Jah echt vreemd.. ik dus youtube kijken en wou ff posten bleek het vol te zijn.. ik dus nieuw deel zoeken was die er niet.. ik dacht een bugg dus opende ik er maar zewlf 1quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
godverdomme dit was mn kans dus
Zoveel tijd ook nog gewoon hequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah echt vreemd.. ik dus youtube kijken en wou ff posten bleek het vol te zijn.. ik dus nieuw deel zoeken was die er niet.. ik dacht een bugg dus opende ik er maar zewlf 1
Heftig verhaal wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah echt vreemd.. ik dus youtube kijken en wou ff posten bleek het vol te zijn.. ik dus nieuw deel zoeken was die er niet.. ik dacht een bugg dus opende ik er maar zewlf 1
Chai waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Oberkullie het volgende:
Volgt iemand zijn posts op autoweek nog?
Goed verhaal, lekker kortquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Anders laat je Paxcon even met rustquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
Poll: trollt pax?
• wel
• niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
ash iemand weet waar dit over gaat wssquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
Poll: trollt pax?
• wel
• niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Haha HPLC heeft een neuzenfetish.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe normaal tegen mijn favoriete zure Iranees
Gestemdquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Moet Ashqelon stoppen met zijn act?
• Ja, en beter flikkert hij ook gewoon op
• Nee, kan hij niets aan doen gezien zijn IQ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vertrouw jouw polls niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Moet Ashqelon stoppen met zijn act?
• Ja, en beter flikkert hij ook gewoon op
• Nee, kan hij niets aan doen gezien zijn IQ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Laat dat arme kind tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe normaal tegen mijn favoriete zure Iranees
quote:Poll: Moet Ashqelon stoppen met zijn act?
Je hebt gestemd op: Nee, kan hij niets aan doen gezien zijn IQ
Oké dan ga ik stemmenquote:
HHHHNNNNGGGGGquote:EA Play Live Stream
Battlefield
Starts: June 12, 2016
Sun 9:30 PM
ASH JONGE DOE GODVERDOMME GEWOON NORMAAL ASJEBLIEFT. JE KAN HET DAT WEET IK DUS GODVERDOMME NUUUUUUUUquote:
Mijn droomlevenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar te zeuren hier en vlogs te maken
Wow doe rustigquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ASH JONGE DOE GODVERDOMME GEWOON NORMAAL ASJEBLIEFT. JE KAN HET DAT WEET IK DUS GODVERDOMME NUUUUUUUU
Bij deze is zijn lage IQ wel bevestigdquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ASH JONGE DOE GODVERDOMME GEWOON NORMAAL ASJEBLIEFT. JE KAN HET DAT WEET IK DUS GODVERDOMME NUUUUUUUU
Vind jou wel een scheetje hoor.quote:
Trustequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Vrienden en niet zulke vrienden, ik wens jullie allen een fijne nachtrust toe en tot morgen
Is dat die kerel die kaal ging voor 1000 abonnees?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:13 schreef Catkiller het volgende:
... Mauri he.. Al die comments op Youtube.. Zijn dat nou serieuze mensen of zitten we die kerel massaal te trollen?
Ik hoop het tweede, maar ik vrees het eerste.
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is dat die kerel die kaal ging voor 1000 abonnees?
Gaat het?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, moest paar minuten bijkomen voordat ik kon reageren
Als ik het wist dan zou ik het zelf ook gaan doen!quote:
Zou niet kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik het wist dan zou ik het zelf ook gaan doen!
Misschien ook kaalscherenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik het wist dan zou ik het zelf ook gaan doen!
Gelukkig maarquote:
Lowlquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef chroestjov het volgende:
Mooi detail op 2:05, de klok staat op 12:22.
Als die klok correct loopt dan schat ik dat hij iets over 12:00 wakker geworden is.
Mwah..quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb er dit jaar echt weinig op mijn naam staan. Ik kan het niet meer, ik post te interessant
Gelachen 7/10, zou nog een keer willen lezenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb er dit jaar echt weinig op mijn naam staan. Ik kan het niet meer, ik post te interessant
Frass liegtquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja topic vol bedrog. Net was het nog 4 uur.
Na de volgende post van hem met zijn allen 5 minuten handen van het toetsenbord af.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelachen 7/10, zou nog een keer willen lezen
Lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij staat bekent als de grootste leugenaar van KLB scquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt mij erg tegen van die jongen.
Haha nee dat is Etsu.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij staat bekent als de grootste leugenaar van KLB sc
ik vind dit erg gemeenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou zeer gewaardeerde vrienden, en Etsu. Ik wens u allen een bijzondere fijne nachtrust toe, behalve Etsu. Slaap lekker, en morgen gezond weer op. Behalve Etsu.![]()
Trustequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou zeer gewaardeerde vrienden, en Etsu. Ik wens u allen een bijzondere fijne nachtrust toe, behalve Etsu. Slaap lekker, en morgen gezond weer op. Behalve Etsu.![]()
Aardig hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie? Etsu?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat heeft de gemenerik gedaan?!
Weetnie meer maar laatst had ik ruzie met hemquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, voor mij bestaat hij ook niet meer dan
Hij had ruzie met jou gemaaktquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weetnie meer maar laatst had ik ruzie met hem
Wat heeft hij bij jou gedaan?
Bedankt dat je m'n back hebtquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij had ruzie met jou gemaakt
nou okquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach Etsu en ik zijn eigenlijk 4 handen op 1 buik. Haat liefde verhouding dit dat.
Ik zoek het wel even opquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
Hoe kan je nou ruzie met Etsu hebben? Dat lukt alleen Rezania
Ja wie niet. Horoscopen zijn 1 grote open deur.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De reiskoorts slaat deze week genadeloos toe. Je wilt niets liever dan losbreken uit de dagelijkse routine en sleur. Een goed moment dus om last-minute een mooie reis te boeken, Weegschaal. Van dinsdag tot donderdag staat je sociale leven in de schijnwerpers: tijd om te netwerken en af te spreken met je vrienden. Het weekend is bedoeld om uit te rusten en bij te komen. Dat klinkt misschien als een open deur, maar de sterren staan precies zó gepositioneerd dat je optimaal tot jezelf kunt komen."
Zelfs in mijn horoscoop word ik lastig gevallen met open deuren ;s
ik word er altijd een beetje link van als een horoscoop je met de naam van je sterrenbeeld aanspreektquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De reiskoorts slaat deze week genadeloos toe. Je wilt niets liever dan losbreken uit de dagelijkse routine en sleur. Een goed moment dus om last-minute een mooie reis te boeken, Weegschaal. Van dinsdag tot donderdag staat je sociale leven in de schijnwerpers: tijd om te netwerken en af te spreken met je vrienden. Het weekend is bedoeld om uit te rusten en bij te komen. Dat klinkt misschien als een open deur, maar de sterren staan precies zó gepositioneerd dat je optimaal tot jezelf kunt komen."
Wow toevalligquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oh nee ik heet toevallig weegschaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik word er altijd een beetje link van als een horoscoop je met de naam van je sterrenbeeld aanspreekt
Heb jij toevallig zelfde sterrenbeeld als Oberquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Om me te gebruiken wanneer het jou uitkomt en me te verruilen wanneer je wilt zeker ;sssquote:
Waar heb je het toch steeds over snoesje? ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om me te gebruiken wanneer het jou uitkomt en me te verruilen wanneer je wilt zeker ;sss
Nee, een goede serie bevat minimaal 1 dom blondjequote:Op woensdag 8 juni 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
Ben bij aflevering 7 van S4 van got en gaat cercei nog een keer dood of wat
Ik ben bang dat je boos wordt omdat ik je per ongeluk spoiler vertel terwijl ik gewoon enthousiast ben dat je zelfde serie als ik leuk vindt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
Nee, wil je haar dood?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zelfde sterrenbeeld als Ober
Ja, stom hèquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zelfs je sterrenbeeld begint over open deuren
Wat een schijthoroscoopquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja. En hard ook.quote:
Ik ben ook weegschaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zelfde sterrenbeeld als Ober
Nee nu vraag ik toch gwnquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je boos wordt omdat ik je per ongeluk spoiler vertel terwijl ik gewoon enthousiast ben dat je zelfde serie als ik leuk vindt.
Goed verhaal, zou morgen weer lezenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik nam het op voor hzaw en toen begon de ruzie, duurde maar 5 post
Ze gaat niet dood en nog hele belangrijke rol spelen en waarschijnlijk nog grote machtsgreep plegen met Jaimequote:
Jij ook bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:57 schreef HPLC het volgende:
Maar bedankt, ik zal Etsu hier morgen op aanspreken
Jmmr wil dat ze kapot gaatquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze gaat niet dood en nog hele belangrijke rol spelen en waarschijnlijk nog grote machtsgreep plegen met Jaime
Op je rug liggen en dan 1 been over de deken of op je zij en 1 been over dekenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:59 schreef Oberkullie het volgende:
Kan ook geen goede slaaphouding vinden en met deken lijkt het wel alsof ik in de sahara lig en zonder deken Alaska
ik mis je nu alquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:01 schreef defokkingfoker het volgende:
ik ga poepen.. ff naar boven.. ben er zo weer.. bedoel dan dat ik op de pot weer zit te fokken
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op je rug liggen en dan 1 been over de deken of op je zij en 1 been over deken
Is te warm voor mijn andere been.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook, lekker wijf ook nogquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:03 schreef BozeHaas het volgende:
Cersei is kutwijf ik ben team khaleesie
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee vind haar stom dus ook niet lekkerquote:
Heb even een s toegevoegdquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind Sansa echt bitch en nu spant ze John voor d'r karretje
vind d'r echt geil net als jaime, zou meedoen in trioquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee vind haar stom dus ook niet lekker
Zou liever met khaleesi en die Nederlandse knulquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind d'r echt geil net als jaime, zou meedoen in trio
die huisman?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou liever met khaleesi en die Nederlandse knul
Ja gvd hij is ook lekkerquote:
Mehquote:
waar het hart vol van is ;$quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geeft niet, maar Sansa is nu wel wen bitch ja
ja met Blake Livelyquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet je the age of adaline kijken, daar speelt hij ook in
Ook in Orphan Blackquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet je the age of adaline kijken, daar speelt hij ook in
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar het hart vol van is ;$
ja, altijd al al vanaf die keer dat ze opnam voor Joffrey en die wolfshond dood moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:
Doe ik nooitquote:
Ze laten alleen de zwarte draak zien, vast een laag budgetquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is offscreen gebeurd. Al het cgi budget gaat naar de draken
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
uberhaupt emoji's gebruiken
gooi jezelf van een brug
Welke brug kan je aanbevelen? Eentje met een hoog slagingspercentage.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
uberhaupt emoji's gebruiken
gooi jezelf van een brug
"We"?quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:06 schreef Crip het volgende:
kapot enge dude zien we momenteel, welke fokker is dit?
ik speel nooit spelletjes met je, ben altijd eerlijk en oprecht hoorquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja moet je maar niet zo goed zijn in spelletjes
hij is vooral goed in spelletjes met je hartquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja moet je maar niet zo goed zijn in spelletjes
waarom ben je zo bezig? eerst zet je chloro al tegen me op en nu ook se? ;squote:Op donderdag 9 juni 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is vooral goed in spelletjes met je hart
Voel me wel vaak vernedertquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik speel nooit spelletjes met je, ben altijd eerlijk en oprecht hoor
hoe is het met je chickquote:
stop hiermee dat doe je helemaal zelfquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ben je zo bezig? eerst zet je chloro al tegen me op en nu ook se? ;s
Hzaw zei dat hij altijd oprecht met mij is, ik geloof hemquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is vooral goed in spelletjes met je hart
Kweenie, ze was niet meequote:
dikke snitch ben jequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stop hiermee dat doe je helemaal zelf
terecht, ik heb hem ook getr'dquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
Pharkus heeft gewoon mijn nachtbagger toppa van gister gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |