat zichzelf Googlen en dan ziet ze wat voor walgelijke onzin jullie over haar verspreiden
Ik wil niet dat ze verdrietig wordt
ja moest hele avond afdrogenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beetje afwassen/afdrogen toch?
Veel mensen vinden afwassen en afdrogen heel therapeutisch werkenquote:
kan wel kloppenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen vinden afwassen en afdrogen heel therapeutisch werken
Je kan niet altijd master chef zijn hequote:Op donderdag 9 juni 2016 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan wel kloppen
zat echt beetje in mijn eigen wereldje op een gegeven moment
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet altijd master chef zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |