ah je hebt er ook een ik ben er zielsgelukkig meequote:Op donderdag 9 juni 2016 11:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vanmorgen weggebracht.
Ik ga hem morgen ophalen.
Ik ook.... vooral in de zomer bij zonnig weer.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah je hebt er ook een ik ben er zielsgelukkig mee
Lekker.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:35 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk ik ben er gister mee naar het strand gereden
Groot gelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:44 schreef Karzai het volgende:
maar met drank op rij ik niet hoor ik wil niet m'n rijbewijs verliezen wat zoveel moeite en geld heeft gekost enne ik wil geen ongeluk op m'n geweten hebben
iemand invalide rijden omdat je lam bentquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Je wil niet dat er iets gebeurd door jou schuld.
Lammetjes mogen ook helemaal niet op scooters rijden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
iemand invalide rijden omdat je lam bentzelfs op een scooter is dat gevaarlijk
nee daar heb je hooverboards voor, oh nee die zijn helemaal verbodenquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lammetjes mogen ook helemaal niet op scooters rijden.
Die zijn toch te jong?
Succes met inpakken dan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht al, wat hoor ik opeens? Radio49 stond op de achtergrond aan tijdens het inpakken etc
Nouja een paar deernes die m'n stok adorerenquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
En een Fokstok soap, wat wil een mens nog meer.
Prachtig vermaak altijd.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja een paar deernes die m'n stok adoreren
Dat levert niets op.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nja een stok rond nederland brengen ik doe der niet aan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |