Meestal gewoon rond de 20-25 euro per 5-6 dagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef jij zo weinig uit?
Of geef ik te veel uit
Het veel leuker gaan vinden geloof ik wel, want ik heb dat zelf ook. Maar er moet wel een basis zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof er niet zo in dat je iemand qua uiterlijk veel leuker kan gaan vinden omdat je zijn of haar innerlijk heel leuk vind
Dat moet er wel een beetje zijn meteen op het eerste moment
Jeetje, lekker goedkoop jaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal gewoon rond de 20-25 euro per 5-6 dagen.
Maar had deze week drie dagen met een relatief goedkope maaltijd gedaan en verder wat visjes uit de vriezer gegeten.
Hm jawel. Maar ik bedoel meer zoals Sof nu heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het veel leuker gaan vinden geloof ik wel, want ik heb dat zelf ook. Maar er moet wel een basis zijn.
Uh jij woont nog thuisquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje, lekker goedkoop ja
Met 20 pw doe ik tijdens mijn arme dagen. Heb te veel vrienden die te vaak wat willen gaan drinken op terrasjes/ uit eten willen gaantijd om mn vriendengroep te verkleinen om geld te besparen
Maar jij woont nog thuis toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met 20 pw doe ik tijdens mijn arme dagen. Heb te veel vrienden die te vaak wat willen gaan drinken op terrasjes/ uit eten willen gaantijd om mn vriendengroep te verkleinen om geld te besparen
Lijkt me ook niet echt bij contact via datingsite nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm jawel. Maar ik bedoel meer zoals Sof nu heeft.
Je moet wel denken van: Hm best leuk.
Als je zoiets hebt van: Tsja.. Ik vind het niet heel bijzonder, dan denk ik niet dat het snel heel erg leuk gaat worden
Ja ik heb ook geen vrienden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker grunten via de chatquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger had je zo'n dating voor alto's.
Was altijd wel genieten
Dan is het heel andersquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dus, ik heb het over geld uitgeven aan eten.
Sowieso, mensen die zichzelf aldo noemenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dat lijkt me echt niets. Sowieso mensen die zichzelf alto noemen.
Ik viel altijd wel op gothic meisjesquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dat lijkt me echt niets. Sowieso mensen die zichzelf alto noemen.
Ja prima heb al een logeeradresje in Grunnquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je een paar van mij? Ze zijn wel een beetje gekkig
Bij wieee, johannes?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja prima heb al een logeeradresje in Grunn
Nice, waar?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh en omg als ik word aangenomen voor stage in Deutschland wordt mn kamer en maaltijden gewoon geregeldje moet maar een klein beetje bijdragen aan de kosten, ideaal heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |