SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
het is een gave. Ik heb er wel eens naast gezeten, de juiste klaargezet en nog pakt hij tijdens de uitzending de verkeerdequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan je nou in godsnaam verkeerde versies draaien
Per ongeluk de b-kant van een mp3 inladen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Per ongeluk de b-kant van een mp3 inladen?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een gave. Ik heb er wel eens naast gezeten, de juiste klaargezet en nog pakt hij tijdens de uitzending de verkeerde
Is hij ook zo met vrouwen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een gave. Ik heb er wel eens naast gezeten, de juiste klaargezet en nog pakt hij tijdens de uitzending de verkeerde
Mijn neef heet job </offtopic>quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Per ongeluk de b-kant van een mp3 inladen?
quote:
ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom moet ik nu aan het Abdul Hassan Orchestra denken?
mp3's verkeerd taggen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt bekendquote:
Goed idee wel... mp3 van Rick Astley hertaggen naar een willekeurige andere artiest en dan naar een dj sturen.quote:
Mag je doen richting mij, ik garandeer je dat die dan niet gedraaid wordt...quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed idee wel... mp3 van Rick Astley hertaggen naar een willekeurige andere artiest en dan naar een dj sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |