Wat een zielig joch is het toch........quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ijdens-optreden.html
classy
quote:
Dat soort figuren heeft het zo hoog in de bol dat het een beetje sneu wordt allemaal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de allergrootste eikel in NL die ten onrechte nog vrij rondloppt
Joke was een leuke bassistequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Destijds speelde Joke mee op de bas en je hoort haar zingen...
Dat klonk tof jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Destijds speelde Joke mee op de bas en je hoort haar zingen...
Kan hij niet een beetje surfen op een trein.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat soort figuren heeft het zo hoog in de bol dat het een beetje sneu wordt allemaal.
En ze zijn nog rolmodel ook.
pics.quote:
Dat jubileum concert was dan ook erg leuk, 2 jaar geleden.quote:
Zelfde tijd zo'n beetje...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Nu moet ik heel erg aan Hocus Pocus denken
ze zijn weer bezig toch???quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat jubileum concert was dan ook erg leuk, 2 jaar geleden.
Alle ex-leden weer eens op het podium...
Muis, hou je oren en ogen open als om Nits gaat...
Ga ik doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat jubileum concert was dan ook erg leuk, 2 jaar geleden.
Alle ex-leden weer eens op het podium...
Muis, hou je oren en ogen open als om Nits gaat...
3 minuten niet genoeg?quote:
Gefixtquote:
De Klompendans van Rowwen Hèze...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier altijd een oubollige klompendans bij in gedachten.
Of de grote trom of de Tubaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand die daar dan met die bekkens op elkaar staat te rammen...
Te oubollig voor het toenmalige Roxy publiek?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier altijd een oubollige klompendans bij in gedachten.
Hij is te huur.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom staat er knokkelslet in de TT?
Zal wat kosten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is te huur.
Voor al uw feesten en partijen.
Die heeft Vout in Vout van Goud nog gedraaidquote:
Ellenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Met geil filmpje van Ellen ten Damme...
Misschien speelt Iron Maiden het vanavond ook wel...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heeft Vout in Vout van Goud nog gedraaid
Edit: MadMaster kan wél plakkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand even die clip met Ellen ten Damme posten.
Plakken wil weer eens niet...
Jij bent dan ook geen man.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Ik ken meerdere mannen die fan van haar zijn, ik vind haar vreselijk
Zag hetquote:
omdat je de spatie gemist hadquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom staat er knokkelslet in de TT?
als artiest vind ik haar fantastischquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Ik ken meerdere mannen die fan van haar zijn, ik vind haar vreselijk
Ik vind haar spannend en mysterieus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als artiest vind ik haar fantastisch
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind haar aanstellerig, fake overkomen
ze moet het hebben van haar stembandenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar spannend en mysterieus.
Haar show in Carré was geweldig.
Maar soms komt ze ook oerdom over...
Ze heeft een lichaam waar je 'U' tegen zegt...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
ze moet het hebben van haar stembanden
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
hoera voor electricien Mark, die ook nog aardig stucwerk aflevert
Elektrikeryquote:
Binnenshuize verbouwing vergunning voor nodig?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
Over werklui gesproken. Ik moet blijkbaar een vergunningaanvraag doen voor wat veranderingen aan mijn onderverdieping. Prima, duurt 3 weken, boeiend. Maar de timmerman komt volgende week al. Zijn houding "eerst maken, dan vragen, komt goed"
quote:
Wel als de functie veranderd. Oh en de wanden stonden per ongeluk ook niet op de plek waar ze getekend waren volgens de al verleende vergunning. En er komt op de plek van een raam een deur, dus ook buiten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Binnenshuize verbouwing vergunning voor nodig?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels..... alvast gefeliciteerd, jonguh
Ah, OK, duidelijk. Succes met de verbouwingquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel als de functie veranderd. Oh en de wanden stonden per ongeluk ook niet op de plek waar ze getekend waren volgens de al verleende vergunning. En er komt op de plek van een raam een deur, dus ook buiten.
Je wil een deel verhuren toch?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel als de functie veranderd. Oh en de wanden stonden per ongeluk ook niet op de plek waar ze getekend waren volgens de al verleende vergunning. En er komt op de plek van een raam een deur, dus ook buiten.
Correct, en dat is dus een verandering van functie.quote:
Ja, dat begrijp ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct, en dat is dus een verandering van functie.
Is gelukkig bouwtechnisch helemaal geen probleem. Ga de vergunningsaanvraag zo doen dat het zelfs zo is dat ik dat deel kan verkopen als ik dat zou willen. Of het bovenste deel en zelf naar onder, whatever. Dit huis is te grootquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Eigenlijk maak je van 1 huis 2 woningen met ieder een eigen opgang e.d....
Echt mijn zomerplaat ditquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Een echte Italiaan, laat 'm maar zingen met z'n gitaar in de hand
Ik ben de 10e pas jarigquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels..... alvast gefeliciteerd, jonguh
da's nog maar 2 nachtjes slapenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Willem moet het hebben van zijn loopvermogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |