woehehehahehquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat komt meer doordat ik er geen kan betalen haha
En wat doe jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Exclusief daten houdt in dat je ook geen anderen neuqt/date.
Zelfs dat kan ik niet betalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
woehehehaheh
Je kan vast een afgeragde Mercedes kopen vanaf 2k
Niets. Kan mij ook niet schelen. Aan m'n trekken gekomen bij een knap meisje waar ik verder weinig mee kon.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maarja, wat kan Germano daar aan doen.
maatje heeft zoeen dikke merrie he,quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
woehehehaheh
Je kan vast een afgeragde Mercedes kopen vanaf 2k
Is 'ie kamper?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maatje heeft zoeen dikke merrie he,mocht keer in rijden, tfoeeee ging hard G.
Stapte je toen ook uit en showde je je lul?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag af en toe de Multipla van mijn ouders lenen, dus ik ga nooit met de auto.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag af en toe de Multipla van mijn ouders lenen, dus ik ga nooit met de auto.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag af en toe de Multipla van mijn ouders lenen, dus ik ga nooit met de auto.
Nee, dat deed ik na het instappenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stapte je toen ook uit en showde je je lul?
Heb jij haar weleens zien rijden?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, mss heb je hem wel eens zien rijden
van een merrie stap je afquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stapte je toen ook uit en showde je je lul?
pics van de auto in kwestie danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, mss heb je hem wel eens zien rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |