Pedaal is van carbon.quote:
Sorry ik laat mij soms gaan.quote:
2nutz is i-spy/editor24quote:
Klopt, beetje suffe opmerking van mij.quote:
Que?quote:
En je woont ook nog thuis? Wat is dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, auto's. Eentje zakelijk, eentje privé.
Bedankt. Ik ben even lekker naar buiten geweest met de kleine en even langs opa en omaquote:
die plaatste foto's van een luxe keuken deed alsof het van hem was maar amerikaanse stopcontactenquote:
Ik ga altijd naar buiten met de kleine.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben even lekker naar buiten geweest met de kleine en even langs opa en oma
Iedereen woont thuis toch? volgens mij woont germano nog bij zijn moeder.quote:
Gvdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
die plaatste foto's van een luxe keuken deed alsof het van hem was maar amerikaanse stopcontacten
Dacht dat jij laatst iets zei dat je zus en haar vriend op bezoek kwamen oid, dus ging er vanuit dat je nog bij je mama woont.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dacht dat jij laatst iets zei dat je zus en haar vriend op bezoek kwamen oid, dus ging er vanuit dat je nog bij je mama woont.
Ja jeetje. :squote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen woont thuis toch? volgens mij woont germano nog bij zijn moeder.
Schitterendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
die plaatste foto's van een luxe keuken deed alsof het van hem was maar amerikaanse stopcontacten
Leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben even lekker naar buiten geweest met de kleine en even langs opa en oma
En Niels valt volgens mij iedere keer dat hij buiten gaat spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou me echt kapot lachen als ik een volwassene op skates zie vallen
Ze heeft de vloer daar goed vies gemaakt. Kreeg een koekje van oma. Dat hebben ze gewetenquote:
Oma vindt dat heus niet erg.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze heeft de vloer daar goed vies gemaakt. Kreeg een koekje van oma. Dat hebben ze geweten
hij is nu iwanus ofzo hele tijd patsten met eet foto's in culquote:
soort van ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem aan dat Haags het allemaal netjes heeft achtergelaten.
Ja lijkt me niks.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je zo'n kerel van midden 30 met een hele dikke bak, maar wel bij zn moeder.
link?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken ze auto's in Dubai.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
Mijn pa heeft een auto uit Dubai. Dat beat echt niemand.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je zo'n kerel van midden 30 met een hele dikke bak, maar wel bij zn moeder.
ja heel erg opmerkingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind ik ook wel opmerking, dan zie je toch niet waar je heengaat? ;s
Oh diequote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is nu iwanus ofzo hele tijd patsten met eet foto's in cul
Nee, zelfs als je een laatbloeier bent moet je dan toch wel een keer helemaal klaar zijn met thuiswonen.quote:
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, zelfs als je een laatbloeier bent moet je dan toch wel een keer helemaal klaar zijn met thuiswonen.
Hahaha, kan ook gaan braggen met spullen die ik zelf niet heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
Mijn pa heeft een auto uit Dubai. Dat beat echt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |