Jah echt vreemd.. ik dus youtube kijken en wou ff posten bleek het vol te zijn.. ik dus nieuw deel zoeken was die er niet.. ik dacht een bugg dus opende ik er maar zewlf 1quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
godverdomme dit was mn kans dus
Zoveel tijd ook nog gewoon hequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah echt vreemd.. ik dus youtube kijken en wou ff posten bleek het vol te zijn.. ik dus nieuw deel zoeken was die er niet.. ik dacht een bugg dus opende ik er maar zewlf 1
Heftig verhaal wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah echt vreemd.. ik dus youtube kijken en wou ff posten bleek het vol te zijn.. ik dus nieuw deel zoeken was die er niet.. ik dacht een bugg dus opende ik er maar zewlf 1
Chai waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Oberkullie het volgende:
Volgt iemand zijn posts op autoweek nog?
Goed verhaal, lekker kortquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Anders laat je Paxcon even met rustquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
Poll: trollt pax?
• wel
• niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
ash iemand weet waar dit over gaat wssquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
Poll: trollt pax?
• wel
• niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Haha HPLC heeft een neuzenfetish.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe normaal tegen mijn favoriete zure Iranees
Gestemdquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Moet Ashqelon stoppen met zijn act?
• Ja, en beter flikkert hij ook gewoon op
• Nee, kan hij niets aan doen gezien zijn IQ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vertrouw jouw polls niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Moet Ashqelon stoppen met zijn act?
• Ja, en beter flikkert hij ook gewoon op
• Nee, kan hij niets aan doen gezien zijn IQ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Laat dat arme kind tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe normaal tegen mijn favoriete zure Iranees
quote:Poll: Moet Ashqelon stoppen met zijn act?
Je hebt gestemd op: Nee, kan hij niets aan doen gezien zijn IQ
Oké dan ga ik stemmenquote:
HHHHNNNNGGGGGquote:EA Play Live Stream
Battlefield
Starts: June 12, 2016
Sun 9:30 PM
ASH JONGE DOE GODVERDOMME GEWOON NORMAAL ASJEBLIEFT. JE KAN HET DAT WEET IK DUS GODVERDOMME NUUUUUUUUquote:
Mijn droomlevenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar te zeuren hier en vlogs te maken
Wow doe rustigquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ASH JONGE DOE GODVERDOMME GEWOON NORMAAL ASJEBLIEFT. JE KAN HET DAT WEET IK DUS GODVERDOMME NUUUUUUUU
Bij deze is zijn lage IQ wel bevestigdquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ASH JONGE DOE GODVERDOMME GEWOON NORMAAL ASJEBLIEFT. JE KAN HET DAT WEET IK DUS GODVERDOMME NUUUUUUUU
Vind jou wel een scheetje hoor.quote:
Trustequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden en niet zulke vrienden, ik wens jullie allen een fijne nachtrust toe en tot morgen
Is dat die kerel die kaal ging voor 1000 abonnees?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:13 schreef Catkiller het volgende:
... Mauri he.. Al die comments op Youtube.. Zijn dat nou serieuze mensen of zitten we die kerel massaal te trollen?
Ik hoop het tweede, maar ik vrees het eerste.
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is dat die kerel die kaal ging voor 1000 abonnees?
Gaat het?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, moest paar minuten bijkomen voordat ik kon reageren
Als ik het wist dan zou ik het zelf ook gaan doen!quote:
Zou niet kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik het wist dan zou ik het zelf ook gaan doen!
Misschien ook kaalscherenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik het wist dan zou ik het zelf ook gaan doen!
Gelukkig maarquote:
Lowlquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef chroestjov het volgende:
Mooi detail op 2:05, de klok staat op 12:22.
Als die klok correct loopt dan schat ik dat hij iets over 12:00 wakker geworden is.
Mwah..quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb er dit jaar echt weinig op mijn naam staan. Ik kan het niet meer, ik post te interessant
Gelachen 7/10, zou nog een keer willen lezenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb er dit jaar echt weinig op mijn naam staan. Ik kan het niet meer, ik post te interessant
Frass liegtquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja topic vol bedrog. Net was het nog 4 uur.
Na de volgende post van hem met zijn allen 5 minuten handen van het toetsenbord af.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelachen 7/10, zou nog een keer willen lezen
Lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij staat bekent als de grootste leugenaar van KLB scquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt mij erg tegen van die jongen.
Haha nee dat is Etsu.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij staat bekent als de grootste leugenaar van KLB sc
ik vind dit erg gemeenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou zeer gewaardeerde vrienden, en Etsu. Ik wens u allen een bijzondere fijne nachtrust toe, behalve Etsu. Slaap lekker, en morgen gezond weer op. Behalve Etsu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |