Doe ik nooitquote:
Ze laten alleen de zwarte draak zien, vast een laag budgetquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is offscreen gebeurd. Al het cgi budget gaat naar de draken
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
uberhaupt emoji's gebruiken
gooi jezelf van een brug
Welke brug kan je aanbevelen? Eentje met een hoog slagingspercentage.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
uberhaupt emoji's gebruiken
gooi jezelf van een brug
"We"?quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:06 schreef Crip het volgende:
kapot enge dude zien we momenteel, welke fokker is dit?
ik speel nooit spelletjes met je, ben altijd eerlijk en oprecht hoorquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja moet je maar niet zo goed zijn in spelletjes
hij is vooral goed in spelletjes met je hartquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja moet je maar niet zo goed zijn in spelletjes
waarom ben je zo bezig? eerst zet je chloro al tegen me op en nu ook se? ;squote:Op donderdag 9 juni 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is vooral goed in spelletjes met je hart
Voel me wel vaak vernedertquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik speel nooit spelletjes met je, ben altijd eerlijk en oprecht hoor
hoe is het met je chickquote:
stop hiermee dat doe je helemaal zelfquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ben je zo bezig? eerst zet je chloro al tegen me op en nu ook se? ;s
Hzaw zei dat hij altijd oprecht met mij is, ik geloof hemquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is vooral goed in spelletjes met je hart
Kweenie, ze was niet meequote:
dikke snitch ben jequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stop hiermee dat doe je helemaal zelf
terecht, ik heb hem ook getr'dquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
Pharkus heeft gewoon mijn nachtbagger toppa van gister gesloten
lulquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terecht, ik heb hem ook getr'd
Wrm mag nachtbagger eigenlijk niet meer, niet iedereen wil in een sc postenquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
Pharkus heeft gewoon mijn nachtbagger toppa van gister gesloten
Ik haat Bradge niet hoorquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:33 schreef Argo het volgende:
Al dat gehaat op koning bradge. Hij is mijn held, heeft zware struggles maar blijft soirgaan en laat zich niet kisten. Bradge is gewoon de Leeuw van (waar hij ook geboren is)
wat?quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:34 schreef SideEffect het volgende:
Weet jij eigenlijk waar ik mijn lingerie kan weggooien? Ik wil van die fetisj af, en heb alles afgezocht..![]()
![]()
![]()
geen ideequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm mag nachtbagger eigenlijk niet meer, niet iedereen wil in een sc posten
KLB / Freaks van de samenleving.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
KLB / Freaks van de samenleving.Tr hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 01:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
KLB / Freaks van de samenleving.Jezus. Wie? Argo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weenie, kom nooit in aanraking met lingeriequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dus als je nog tips hebt hem even dm'en
ook niet alleen één gebrekquote:
die vind ik zo gek nog nietquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Elke gek heeft een gebrek, maar niet elk gebrek is gek
Hij gaat op de fylax tourquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, Morti is een lul momenteel
wajoo stook niet zoquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, Morti is een lul momenteel
Echt meant to bequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jammer, maar gelukkig zijn wij ntb
zit mobiel maar kan wel luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je leuk? of zit je mobiel?
Goede seriequote:Op donderdag 9 juni 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Breaking Bad is best tofIk heb nog heel wat te kijken
Jaa is een fijn nummerquote:Op donderdag 9 juni 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je leuk? of zit je mobiel?
ben je verliefd op braddie ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2016 02:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Vlog van bradd is weg![]()
![]()
Hij leest zwz mee.. anders haalde hij het niet offline
Las het in het vloggtopicquote:Op donderdag 9 juni 2016 02:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je verliefd op braddie ofzo
goddamn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |