quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou zeer gewaardeerde vrienden, en Etsu. Ik wens u allen een bijzondere fijne nachtrust toe, behalve Etsu. Slaap lekker, en morgen gezond weer op. Behalve Etsu.![]()
Wat dus betekent dat onze intieme band voorbij is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat zou lezen natuurlijk
Dickpics nemen en sturen aan Paxje.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoi Kaneel.
Wat ga je doen in het weekend?
Wow. Gelukkig is Paxcon geen leerling van jou.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dickpics nemen en sturen aan Paxje.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wow. Gelukkig is Paxcon geen leerling van jou.
oeiquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dickpics nemen en sturen aan Paxje.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat onze intieme band voorbij is.
Ik weet zeker dat als ik jou van FB gooi, dat je dan komt huilen in DM. Dat is al eens gebeurd.quote:
Ja vast wel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik jou van FB gooi, dat je dan komt huilen in DM. Dat is al eens gebeurd.
Dit klinkt als mijn oude Albert Heijnquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Werk duurde een uur langer maar krijg maar een halfuur extra geld.
hhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik jou van FB gooi, dat je dan komt huilen in DM. Dat is al eens gebeurd.
alsof jij ooit gewerkt hebt joh luie uitkeringstrekker.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt als mijn oude Albert Heijn
ga eens weg met je haat altijdquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
alsof jij ooit gewerkt hebt joh luie uitkeringstrekker.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Pax snapt het niet, die heeft nergens haar groeien behalve op z'n hoofd
ik hoop van welquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn bus zo niet weer niet komt opdagen zoals gisteren, anders ga ik mad worden
gewoon lekker lopen tochquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn bus zo niet weer niet komt opdagen zoals gisteren, anders ga ik mad worden
ik hoop dat je niet onder de bus komtquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, over 10 min naar de busquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
die slaapt nu vredig
ga je nu naar huis?
misschien stond je bij de verkeerde bushaltequote:Op donderdag 9 juni 2016 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop dat je kat je krabt
[..]
te ver te moe
naar huis hansquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
waar ga je heen
ik krijg nog geld van jou potverdorrie
nee ik stond primaquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien stond je bij de verkeerde bushalte
Wat een pauperlandquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik stond prima
dinsdag nam die eikel me ook al niet mee omdat ik een briefje van 10 had en geen losgeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |