enge stalker, man man manquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ok, ik houd je in de gaten
Creepquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ben de vrouwelijke versie van D
Na vode na Prahaquote:
leuk dat je mij ook meevraagtquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:56 schreef Toto69 het volgende:
ik ga naar de bus
zie je vnv op hax paxje <3
jij haxballt nooit man gekquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
leuk dat je mij ook meevraagt
ik zal zorgen dat ik in vorm benquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:56 schreef Toto69 het volgende:
ik ga naar de bus
zie je vnv op hax paxje <3
nouen, misschien wil ik wel meedoenquote:
ok kom maar.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nouen, misschien wil ik wel meedoen
ik heb ook nooit een vrouw gedaan, wil nog niet zeggen dat ik t niet wil
quote:
Smart, wmb de grootste bullshit ooit.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had functioneringsgesprek op werk.
Alles moest smart geformuleerd worden enzo.
Ja echt he.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smart, wmb de grootste bullshit ooit.
Yep, en hert enz... Ik vind het allemaal prachtig bedacht hoor maar een medewerker en werkgever doen er verder geen flikker meer mee. Behalve dan dat het in een functioneringsgesprek besproken moet worden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt he.
Je hebt er nog meer. Rumba enzo.
Ja inderdaad, heb niet echt het idee dat iemand er nog voordeel bij heeft als het zo strikt gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, en hert enz... Ik vind het allemaal prachtig bedacht hoor maar een medewerker en werkgever doen er verder geen flikker meer mee. Behalve dan dat het in een functioneringsgesprek besproken moet worden.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb niet echt het idee dat iemand er nog voordeel bij heeft als het zo strikt gaat.
Zeker voor dit soort kleine baantjes.
Altijd fijn.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi dan zijn wij het eens.
ek boeit mij nietsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Gaan we nog GRTD-poultje doen met het EK?
Iedereen 100 euro inleg
Albanie-Roemenie. Mooi manquote:
Maar ga je het niet kijken nee?quote:
mwah later misschienquote:
Zitten leuke potjes nu al tussen hoor. Maaandag mis ik alleen Belgie-Italie door GoTgenotquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mwah later misschien
De lamme tegen de blinde boeit mij niets
Wel raar vroeger keek ik echt alles. Of het moesten Afrikaanse en Aziatische zijn
we moeten donderdag wel even volledig achter die mannschaft staanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten leuke potjes nu al tussen hoor. Maaandag mis ik alleen Belgie-Italie door GoTgenot
Duitsland gaat chokenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we moeten donderdag wel even volledig achter die mannschaft staan
Makkelijk jaquote:
Lolquote:
Kan nog steedsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Mijn voorspelling Frankrijk-Belgie als finale kan alleen al de prullenbak in als Belgie groepswinnaar wordt, dat is een beetje jammer. Die moeten 2de worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |