SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
het is een gave. Ik heb er wel eens naast gezeten, de juiste klaargezet en nog pakt hij tijdens de uitzending de verkeerdequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan je nou in godsnaam verkeerde versies draaien
Per ongeluk de b-kant van een mp3 inladen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Per ongeluk de b-kant van een mp3 inladen?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een gave. Ik heb er wel eens naast gezeten, de juiste klaargezet en nog pakt hij tijdens de uitzending de verkeerde
Is hij ook zo met vrouwen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een gave. Ik heb er wel eens naast gezeten, de juiste klaargezet en nog pakt hij tijdens de uitzending de verkeerde
Mijn neef heet job </offtopic>quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Per ongeluk de b-kant van een mp3 inladen?
quote:
ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom moet ik nu aan het Abdul Hassan Orchestra denken?
mp3's verkeerd taggen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt bekendquote:
Goed idee wel... mp3 van Rick Astley hertaggen naar een willekeurige andere artiest en dan naar een dj sturen.quote:
Mag je doen richting mij, ik garandeer je dat die dan niet gedraaid wordt...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed idee wel... mp3 van Rick Astley hertaggen naar een willekeurige andere artiest en dan naar een dj sturen.
saved by the bellquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed idee wel... mp3 van Rick Astley hertaggen naar een willekeurige andere artiest en dan naar een dj sturen.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt beter dan ik had verwachtquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klinkt beter minder slecht dan ik had verwacht
Dat hoor ik niet. Kwam je plafond niet naar beneden of zo?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:17 schreef knokkels het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het iets overstuurd?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik het toepasselijke liedje van Altered Images straks?
sssssst .. breng het plafond nou niet op ideeënquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet. Kwam je plafond niet naar beneden of zo?
Lange?quote:
Nee hoor, Engelsquote:
Ik ken een Frans Engels.quote:
Zeker wel, jaren 70...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Wait Whut?
Nooit geweten dat Robert Jan Stips ook bij the Earing gespeeld heeft
bij de docu over de jaren 60 had Symph geen idee wie die man wasquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Wait Whut?
En dat noemt zich orgelman...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de docu over de jaren 60 had Symph geen idee wie die man was
Even rapporteren dit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Wait Whut?
quote:
Echt geen idee?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Waar komt dat verzoekje nu weer vandaan?
Jawel hoorquote:
OK, trivia vraag dan voor jou..... met welke band is Robert Jan Stips in ieder geval bij mij bekend geworden?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, trivia vraag dan voor jou..... met welke band is Robert Jan Stips in ieder geval bij mij bekend geworden?
Ik vroeg het niet aan jouquote:
quote:
Neequote:
Ze hebben wel betere nummers idd, maar ik vind deze nog wel aan te horen, als het niet te vaak isquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit geen fijn nummer, in tegenstelling tot veel andere nummers van ze
Prachtig, komt ook op mijn uitvaart, een speciale lange versie zelfs.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit geen fijn nummer, in tegenstelling tot veel andere nummers van ze
Ja, komt van dezelfde EP als dit nummerquote:
roep ik gewoon 'Skip'quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prachtig, komt ook op mijn uitvaart, een speciale lange versie zelfs.
Dus als je daarbij aanwezig zijn, dan moet je dan maar even muten...
Nee, Miles Davisquote:
Redband.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, trivia vraag dan voor jou..... met welke band is Robert Jan Stips in ieder geval bij mij bekend geworden?
FLOP! FLOP! AAAAAARGHquote:
quote:
Drop eruit, vullen met kaas, wedden dat die leeg komtquote:
Die pot staat duidelijk niet bij mijquote:
de allergrootste eikel in NL die ten onrechte nog vrij rondlopptquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ijdens-optreden.html
classy
Dat er nog mensen naar dat vervelende joch gaan kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
classy
Wat een zielig joch is het toch........quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
classy
quote:
Dat soort figuren heeft het zo hoog in de bol dat het een beetje sneu wordt allemaal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de allergrootste eikel in NL die ten onrechte nog vrij rondloppt
Joke was een leuke bassistequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Destijds speelde Joke mee op de bas en je hoort haar zingen...
Dat klonk tof jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Destijds speelde Joke mee op de bas en je hoort haar zingen...
Kan hij niet een beetje surfen op een trein.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat soort figuren heeft het zo hoog in de bol dat het een beetje sneu wordt allemaal.
En ze zijn nog rolmodel ook.
pics.quote:
Dat jubileum concert was dan ook erg leuk, 2 jaar geleden.quote:
Zelfde tijd zo'n beetje...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Nu moet ik heel erg aan Hocus Pocus denken
ze zijn weer bezig toch???quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat jubileum concert was dan ook erg leuk, 2 jaar geleden.
Alle ex-leden weer eens op het podium...
Muis, hou je oren en ogen open als om Nits gaat...
Ga ik doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat jubileum concert was dan ook erg leuk, 2 jaar geleden.
Alle ex-leden weer eens op het podium...
Muis, hou je oren en ogen open als om Nits gaat...
3 minuten niet genoeg?quote:
Gefixtquote:
De Klompendans van Rowwen Hèze...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier altijd een oubollige klompendans bij in gedachten.
Of de grote trom of de Tubaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand die daar dan met die bekkens op elkaar staat te rammen...
Te oubollig voor het toenmalige Roxy publiek?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier altijd een oubollige klompendans bij in gedachten.
Hij is te huur.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom staat er knokkelslet in de TT?
Zal wat kosten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is te huur.
Voor al uw feesten en partijen.
Die heeft Vout in Vout van Goud nog gedraaidquote:
Ellenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Met geil filmpje van Ellen ten Damme...
Misschien speelt Iron Maiden het vanavond ook wel...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heeft Vout in Vout van Goud nog gedraaid
Edit: MadMaster kan wél plakkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand even die clip met Ellen ten Damme posten.
Plakken wil weer eens niet...
Jij bent dan ook geen man.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Ik ken meerdere mannen die fan van haar zijn, ik vind haar vreselijk
Zag hetquote:
omdat je de spatie gemist hadquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom staat er knokkelslet in de TT?
als artiest vind ik haar fantastischquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Ik ken meerdere mannen die fan van haar zijn, ik vind haar vreselijk
Ik vind haar spannend en mysterieus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als artiest vind ik haar fantastisch
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind haar aanstellerig, fake overkomen
ze moet het hebben van haar stembandenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar spannend en mysterieus.
Haar show in Carré was geweldig.
Maar soms komt ze ook oerdom over...
Ze heeft een lichaam waar je 'U' tegen zegt...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
ze moet het hebben van haar stembanden
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
hoera voor electricien Mark, die ook nog aardig stucwerk aflevert
Elektrikeryquote:
Binnenshuize verbouwing vergunning voor nodig?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
Over werklui gesproken. Ik moet blijkbaar een vergunningaanvraag doen voor wat veranderingen aan mijn onderverdieping. Prima, duurt 3 weken, boeiend. Maar de timmerman komt volgende week al. Zijn houding "eerst maken, dan vragen, komt goed"
quote:
Wel als de functie veranderd. Oh en de wanden stonden per ongeluk ook niet op de plek waar ze getekend waren volgens de al verleende vergunning. En er komt op de plek van een raam een deur, dus ook buiten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Binnenshuize verbouwing vergunning voor nodig?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels..... alvast gefeliciteerd, jonguh
Ah, OK, duidelijk. Succes met de verbouwingquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel als de functie veranderd. Oh en de wanden stonden per ongeluk ook niet op de plek waar ze getekend waren volgens de al verleende vergunning. En er komt op de plek van een raam een deur, dus ook buiten.
Je wil een deel verhuren toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel als de functie veranderd. Oh en de wanden stonden per ongeluk ook niet op de plek waar ze getekend waren volgens de al verleende vergunning. En er komt op de plek van een raam een deur, dus ook buiten.
Correct, en dat is dus een verandering van functie.quote:
Ja, dat begrijp ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct, en dat is dus een verandering van functie.
Is gelukkig bouwtechnisch helemaal geen probleem. Ga de vergunningsaanvraag zo doen dat het zelfs zo is dat ik dat deel kan verkopen als ik dat zou willen. Of het bovenste deel en zelf naar onder, whatever. Dit huis is te grootquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Eigenlijk maak je van 1 huis 2 woningen met ieder een eigen opgang e.d....
Echt mijn zomerplaat ditquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Een echte Italiaan, laat 'm maar zingen met z'n gitaar in de hand
Ik ben de 10e pas jarigquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels..... alvast gefeliciteerd, jonguh
da's nog maar 2 nachtjes slapenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Willem moet het hebben van zijn loopvermogen
En dattumquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank Symph! En succes met alles jullie.
En ook datquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel Symph
Succes de komende weken met alles
Ow, en vast een fijne verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:15 schreef knokkels het volgende:
* knokkels heeft een schokkende mededeling
is jouw plafond stuc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
En ook DDM heel veel succes met de laatste loodjes...
Meurze Muisquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
Luitjes bedankt voor de gezellige avond weer, ik ga mijn meurbaal opzoeken en lekker![]()
Slaap lekker Luckyquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:15 schreef knokkels het volgende:
* knokkels heeft een schokkende mededeling
Slaap lekker KnokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Meurze Muis![]()
[..]
Slaap lekker Lucky
[..]
Slaap lekker Knok
echt doen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodra jullie enigzins klaar zijn, dan hobbel ik eens langs...
lijkwijsquote:
Jij ook slaap lekker Madquote:
Ook datquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
En ook DDM heel veel succes met de laatste loodjes...
Stralend witquote:
en het zit overalquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:18 schreef Symphonic het volgende:
Het woord stuc heeft opeens zoveel betekenissen
lijkt me een heel strak planquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodra jullie enigzins klaar zijn, dan hobbel ik eens langs...
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Meurze Muis![]()
[..]
Slaap lekker Lucky
[..]
Slaap lekker Knok
Lekker he, je neus snuiten onder de douche en dan een straal wit vocht eruit zien lopenquote:
vanzelf schuimen als je onder de douche staptquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker he, je neus snuiten onder de douche en dan een straal wit vocht eruit zien lopen
Rust is voorbijquote:
Jammer dat ik gewoon moet werken!quote:
Morgen Mad.quote:
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen Mad.
Maiden was weer ouderwets goed. Bruce sprong weer over het podium alsof hij 40 was.
Eddie was niet zo houterig als tijdens andere shows, ook een pluspunt dus.
Je kon zien dat ze er plezier in hadden.
Was zeker de moeite.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Heb ze ooit 1 keer live meegemaakt, ergens in de eind 80's, denk ik.
Was toen al een spektakel...
Alleen voor de show zijn dit soort bands al interessant.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Was zeker de moeite.
Mijn eerste concert was begin jaren 90...... maakte toen al flink indruk op me.
Klopt. Al zijn bijna alle nummers van de laatste cd wel aan de lange kant.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen voor de show zijn dit soort bands al interessant.
Je verveelt je geen moment...
Er moet natuurlijk wel gepromoot en verdiend worden...quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Al zijn bijna alle nummers van de laatste cd wel aan de lange kant.
Ze speelde 6 van de 11 nummers op de cd.
Inderdaad. En dat is ook niet erg.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel gepromoot en verdiend worden...
zoveel scherperquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:10 schreef just me het volgende:
knokkels, wereld ziet er anders uit hè mét bril
quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, oven en vaatwasser zijn opgehaald en vanavond begint de buurman met het demonteren van de kledingkasten, weg ermee
er is toch niet binnen 2 weken een nieuwe huurder bekend die wat zou kunnen overnemen, de woning is nog steeds niet geadverteerd op woningnet, dus volgende week gooi ik ook de vloeren in de (gratis op te halen) aanbieding.quote:
jeuh maar dan moet het er nog wel uitgehaald wordenquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is toch niet binnen 2 weken een nieuwe huurder bekend die wat zou kunnen overnemen, de woning is nog steeds niet geadverteerd op woningnet, dus volgende week gooi ik ook de vloeren in de (gratis op te halen) aanbieding.
dat mag diegene doen die 'm gratis komt ophalen. Zo zonde, de vloer ligt er nog maar net eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
jeuh maar dan moet het er nog wel uitgehaald worden
stom dat ze nog niet bezig zijn met de woning te verhuren!quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat mag diegene doen die 'm gratis komt ophalen. Zo zonde, de vloer ligt er nog maar net eigenlijk.
Zeker.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:46 schreef just me het volgende:
Klinkt goed Melting, dan heb je nu tijd om weer bij te komen
Is pas mijn eerste kopje bakkie mok hoorquote:
Hoi verslaafde.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:17 schreef Karzai het volgende:
nog een verslaafde meld zich, goeiemorgen
Môgge Karzaiquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:17 schreef Karzai het volgende:
nog een verslaafde meld zich, goeiemorgen
Tijd voor iets sterkers?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:19 schreef Karzai het volgende:
hoewel ik nu wel genoeg koffie heb gehad even wat anders
quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
scheutje cognacnee wat sinaasappelsap ga zo wel aan het bier
ik moet wel m'n scooter nog ophalen aan het eind van de middag dus even rustig aan of misschien laat ik hem wel in de buurt staanquote:
Of misschien eerst je scooter ophalen en dan aan het bier?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet wel m'n scooter nog ophalen aan het eind van de middag dus even rustig aan of misschien laat ik hem wel in de buurt staan
nee ik heb hem hem net weggebracht is eind van de middag klaarquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:26 schreef knokkels het volgende:
O
[..]
Of misschien eerst je scooter ophalen en dan aan het bier?
Ik heb de mijne vanmorgen weggebracht.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet wel m'n scooter nog ophalen aan het eind van de middag dus even rustig aan of misschien laat ik hem wel in de buurt staan
ah je hebt er ook een ik ben er zielsgelukkig meequote:Op donderdag 9 juni 2016 11:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vanmorgen weggebracht.
Ik ga hem morgen ophalen.
Ik ook.... vooral in de zomer bij zonnig weer.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah je hebt er ook een ik ben er zielsgelukkig mee
Lekker.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:35 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk ik ben er gister mee naar het strand gereden
Groot gelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:44 schreef Karzai het volgende:
maar met drank op rij ik niet hoor ik wil niet m'n rijbewijs verliezen wat zoveel moeite en geld heeft gekost enne ik wil geen ongeluk op m'n geweten hebben
iemand invalide rijden omdat je lam bentquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Je wil niet dat er iets gebeurd door jou schuld.
Lammetjes mogen ook helemaal niet op scooters rijden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
iemand invalide rijden omdat je lam bentzelfs op een scooter is dat gevaarlijk
nee daar heb je hooverboards voor, oh nee die zijn helemaal verbodenquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lammetjes mogen ook helemaal niet op scooters rijden.
Die zijn toch te jong?
Succes met inpakken dan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht al, wat hoor ik opeens? Radio49 stond op de achtergrond aan tijdens het inpakken etc
Nouja een paar deernes die m'n stok adorerenquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
En een Fokstok soap, wat wil een mens nog meer.
Prachtig vermaak altijd.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja een paar deernes die m'n stok adoreren
Dat levert niets op.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nja een stok rond nederland brengen ik doe der niet aan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |