Dank je hansquote:
Mensen die zuur gaan beginnen over knikkeren als ze niet met U aangesproken worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
( Je sessie is verlopen)( geeneens UW sessie is verlopen, ik heb niet met ze geknikkerd),
Niels! Ik ben door naar de volgende fase van de selectie van de vliegopleidingquote:
Armbanden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
In de metro zat trouwens een gozer met 2 armbandjes voor me
Zn vriendin zat naast hem
Een armband was echt goeie man ik moet ook zo eentje zien te vinden erges
Ik had gwn moete vrage ebolazoooi
Koop gewoon een horloge man.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Een docent van ons zei dat we hem pas je mochten noemen als we in de kroeg een biertje met hem hadden gedronken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die zuur gaan beginnen over knikkeren als ze niet met U aangesproken worden.
Zou stalken en dan dezelfde kroeg binnenlopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een docent van ons zei dat we hem pas je mochten noemen als we in de kroeg een biertje met hem hadden gedronken.
dat het gwn niet gay-only isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
?Dus
Je punt is dat je als armbandjesdrager kennelijk nog steeds aan een vriendin kunt komen?
Dat hebben een hoop leerlingen gedaan tijdens ons school tripje. Dus no way dat ik hem nog met U ga aanspreken. Vindt ie leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou stalken en dan dezelfde kroeg binnenlopen.
Tof!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niels! Ik ben door naar de volgende fase van de selectie van de vliegopleiding
Wat voor weer wordt het deze week?
Heb docenten altijd standaard aangesproken met u. Niet meer dan normaal vind ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een docent van ons zei dat we hem pas je mochten noemen als we in de kroeg een biertje met hem hadden gedronken.
Mijn bifi worstje smaakt altijd ongeacht wat voor weer het is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
BiFi-worstjes smaken echt goddelijk met dit weer.
Heerlijk zo'n zoute, hartige minisalami.
Alle boys met een lekkere vriendin hebben swek? Ah ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat het gwn niet gay-only is
En het enigzins swek is gwn
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn bifi worstje smaakt altijd ongeacht wat voor weer het is.
Oh mijn docenten willen altijd liever jij, maar is ook een hele kleine opleiding.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb docenten altijd standaard aangesproken met u. Niet meer dan normaal vind ik.
Ja.quote:
Waarom?quote:
Ik doe dat sowieso vaak tegen mensen die ik 40+ schat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh mijn docenten willen altijd liever jij, maar is ook een hele kleine opleiding.
nee dat zeg ik niet chaizertjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle boys met een lekkere vriendin hebben swek? Ah ok.
Ik ook. Maar mijn klasgenoten vielen er nogal over.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb docenten altijd standaard aangesproken met u. Niet meer dan normaal vind ik.
gewoon mooi zonnebril toch geen armband nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben er klaar voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er al twee op, dus jouw zoute minisalami wil ik straks ook wel.
Jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar mijn klasgenoten vielen er nogal over.
quote:
goed verhaalquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
En zn vriendin was ni eens lekker
Wel redelijke face blue eyed blond
Maar saggy tits en fatsig
Zou doggy geven
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Trek je zelf het velletje naar achteren? Dat smaakt niet namelijk.
Begin altijd wel met u idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik doe dat sowieso vaak tegen mensen die ik 40+ schat.
Als ze dan zelf aangeven van zeg maar jij, dan vind ik het prima.
Bij Lufthansa in Arizona iig eerste vluchtenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:36 schreef Kurovski het volgende:
Cessna 172 Skyhawk wordt denk ik je eerste vliegtuig xCachet.
zonnebrillen irritantquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gewoon mooi zonnebril toch geen armband nodig
Denk niet dat jij in staat bent om de staat van tetten juist in te schatten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou doggy geven
Het komt nooit meer goed met jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou doggy geven
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou doggy geven
Ik vind dat wel een mooie eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zonnebrillen irritant
Altijd die knswrwijve met een veek te grote bril waardoor je denkt wiijooowwww chimeid ne dan doen zie die bril af komt er zo een orcface tevoorschijn!
Is sowieso nep, want made in China.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor racistische kkzooi.
okquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat jij in staat bent om de staat van tetten juist in te schatten.
Is mapima niets voor jou?quote:
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het bedoelde op een joviale Frank manier.
ja hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
Is Deezertje eigenlijk nog gesignaleerd na opstappen van R&P-crew?
heft zelfs weer een date gehad hoor, weel opletten hansquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
Is Deezertje eigenlijk nog gesignaleerd na opstappen van R&P-crew?
Ah. Low winged. Leuk hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij Lufthansa in Arizona iig eerste vluchten
zo zo, komt wel helemaal goed met die knulquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heft zelfs weer een date gehad hoor, weel opletten hans
Dat moet dan toch niet heel lastig zijn?quote:
al geprobeerdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat moet dan toch niet heel lastig zijn?
inderdaad, slaaf van de tijd zijnquote:
Misschien wil Dima het wel overkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ies wel mooie hoor met carbon enzo jajaja
fail dus ?quote:
ik wel van mijn nachtkastje naar een andere kamer, beste verzetting ooitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik doe ook niet meer aan de klok verzetten.
Ik doe hem niet wegquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wil Dima het wel overkopen
Wat een hoerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ze heeft alleen beheofte aan aandacht
Niet aan penis
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel van mijn nachtkastje naar een andere kamer, beste verzetting ooit
lulligquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
Hahaha, die chick van vrijdag heeft nu een relatie.
welke?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
Ik geef ze 4 maanden. Hoeveel jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
heb je nu een deuk in je plaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Kurovski het volgende:
Even heerlijk op m'n plaat gegaan met toeschouwers.
Kan je het nou nog niet? Of ben je nieuwe tricks aan het lerenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Kurovski het volgende:
Even heerlijk op m'n plaat gegaan met toeschouwers.
Ik was even onoplettend met achteruitskaten. Kuiltje in het wegdek...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je het nou nog niet? Of ben je nieuwe tricks aan het leren
Maar ze is niet te vertrouwen dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja.
Denk trouwens dat het wel een tijd volhoudt met die gast.
Netjes, ik heb altijd een kurkeffect op vrouwen helaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kwam zo uit de laatste paar keer dat ik haar zag.
waarom ga je dan ook achteruit?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik was even onoplettend met achteruitskaten. Kuiltje in het wegdek...
Het lukt mij meestal ook juist als ik er niet op uit ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Netjes, ik heb altijd een kurkeffect op vrouwen helaas.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou me echt kapot lachen als ik een volwassene op skates zie
Omdat je dan wat relaxter oogtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Het lukt mij meestal ook juist als ik er niet op uit ben.
Vallen hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou me echt kapot lachen als ik een volwassene op skates zie vallen
rolschaatsenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ze doet het nog wel met een ander een week voordat ze een relatie aangaat met een knul. Dat doe je dan toch nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben vrij duidelijk geweest dat ik geen relatie wilde.
Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat je dan wat relaxter oogt
hee, leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat je dan wat relaxter oogt
Omg jij ook alleen weet ik niet meer wie jij ook al weer wasquote:
Nee, ze zal niet vreemdgaan. Laat haar ook met rust nu hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ze doet het nog wel met een ander een week voordat ze een relatie aangaat met een knul. Dat doe je dan toch niet![]()
Oke ze had nog geen relatie en ze gaat niet vreemd.
Verkapte wie ben jij.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg jij ook alleen weet ik niet meer wie jij ook al weer was
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
auwquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kaalquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee bedoel van hoe je er ook al weer uitzag!
Mij lukt het nooit, meestal tot het moment dat de broek uit gaat zeg maar haha.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Het lukt mij meestal ook juist als ik er niet op uit ben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mijn UI zag er vroeger meer zo uitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee bedoel van hoe je er ook al weer uitzag!
M'n oprechte excuses voor mijn eerlijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij lukt het nooit, meestal tot het moment dat de broek uit gaat zeg maar haha.
Volgende keer beter je best doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:43 schreef Germano het volgende:
[..]
M'n oprechte excuses voor mijn eerlijkheid.
[..]
Denk van wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb gisteren niet geblowd, hoop dat ik vandaag niet zon slapjanus dat ik het vanavond wel doe
junkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb gisteren niet geblowd, hoop dat ik vandaag niet zon slapjanus dat ik het vanavond wel doe
Hoop het ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, eerlijkheid duurt het langst.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgende keer beter je best doen.
Hoezo niet blowen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
In goede en slechte tijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk, aan jou heb ik tenminste wat
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meestal op dagen die eindigen op -dag
Dus niet eergisteren, gisteren, vandaag, morgen of overmorgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meestal op dagen die eindigen op -dag
Precies, niet vaak genoeg naar mijn mening.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Dus niet eergisteren, gisteren, vandaag, morgen of overmorgen.
haha goeiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Dus niet eergisteren, gisteren, vandaag, morgen of overmorgen.
Doen vrouwen altijd als ze iemand leuk vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Je doet nogal sarcastisch tegen mij de laatste tijd.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doen vrouwen altijd als ze iemand leuk vinden.
Alleen of met vrienden?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
Genoeg die ontkennen dat bijvoorbeeld 2 jointjes per dag niets isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het is pas goed van me als ik dat een tijdje vast weet te houden
Helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Je doet nogal sarcastisch tegen mij de laatste tijd.
Weet zelf ook wel dat het iets te veel is mjaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Genoeg die ontkennen dat bijvoorbeeld 2 jointjes per dag niets is
Geklikt maar nog niet gekeken. Is NSFW. Zit je in een hoekje op werk?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:51 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)m_hij_mercedes_rijdt
je ziet zijn piepiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geklikt maar nog niet gekeken. Is NSFW. Zit je in een hoekje op werk?
De fase van exclusief daten is overgeslagen? Of nou ja, heeft 3 dagen geduurd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
O ja dat is niet zo handig inderdaad, nou ja zijn piemel is minstens zo klein als die van mij dus die ziet je collega niet hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geklikt maar nog niet gekeken. Is NSFW. Zit je in een hoekje op werk?
Je vindt me gewoon leuk. Dat heeft een kenner verteld.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helemaal niet
Ik ben via internet niet zo vaak sarcastisch. Wordt niet zo gauw opgemerkt
junkie gespotquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Je vindt me gewoon leuk. Dat heeft een kenner verteld.
Mijn buurman is nu 40, die rookt al sinds zijn jeugd wiet. Elke dag.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet zelf ook wel dat het iets te veel is mja
Smerig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je ziet zijn piepie
of najah, zijn ieniemieniepiepie
Is goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
O ja dat is niet zo handig inderdaad, nou ja zijn piemel is minstens zo klein als die van mij dus die ziet je collega niet hoor.
En het antwoord op jouw vraag is ja.
Ik heb me nooit bezig gehouden met haar leven, dus ze zal tussendoor best met hem op date zijn geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:55 schreef Chai het volgende:
[..]
De fase van exclusief daten is overgeslagen? Of nou ja, heeft 3 dagen geduurd.
haha zo zijn ze allemaal idd lolquote:
Ze wou nog even proberen of die jongen het echt was, en na jou was ze 100% zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb me nooit bezig gehouden met haar leven, dus ze zal tussendoor best met hem op date zijn geweest.
Waarmee?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helemaal niet goed maar je leert er mee leven zeg maar.
Ja haha hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha zo zijn ze allemaal idd lol
[..]
Waarmee?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Je vindt me gewoon leuk. Dat heeft een kenner verteld.
Hoop het.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze wou nog even proberen of die jongen het echt was, en na jou was ze 100% zeker
Ik ook niet maar dat komt meer doordat ik er geen kan betalen hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga geen Mercedes kopen later, Zosk veroordeelt me nu al
gewoon niet draaien g, je kan hetquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boh s5 ja.
maar houd op over wiet
Ik vindt die Mercedes modellen van tegenwoordig wel heel chiquequote:
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vindt die Mercedes modellen van tegenwoordig wel heel chique
crip niet gezien. oberkullie was hier nog wel dacht ik. ook geen cholo gezien.quote:
Maarja als je dus zo 1 koopt moet je je piemel laten zienquote:
awquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nou ik weet het niet meer nu, ben helemaal van mijn apropos.
Haha jij bent er tochquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
crip niet gezien. oberkullie was hier nog wel dacht ik. ook geen cholo gezien.
Dus weinig.
Daarom koop ik er geen al had ik het geld ervoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maarja als je dus zo 1 koopt moet je je piemel laten zien
Ben niet gewillig gvd.quote:
Alsof ze die 7cm zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom koop ik er geen al had ik het geld ervoor.
Maar ook een slet?quote:
Exclusief daten houdt in dat je ook geen anderen neuqt/date.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb me nooit bezig gehouden met haar leven, dus ze zal tussendoor best met hem op date zijn geweest.
Maarja, wat kan Germano daar aan doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Exclusief daten houdt in dat je ook geen anderen neuqt/date.
Dan houdt het al weer op.quote:
Ja, misschien ook wel.quote:
Het komt wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan houdt het al weer op.
[..]
Ja, misschien ook wel.
Gewoon hoop blijven houden, dan komt alles goed.quote:
Ja dat geloof ik wel inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon hoop blijven houden, dan komt alles goed.
Hahaha, dan heeft ze dat overgeslagen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
woehehehahehquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat komt meer doordat ik er geen kan betalen haha
En wat doe jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik niet betalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
woehehehaheh
Je kan vast een afgeragde Mercedes kopen vanaf 2k
Niets. Kan mij ook niet schelen. Aan m'n trekken gekomen bij een knap meisje waar ik verder weinig mee kon.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maarja, wat kan Germano daar aan doen.
maatje heeft zoeen dikke merrie he,quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
woehehehaheh
Je kan vast een afgeragde Mercedes kopen vanaf 2k
Is 'ie kamper?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maatje heeft zoeen dikke merrie he,mocht keer in rijden, tfoeeee ging hard G.
Stapte je toen ook uit en showde je je lul?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag af en toe de Multipla van mijn ouders lenen, dus ik ga nooit met de auto.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag af en toe de Multipla van mijn ouders lenen, dus ik ga nooit met de auto.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag af en toe de Multipla van mijn ouders lenen, dus ik ga nooit met de auto.
Nee, dat deed ik na het instappenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stapte je toen ook uit en showde je je lul?
Heb jij haar weleens zien rijden?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, mss heb je hem wel eens zien rijden
van een merrie stap je afquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stapte je toen ook uit en showde je je lul?
pics van de auto in kwestie danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, mss heb je hem wel eens zien rijden
pedal to the metal broquote:
Pedaal is van carbon.quote:
Sorry ik laat mij soms gaan.quote:
2nutz is i-spy/editor24quote:
Klopt, beetje suffe opmerking van mij.quote:
Que?quote:
En je woont ook nog thuis? Wat is dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, auto's. Eentje zakelijk, eentje privé.
Bedankt. Ik ben even lekker naar buiten geweest met de kleine en even langs opa en omaquote:
die plaatste foto's van een luxe keuken deed alsof het van hem was maar amerikaanse stopcontactenquote:
Ik ga altijd naar buiten met de kleine.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben even lekker naar buiten geweest met de kleine en even langs opa en oma
Iedereen woont thuis toch? volgens mij woont germano nog bij zijn moeder.quote:
Gvdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
die plaatste foto's van een luxe keuken deed alsof het van hem was maar amerikaanse stopcontacten
Dacht dat jij laatst iets zei dat je zus en haar vriend op bezoek kwamen oid, dus ging er vanuit dat je nog bij je mama woont.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dacht dat jij laatst iets zei dat je zus en haar vriend op bezoek kwamen oid, dus ging er vanuit dat je nog bij je mama woont.
Ja jeetje. :squote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen woont thuis toch? volgens mij woont germano nog bij zijn moeder.
Schitterendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
die plaatste foto's van een luxe keuken deed alsof het van hem was maar amerikaanse stopcontacten
Leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben even lekker naar buiten geweest met de kleine en even langs opa en oma
En Niels valt volgens mij iedere keer dat hij buiten gaat spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze heeft de vloer daar goed vies gemaakt. Kreeg een koekje van oma. Dat hebben ze gewetenquote:
Oma vindt dat heus niet erg.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze heeft de vloer daar goed vies gemaakt. Kreeg een koekje van oma. Dat hebben ze geweten
hij is nu iwanus ofzo hele tijd patsten met eet foto's in culquote:
soort van ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem aan dat Haags het allemaal netjes heeft achtergelaten.
Ja lijkt me niks.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je zo'n kerel van midden 30 met een hele dikke bak, maar wel bij zn moeder.
link?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken ze auto's in Dubai.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
Mijn pa heeft een auto uit Dubai. Dat beat echt niemand.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je zo'n kerel van midden 30 met een hele dikke bak, maar wel bij zn moeder.
ja heel erg opmerkingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind ik ook wel opmerking, dan zie je toch niet waar je heengaat? ;s
Oh diequote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is nu iwanus ofzo hele tijd patsten met eet foto's in cul
Nee, zelfs als je een laatbloeier bent moet je dan toch wel een keer helemaal klaar zijn met thuiswonen.quote:
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, zelfs als je een laatbloeier bent moet je dan toch wel een keer helemaal klaar zijn met thuiswonen.
Hahaha, kan ook gaan braggen met spullen die ik zelf niet heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
Mijn pa heeft een auto uit Dubai. Dat beat echt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |