Hij staat bekent als de grootste leugenaar van KLB scquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt mij erg tegen van die jongen.
Haha nee dat is Etsu.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij staat bekent als de grootste leugenaar van KLB sc
ik vind dit erg gemeenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou zeer gewaardeerde vrienden, en Etsu. Ik wens u allen een bijzondere fijne nachtrust toe, behalve Etsu. Slaap lekker, en morgen gezond weer op. Behalve Etsu.![]()
Trustequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou zeer gewaardeerde vrienden, en Etsu. Ik wens u allen een bijzondere fijne nachtrust toe, behalve Etsu. Slaap lekker, en morgen gezond weer op. Behalve Etsu.![]()
Aardig hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie? Etsu?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat heeft de gemenerik gedaan?!
Weetnie meer maar laatst had ik ruzie met hemquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, voor mij bestaat hij ook niet meer dan
Hij had ruzie met jou gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weetnie meer maar laatst had ik ruzie met hem
Wat heeft hij bij jou gedaan?
Bedankt dat je m'n back hebtquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij had ruzie met jou gemaakt
nou okquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach Etsu en ik zijn eigenlijk 4 handen op 1 buik. Haat liefde verhouding dit dat.
Ik zoek het wel even opquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
Hoe kan je nou ruzie met Etsu hebben? Dat lukt alleen Rezania
Ja wie niet. Horoscopen zijn 1 grote open deur.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De reiskoorts slaat deze week genadeloos toe. Je wilt niets liever dan losbreken uit de dagelijkse routine en sleur. Een goed moment dus om last-minute een mooie reis te boeken, Weegschaal. Van dinsdag tot donderdag staat je sociale leven in de schijnwerpers: tijd om te netwerken en af te spreken met je vrienden. Het weekend is bedoeld om uit te rusten en bij te komen. Dat klinkt misschien als een open deur, maar de sterren staan precies zó gepositioneerd dat je optimaal tot jezelf kunt komen."
Zelfs in mijn horoscoop word ik lastig gevallen met open deuren ;s
ik word er altijd een beetje link van als een horoscoop je met de naam van je sterrenbeeld aanspreektquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De reiskoorts slaat deze week genadeloos toe. Je wilt niets liever dan losbreken uit de dagelijkse routine en sleur. Een goed moment dus om last-minute een mooie reis te boeken, Weegschaal. Van dinsdag tot donderdag staat je sociale leven in de schijnwerpers: tijd om te netwerken en af te spreken met je vrienden. Het weekend is bedoeld om uit te rusten en bij te komen. Dat klinkt misschien als een open deur, maar de sterren staan precies zó gepositioneerd dat je optimaal tot jezelf kunt komen."
Zelfs in mijn horoscoop word ik lastig gevallen met open deuren ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |